Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 22:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 103 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
1234>--- det handler udelukket om hvordan man selv har det, med sine oplevelser og ikke hvordan samfundet eller andre institutioner- synes at man skal ha det (udfra de oplevelser man har haft)
Jeg bliver f.eks. nok heller ikke skræmt af ting som f.eks ville skræmme livet af visse andre.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Rylle:
Det er MDM@, der er hovede sagen her. Hvis man vil snakke om Vogtere og andet, så lav et nyt topic!<HR></BLOCKQUOTE>

Det var det MDM@ startede med at skrive om, tror det er det han vil snakke om - jeg tror godt MDM@ ved, at det ikke er helt normalt at kunne se disse ting (kunne ikke lade være heh).

Medlem

Geografisk sted: (København)
Hej MDM@, jeg har lige læst din historie, og jeg synes, den er smuk og interessant. Jeg går netop og drømmer om sådan nogle oplevelser, men undgår gerne andre stoffer end cannabis - svampe har jeg prøvet i beherskede doser, og de gav mig blot en ændret sindsstemning. Plus ustabilt følelses-liv i perioder efter.

Jeg mener, at du og dine venner har overskredet tærsklen og har fundet et forvandlings-felt, på grund af, at stofferne har fået jeres hjerner i de relevante svingninger, som stemmer overens med svingningerne i de parallelle verdener, der ligger lige ved siden af den umiddelbare verden.

Der er velsagtens også visse nærmere livs-omstændigheder, tanker og forestillinger, der sammen med stofferne har betydet, at I lige har ramt de rette vibrationer, ikke blot som frekvenser, men som sofistikeret modulerede svingninger.

Alt er baseret på ånd. Det finder man ud af, når man går tilstrækkeligt i dybden, såvel med moderne fysik, som med okkultisme, klassisk og moderne spiritualitet, new age. Jeg skriver nu igen om alt det, i et bog-forsøg, som jeg ikke rigtigt selv oplever, men trofast tror på.

Jeg har igen ført logisk argumentation for, at bevægelse forudsætter bevidsthed, og enhver bevægelse i verdens-altet har sin egen, omend ofte ganske primitive bevidsthed, der igen administreres af synkronicitet, dæmoner, engle og guder, og hvad vi ellers kan finde på.

Verden virker lovbestemt, fordi åndelige kræfter sørger for at administrere situationerne således, at de vedtagne naturlove følges, ganske i overenstemmelse med deltagernes forventninger til en stabil verden, man "ved, hvor man har".

Når vi ændrer vor bevidsthed på bestemte måder, kan vi pludselig ramme de rigtige vibrationer i parallelle verdener, hvis tærskler vi så overskrider. At eksperimentere med stoffer er selvfølgelig enm vovelig affærde, jeg går ud fra, at du har et vist kendskab til neurokemiske omstændigheder...bivirkninger...kompensative reaktioner...?

Men nu giver du jo dine erfaringer videre, og så må vi takke dig, for at give noget af dig selv, i forbindelse med, at du vover noget.

[ 03 September 2002: Besked ændret af: Zannioy ]

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Du ved godt at Necronomicon er et fupnummer ikke? Skrevet af HP Lovecraft...Hvis du vil læse noget der har med rituel magi at gøre, kan jeg istedet anbefale værker af Aleister Crowley, i særdeleshed 'The Book Of The Law'.

Psychedelia Gay Overlord

tryk her og se hvad church of satan skriver om necronomicon.

Medlem

Geografisk sted: Den Anden Verden?!?
Jeg har nu holdt pause med stoffer siden jeg skrev dette indlæg...
Det er ved at være lang tid for en når man tæller sekunderne uden kix...
Jeg vil sige at selvom jeg har holdt pause præsterede jeg igen at kunne fremmane energier og kunne arbejde med dem.
Det jeg snakkede om at jeg var en vogter tror jeg nu selv 100% på efter jeg en dag i kedsomhed faktisk igår fandt min sambo`s bog om nekronomicon.
Dette er en utrolig spændene bog skal jeg lige reklamere med .
Jeg læste de første 2-4 sider hvor jeg allerede derefter stødte ind i noget som havde med min såkaldte vogter tittel at gøre.
Jeg faldt pladask for den bog og læste videre resten af dagen.
Jeg er OVERRASKET over det at jeg har haft stortset næsten samme opfattelse af tingene som de er som en hvis Abdul Alhazred.
Selvom mig og hans opfattelser er direkte forskellige smelter de sammen på et midtpunkt.
Necromonicon er en bog der skal læses af den troende og bruges med største forsigtighed.
I den står der både:
De ældre (de ældre guder)
De gamle (De gamle guder)
Vogterne (En race som de ældre har skabt)
Menneskene (nogen af jer)
vil lige citere et snip fra bogen:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Amerikanske myter ved at melde at de berømte første uforklarlige lysfænomener over skandinavien i 1930`erne IKKE var ufoer, men skyldtes at nazisterne med necromonicons hjælp fremmanede De Gamle.
Først da USA fik forbindelse til de ældre blev krigslykken vendt.<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg syntes det er en ufattelig bog hvor jeg kan sammenligne meget med det jeg kan.
Jeg vil meget gerne have at interesserede i dette indlæg og med interesse for det "overnaturlige" som egentlig er mere naturligt end den illusion af verden som alle lever i, kontakter mig enten via mail eller via private message.
Jeg har modtaget en masse beskeder både på icq - pm - email så hvis jeg kan få en præcist liste samlet vil det være perfekt.
Interesseret i mere viden kontakt mig.

Medlem

Jeg konfirmerer det, dankdawg siger. Necronomicon er 100% fiktion. Abdul Alhazred har aldrig levet, og Necronomicon blev opfundet af Lovecraft. Necronomicon er et litterært virkemiddel hos Lovecraft.

Lovecraft er en fantastisk og forfærdelig forfatter på én gang, men Necronomicon har altså ikke hold i virkeligheden!

Hmm - jeg kan kun se psykose her - osse selvom at jeg selv har været tæt på den "anden verden" - både på svampe - salvia og især på syre - har endda ved hjælp af "Meditation" kunne opnå noget som kunne defineres som "klarsyn" - jeg kan ikke se energier omkring ting - jeg kan mere mærke det på levende ting - ikke døde ting - især på mennesker, kan mærke hvad de føler og sådan, bare sådan mærke det....

Tror dog at både anima og mdma skal overveje at droppe stofferne for en periode - like - hvis det stadigvæk er sådan om 4 måneder eller noget i den stil - well - så har det nok ikke noget med narko at gøre men hvis det er væk om 4 måneder - well - så har det bare været HPPD, har selv haft det underligt med at se ting i en periode - men det forsvandt igen - det var godt nok skræmmende - men som sagt - det er kun den første måned som virkelig er slem....

Junior medlem

Geografisk sted: In Between
yO MDM@ og Anima...
I Kører derud af!! I er SÅ seje!
Quotes, fra jer begge "Vi gider ik' ha noget med POPkulturen at gøre"
Hvordan kan i så leve med jerselv?!
MDMA, for det første, stop med de stoffer, de ødelægger din fede person af...!
For det andet, den eneste, der har forandret sig, er dig...
Havde jeg, haft I-net hjemme, havde jeg læst dit indlæg, og dine trip-rapporter noget før!
Hvad sker der mand?! Hvorfor lukkede du mig ude?! Det er vel egentlig ligemeget nu!
Men FUCK hvor jeg håber, du kommer ud af de stoffer..! And don't ever lie, 2 me, again..!
Anima, der ligger et brev og venter på diG!
/mT

syntes at i begge to skal lade være med at hjælpe MT for fremtiden - altså MDM@ det er jo hende som er skyld i at du ikke har noget liv - altså - det er jo ikke alt det narko du har gnavet vel - det er simpelthen den lille pige der har smadret det du kalder et liv - af hel personlig mening er du bare endnu en mdma afbrænding der tror han kan noget - det eneste du kan mdma er jo at fråde mdma og stege din hjerne i et forbandet lille håb på at du ikke kan føle den smerte som der kommer med at være i live aight????

men du har jo ikke noget liv vel?

Men det er klart nok - en tabers første tegn på at være en taber er jo netop at personen ikke selv syntes at den har noget liv - men fråd til du dør mdma - jeg kommer ikke til at savne dig - og lad være med at give andre skylden for at dit liv er noget lort den eneste der kan være skyld i det er dig selv - fordi af alle handlinger man udfører (og dem udfører man squ selv) medfølger nogle konsekvenser, konsekvenser som i sidste ende i virkeligheden er ens liv - så tak dine handlinger for at du er fortabt og ikke min familie ok?

Og få dig så lige et liv ikke

Medlem

Geografisk sted: Den Anden Verden?!?
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Elven Raver:
syntes at i begge to skal lade være med at hjælpe MT for fremtiden - altså MDM@ det er jo hende som er skyld i at du ikke har noget liv - altså - det er jo ikke alt det narko du har gnavet vel - det er simpelthen den lille pige der har smadret det du kalder et liv - af hel personlig mening er du bare endnu en mdma afbrænding der tror han kan noget - det eneste du kan mdma er jo at fråde mdma og stege din hjerne i et forbandet lille håb på at du ikke kan føle den smerte som der kommer med at være i live aight????

men du har jo ikke noget liv vel?

Men det er klart nok - en tabers første tegn på at være en taber er jo netop at personen ikke selv syntes at den har noget liv - men fråd til du dør mdma - jeg kommer ikke til at savne dig - og lad være med at give andre skylden for at dit liv er noget lort den eneste der kan være skyld i det er dig selv - fordi af alle handlinger man udfører (og dem udfører man squ selv) medfølger nogle konsekvenser, konsekvenser som i sidste ende i virkeligheden er ens liv - så tak dine handlinger for at du er fortabt og ikke min familie ok?

Og få dig så lige et liv ikke
<HR></BLOCKQUOTE>

Har jeg nogensinde sagt jeg ikke har et liv?
Jeg kender mere til livet end du gør tiltrods at jeg ikke er så gammel som du er.
Du er og vil altid være en lamer.
Har jeg nogensinde givet din søster skylden for at mit liv er som det er?
Jeg har bedt din søster lade mig være og som resultat får man svar på indlæg og trip rapporter hvad fanden rager det hende?
Det er ikke mig der er noget galt med.
og hvad angår dig ja så kan jeg ikke andet end informere dig om at du er fuldstændig til grin i mine øjne at sidde og fyre sådan noget pis der af...

Til din information var det kun fordi du var min søsters kæreste du slap fra jylland i et stykke - jeg har det med at kunne føle på folk hvordan de er - og så sortere de rigtige fra - du skulle have været sorteret fra - men pågrund af min søster må man jo være lidt flink ikke?

Det er da ellers din X der siger at du siger at hun er skyld i din mangel på liv - så det er ikke mig du skal skrive det til.... du skulle have overvejet dine handlinger og deres konsekvenser inden du udførte dem - like - du kender mere til livet end jeg gør - klart nok det skal du da have lov til - åbenbart så tackler jeg det "liv" jeg har så godt at jeg har mere styr på det end dig - så jeg har det egentligt fint med ikke at vide så meget - der er jo tid nok - og til sidst - uanset hvad - så vil jeg altid ende et bedre sted end dig - dit liv ender i en rendesten - dig og alle dem du kaldte venner.

Medlem

Geografisk sted: DK
Pssst, prøv at læse reglerne [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

især regel nr.5

In our memories
Brugeravatar

Hey MT, hva har det med popkultur at gøre?
Nej jeg er ikke sej fordi fordi jeg tar stoffer og jeg er ikke stolt af at jeg tar stoffer, men jeg fortryder det heller ikke.

[ 08 September 2002: Besked ændret af: Anima Insania ]

Junior medlem

Geografisk sted: In Between
Jeg har aldrig sagt noget, om at du, skulle være sej, fordi, du tog stoffer.. eller at du mente du var det?!..... Men det er da fedt for dig? Altså, at du ik fortryder det....
/mT

In our memories
Brugeravatar

MT> Hvor vil du hen?
Hva er det for noget p*s du har skrevet til
mig...
JEg skal nok la være med at prøve at hjælpe dig i fremtiden...

[ 08 September 2002: Besked ændret af: Anima Insania ]

Psychedelia Gay Overlord

Hvad sker der her? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Elven Raver:
det eneste du kan mdma er jo at fråde mdma og stege din hjerne i et forbandet lille håb på at du ikke kan føle den smerte som der kommer med at være i live aight????
<HR></BLOCKQUOTE>

YO ER!! ta' det lige med ro' ik ?! Du behøver ikke svine ham til, det er ikke noget konstruktivt i! Stop.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Til din information var det kun fordi du var min søsters kæreste du slap fra jylland i et stykke<HR></BLOCKQUOTE>

Og det her gider jeg SLET ikke at høre på, det er da alt for lamt! Nu har folk iforvejen snakket meget om du kommer med trusler - hvis jeg høre det igen er jeg LIGEGLAD med hvad folk siger - så er du banned. Hold dig til PM! hvis du vil fyre lort af, for jeg gider ikke høre på det.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Jeg er nu enig med ER her...

Woody, du kender heller ikke ER som nogle af os "gamle" gør...

Desuden, der er ikke nogen her der skal bannes...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 103 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]