Se det er det jeg ikke helt forstår.
Herminator skrev:
@Alf'n ufff den liste er sgu lang. Men tænker specielt på SEO, muligheden for nettop at tilkendegive sin mening om en post(like, what ever), uden at skulle poste en ny post udelukkende med tilkendegivelse af samme holdning.
Jeg ser reelt ingen mening i at implementere en funktion, man selv kan udføre. Ikke alene er tidsbesparelsen minimal, men følgevirkningen enorm. Min største angst hvad angår den funktion, er at forekomsten af "likehunting".
Er man uenig, er man frit stillet til at ytre sin holdning, og er man enig og føler det nødvendigt kan man da godt give det skulderklap der ligger i tilkendegivelsen af den delte mening- ellers kan man da bare sende en pb til vedkommende og sige "godt indlæg - jeg er enig". Det har i hvert fald for mig, en større betydning hvis jeg modtager en besked om et indlæg jeg har skrevet. Det bestyrker den medmenneskelige kontakt. Det kan godt være at jeg tillægger det for stor betydning, men er ikke fan af hverken up/down votes eller "synes godt om" funktioner.
Herminator skrev:
Muligheden for at tilføje tags (for SEO) og tagge andre personer. Meget mere clean og moderne design og en shitload af små praktiske funktioner. Nemmere at moderer. Og så kunne det måske også komme til at virke med YT og soundcloud indlejring igen. Kunne blive ved..
Der findes da også et shitload af plugins og smarte funktioner i phpBB - og hvad angår de to plugins du omtaler så kan de også sagtens implementeres her på siden igen - det kræver bare at en med den rette adgang går ind og tilføjer og tilpasser koderne, og evt. retter det som gør fejl nu.
Det er alt sammen tidskrævende
Til gengæld kunne det være nice, om hvert indlæg kunne kommenteres specifikt som på eks. reddit. Men igen ser jeg det ikke som en nødvendighed da det nuværende system umiddelbart fungerer perfekt.