Nu kommer jeg og river op i den her oldgamle tråd

Jeg vil sige at til alle jer der spørg til hvordan det går med det hele kan jeg roligt sige at jeg bestemt ikke har det ligeså "skidt/intenst" som jeg havde på det tidspunkt jeg skrev denne post og månederne efter.
Men oplevelsen har klart åbnet op for et syn på at verden ikk er så firkantet som mange konservative mennesker gerne vil have den til og være

Jeg har efter min oplevelse som i har læst i indlægget her kun eksperimenteret med svampe som bevidstheds udvidende stoffer en enkelt gang.
Som Confusion skriver er der ens egen fortolkning og så er der sandheden.
Noget der går mig meget på tankerne er blandt andet hvad der er virkeligt/normalt ja kald det hvad i vil.
Der er mange mennesker der samler materielle goder fordi så mener de at de har et perfekt liv.
Altså et liv hvor man har bil hus hund kone og børn og alting er idylisk.
Tror ikke der er særlig mange der efterhånden kommer ud med de tanker de virkelig tænker over for jeg tror bestemt ikke jeg er den eneste der har tanker omkring, at der findes en "anden" side?
parralel til den verden vi lever i ? måske flere dimensioner hvor vi lever et helt anderledes liv måske måske ikke?
Det er ihvertfald tanker og ting jeg har søgt meget omkring i læsestof div. steder efter mine oplevelser.
Jeg kan kun sige at jeg bestemt tror der er lidt mere end det som vi med det blotte øje ser!
Og 1000tak fordi at i var nogen stykker der spurgte ind til mig.