Prøv og hør her kammerat... Hvis du gerne vil have dit liv igen, så stop dog for helvede med at rive alle de fucking streger...
Du kommer til at evighedstrippe, hvis du bliver ved med rive streger op i næsen, og æde svampe, kix, syre og alt hvad der kommer inden for rækkevide... Så kommer du til forever at rende rundt og tro du er en Vogter...
Well... I got news for you boy... Du er IKKE en Vogter. Der er mange folk, der tror stoffer er en genvej til det guddommelige. Det er de ikke. Og hvis du har gået rundt og troet du har set og gjort forskellige ting og sager, så er du fandme fucked up. Jeg er ked af at sige det, men det er først når du er clean, at du vil kunne komme til at forstå mig. Nu tror du sikkert, jeg er en grønkoling, der ikke har prøvet en skid, men jeg har prøvet massere, bare ikke at æde 24 kix på en aften. For så er man sku syg hvis man gør det...
Stoffer er noget man skal have respekt for, og ikke bare rive op i næbet, eller sluge i pilleform bare fordi man kan... Hvis jeg var dig, ville jeg fandme til at tage mig sammen, og ikke røre så meget som een joint i over et halvt år... Lav et fortsæt fra nu af, og sig til dig selv, du skal ikke være lam igen før nytårsaften fx... Så lover jeg dig, du har det meget bedre.
Men du skriver jo egentligt det samme i overskriften som jeg siger til dig... Det er vel bare en eller anden form for råb om hjælp. Og den eneste der kan hjælpe dig, er kun dig selv. Men det er fucking svært at holde op med at lamme sig... For det er jo skide grineren. Men i dit tilfælde ville jeg godt nok seriøst overveje situationen...
Hvis der er noget jeg kan hjælpe dig med, så skriv en Private Message til mig, så kigger vi på det...
Ellers, Held og Lykke, for du lyder sku som om, du har brug for det...
---------------------------------------------
Og nu ved jeg lidt om ånder og den slags, og det er pisse hamrende farligt, at trippe og lege med eller fremmane ånder. For når man tripper, er ens forsvar nede, og de kan snildt overtage dig. Det er noget de gør langsomt, men det lyder som, du allerede har haft kontakt... Og det er ikke en dæmon, det er en ånd!!!
Hvis du er interesseret i ånder, og har gaven som clayoiant, så vendt til du er clean, så har du også din forstand om 5 år...
Altså tag dig sammen... Du er den eneste, der kan hjælpe dig selv...
|