Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 186 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Næste
Forfatter besked
 Titel: Nydanskere?
Dedikeret medlem

@piercer hvis jeg lige må starte her så: Man kan ikke få opholdstilladeslse i 3gr......man er dansk statsborger så.

@creatif hmmm <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Dem der snylter på Danmark; ikke betaler skat, men stadig tager for sig af de offentlige ydelser, som vi andre betaler for.
Og det er til at brække sig over..
<HR></BLOCKQUOTE> dokumentation???? hvilken doukumentation har du for at der er en stor del af af flygtninge/indvandre (læg mærke til forskellen mellem begreberne!!!) der "nasser"? (og her tænkes reel statisk information ikke links til bt/eb)

@guffe jeg har ikke engang tænkt mig at svare på dit pis.

og så vil jeg gerne bede alle herinde om at tænke sig en smule om, siger ordet klasser (evt social klasser) jer noget? det er da forbandet logisk at hvis man ikke har en skid penge og dårlig udd. Tåbelige mennesker på gaden råber lort efter en, folk fravælger dig til jobansøgninger på baggrund af dit efternavn. Så er det sq da forbandet klart at man bliver desparet!!!!

og btw: Folk her bruger begrebet indvandre hele tiden, indvandringen til danmark er den laveste i år siden 1990! der er meget stor forskel på begrebet flygtning( en der flygter fra politisk, soical, kultural etc etc. og så en der indvandrer som følge at af personen har fået mand/kone, job etc i landet) plz skriv dog hvilke grp. i snakker om ellers bliver denne debat (er allerede) noget ustrukturet lort, med folk som guffe der lukker lort ud!

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Zikterion --> meget godt indlæg, selv om jeg ikke nødvendigvis er 100% enig med din klassebetragtning. For der er da noget rigtigt i den, men man må sige at den statautoriserede racisme har sat sig ud over det pjat. Som eksempel kan man bruge Albanien. Det er idag ikke muligt at være turist fra Albanien. Du kan komme til DK med 2 millioner i bagagen og 10 mennesker der garanterer for at du tager hjem igen, men det er ikke nok. Du er fra Albanien, og du må ikke besøge familie i DK, du må ikke være turist her. Du kan faktisk KUN komme ind i DK fra Albanien, hvis du f.eks. er en læge der skal til konference eller lignende. Rimelig vildt, og særdeles diskriminerende.

Men nu til det vigtige:
EU har netop (endnu engang) gjort opmærksom på at vi bliver nød til at åbne grænserne mere i medlemslandene, fordi der ikke er mennesker nok til at besætte alle de arbejdspladser der er ledige. ALLE videnskabsmænd, fremtidsforskere, osv. gør opmærksom på at inden for 10 år vil der være en voldsom mangle på arbejdskraft, både kvalificeret og ukvalificeret hvis vi skal opretholde den levestandard vi har. Baby-boomerne går langsomt på pension og efterløn..tilbage er de små generationer, og det er os der skal betale for deres pension, samtidig med at der skal spares op til vores egen. Dette kan KUN gøres ved at lukke flere folk ind i landet. Så som 'rabiat' libertarianer kan jeg kun glæde mig over at se landegrænserne blive rendt over ende af udlændinge. I det lange løb tror jeg på nationalstaten vil blive mere og mere udvisket. Og får vi flere nationaliteter indenfor grænserne i et større antal, så vil vi vænne os mere og mere til at andre mennesker med anden kultur, anden religion, osv. Bare er andre mennesker, og ikke se dem som sindssyge aliens bare fordi de har et tørklæde på eller lignende. Lad os håbe at den tumbede nationalisme vi ser i Europa lige nu, bare er dødskramperne fra en forældet ideologi der flammer op som en døende stjerne gør det i de sidste år.'

Man kan godt være 3. generations indvandre og stadig ikke ha statsborgerskab. Det er noget Forældrene skal søge når barnet bliver født, eller han/hun kan selv gøre det når de bliver ældre.

Ham den ene fra Voldsmose Der blev sendt hjem (eller gjorde han nu også det??? kan ikke huske det) Han var født i DK men havde aldrig søgt Statsborgerskab.

Psychedelia Gay Overlord

Det er jo juridisk Piercer..Men det er måske papiret der gør folk til danskere? For så kan det jo være ligemeget med integration [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
For at nedsætte eller gøre noget positivt ved de indvandrere som allerede er i Danmark, kunne man som dansker være mere åben omkring ens holdninger og eventuelle fordomme. For vi danskere snakker sgu næsten kun med hinanden om DEM, men hvad nytter det når man så bare får en anden danskers holdninger eller fordomme? Istedet skulle man opsøge nogle indvandrere og dermed gå ligedirekte til kernen! Det gør man sgu da også når man søger andre informationer! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

De eneste gange hvor jeg har diskuteret med muslimere har været fordi jeg har skubbet deres fætter (som jeg aldrig før har set i mit liv), fordi jeg er en fucking satanist, fordi deres sønner havde overfaldet mig en dag efter skole, eller også var der dengang da en mand beskyldte mig og mine venner for at ha stjålet hans pung, fordi han havde lagt den fra sig på en desk og den var faldet om bagved.....min tillid er ikke ligefrem stor til muslimere [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Nah ok, jeg snakkede også lidt med en om tro, han prøvede på at overbevise mig om at jorden og alt herpå det ikke er kommet ud af ingenting, at en stor mand havde skabt det og bla bla bla, i kender jo selv de godnathistorier. Jeg holder mig til ateisme, så kan de sige jeg er fucking satanist ligeså meget de vil, og jeg kan grine (eller sørge) over deres mangel på intelligens...

/Jensus

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Lækker signatur forresten Jensus!
Du skulle vel ikke være RW fan vel?
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

VH

Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
dokumentation???? hvilken doukumentation har du for at der er en stor del af af flygtninge/indvandre (læg mærke til forskellen mellem begreberne!!!) der "nasser"? (og her tænkes reel statisk information ikke links til bt/eb)

F.eks de tre indvandrerfamilier der bor på min vej..?
Jeg er venner med alle "børnene" i deres familier, men ud af de 15 der arbejder er der tre der betaler skat. Bemærk at de 12 andre i gennemsnit tjener 8000om måneden.
I de familier er der 5 der har bøjle, to-tre stykker der har brækket benet, og det ene barn har ligget på hospitalet i tre uger.
Jeg bryder mig bare ikke om tanken om at det er alle os andre der betaler skat, der betaler for det..Selvfølgelig er der danskere der gør det samme, jeg syns bare ikke det er i samme omfang...Jeg kan selvfølgelig kun udtale om der hvor jeg bor..Det er måske anderledes hvor i bor?
Generelt er det kun ca. halvdelen af de flygtninge/indvandrere jeg kender der betaler skat. I må undskylde hvis mine udtalelser har fået mig til at virke rascistisk, det er jeg virkelig ikke.
@Dextrose> Sorry, dum fejl..
-Mathias..

Dedikeret medlem

tjaa, hvis du synes det er så stort et prob så anmeld det til de sociale myndigheder.
ellers lad være med at brokke dig!

Medlem

Jeg er født,opvokset og bor på Amager. Her er der ligesom så mange andre steder i landet, integrations problemer, specielt ghetto dannelser. Der jeg gik i folkeskolen, kom jeg tit i et stort område med boligkomplekser der hedder Urban Planen. I dag bliver det populært kaldt for Turban Planen(gad vide hvorfor?).Der boede en del 1 og 2 generations indvandrer og mange af dem have naturligvis ikke de bedste dansk kundskaber, de blev også betragtet anderledes, da de jo i manges øjne var fremmede. Det fik dem til at holde sammen og mange af dem blev også nogle værer rødder, der rullede folk(ind imelllem også for tøj og sko) i det hele taget lavede de meget lort. Jeg er sikker på mange af jer, kender de typer. Et eller andet sted kan jeg godt forstå det. Det må være hårdt at føle sig udstødt og derfor søger man også efter en anden form for status.Man kan let udvikle sig til super materiellist, som mange unge ny danskere jo også er.I kender godt klichen, med den smarte BMW, store guldkæder og en masse mærketøj, specielt Schott jakker. Det store problem, er den 3 generation, der jo er opvokset i skyggen af deres brødre, som de har set meget op til. Mange af dem vil jo gerne være ligeså hård som deres bror og have det samme smarte tøj osv. derfor bliver mange af dem endnu værer end deres brødre, da de starter deres kriminelle løbebane i en meget tidlig alder. Det er et problem jeg oplever tit, hvor en gruppe 3 generations ny danskere i en alder ar 12, 13 år endda yngre render rundt og overfalder uskyldige mennesker og i det hele taget terrorisere områder, som man f.eks hører om i Kokkedal.Så når lovens lange arm, eller burde vi ikke kalde den korte arm [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] hiver fat i de unge kriminelle, så er de sgu ikke gamle nok til at man kan gøre noget ved dem. Hvilket signal tror i det sender? jeg vil tro at mange af dem ikke rigtig fatter alvorligheden i det de har gjort, da der ikke rigtig er nogle konsekvenser.Der skal nogle opstramninger til, hvad den kriminelle lavalder angår, man må tage fat i dem tidligere og de sociale myndigheder må have flere folk med anden etnisk baggrund, så man kan nå bedre ud til familierne.Men alt det her hjemsendelses pis, gir sgu ingen mening, er man født og opvokset i Danmark, er man i mine øjne ligeså meget Dansker som jeg er.

Amnesia

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
ja den lyder okey den der pichere den med at sende dem hjem til retsforfølgese og derefter permenet udvisning af danmark hvis de er kommet for at lave ballade så kan de lige så godt tage til sverige i førdste omgang.

Dedikeret medlem

ja den lyder okey den der pichere den med at sende dem hjem til retsforfølgese og derefter permenet udvisning af danmark eller giv dem en retsag i danmark hvis de bliver kendt skyldig så skal de sendes hvem og dømmes efter egen lovgivning ikk endnu en retsag samt med en besked til det andet lands regering at jeres borger har brangt sorg og ulykke og at VI FORVENTER AT DE FOR STRAFFEN FOR DE HAR GJORT ELLERES cutter vi udviklings bistans hjælp og laver sanksioner for danske virksomhedder mod at handle med dem.

se det skal nok få handle kræften igang
og så det er slagsmål massevoldtægt eller æresdrab.udvisning er det bedste over hovdet det er efiktiv og det afskræmmer andre i at gøre det samme så må de gøre op med sig selv om de vil hjem eller blive INDEN DE GØRE FORBRYDELSEN

så thor jeg heller ikke at de ville blive hadet så meget for så ved folk at dem der er her de er her i fred og de andre er allrede sendt hjem for at blive skudt

Dedikeret medlem

[QUOTE]Originalt postet af morphos:
[B]ja den lyder okey den der pichere den med at sende dem hjem til retsforfølgese og derefter permenet udvisning af danmark eller giv dem en retsag i danmark hvis de bliver kendt skyldig så skal de sendes hvem og dømmes efter egen lovgivning ikk endnu en retsag samt med en besked til det andet lands regering at jeres borger har brangt sorg og ulykke og at VI FORVENTER AT DE FOR STRAFFEN FOR DE HAR GJORT ELLERES cutter vi udviklings bistans hjælp og laver sanksioner for danske virksomhedder mod at handle med dem.

se det skal nok få handle kræften igang
og så det er slagsmål massevoldtægt eller æresdrab.udvisning er det bedste over hovdet det er efiktiv og det afskræmmer andre i at gøre det samme så må de gøre op med sig selv om de vil hjem eller blive INDEN DE GØRE FORBRYDELSEN

så thor jeg heller ikke at de ville blive hadet så meget for så ved folk at dem der er her de er her i fred og de andre er allrede sendt hjem for at blive skudt/stenet

jeg syntes det er så fejt at underkure kvinder er en udbredt del af deres kultur og opdragelse.
tænk hvis man skabte et folk hvis principper/kultur/relgion bestod af at stjæle og voldtag skulle vi så accepter dem og laver sære regler til fordel for dem og ders kultur hell now nuke'em

Dedikeret medlem

en anden ting som vi burdte indføre var kantene for udlæninge uden for EU intil det var bevist at de ikke var smitte bære af sygdomme fks. hiv/adis og hvis de var smitte bærre så hjem til afrika igen

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Jensus> Jeg har også oplevet at "jeg har slået en dør i hovedet på en eller andens lillesøster og skulle trampes ned af et par stykker".. Nej jeg havde INTET gjort! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Zikterion> Det gjorde jeg også - de gjorde ikke en skid ved det! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

dankdawg> Jo - Det ER et tough emne! Det er på det nærmeste umuligt at komme til enighed med så mange forskellige positive og negative oplevelser! [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hvad kalder man en neger på en cykel?...

TYV. hahahahahahahahahahahahahahaha [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

right on Slam Bong.

Medlem

Geografisk sted: Århus - bøndernes hovedstad
OK, så er det vist bevist at man kan tage skade af narko. Tag på afvænning din racist. [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Kan virkelig ikke se problemet med de ny-danskere - den "skole" jeg går på er nærmest et multietnisk samfund i sig selv...

Og jeg hygger mig.

Til alle de nazier (jensus) og andre racister (guffe) shut up - jeg fatter ikke (dette er ikke ment til jensus, han lavede jo kun det nazitegn for sjov... ikke? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] )
Men guffe - underligt nok ¨så fyrer du din mening om andre "racer" af når du kan komme til det - underligt nok så bliver dine argumenter svagere og svagere for hver gang og du lyder osse mere og mere gak i kraniet..

P.L.U.R guffe P.L.U.R og fat det så

Dedikeret medlem

Skræmmende!!!,
jeg, må opleve at være enig med ER...... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 186 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]