Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 05:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Mund eller næse?
Mund 100%  100%  [ 3 ]
Næse 0%  0%  [ 0 ]
Afgivne stemmer : 3
Forfatter besked
Junior medlem

Pænt goddag

Sidder med 2 x 300mg Pregabalin aka Lyrica og tænker på hvordan jeg misbruger dem bedst? Er det ved at spise dem?(som de egentlig er egnet til) eller ved at sniffe dem?
Købte dem af en pusher der snakkede engelsk og han sagde bare de virkede som kokain og fik 3x300mg for en hund, så tænkte bare jaja lad mig prøve det. Har så her i løbet af ugen sniffet 1 af de 300mg og syntes ikke rigtig der var nogen effekt, men det var også meget små doser - er i tvivl om jeg bare kan køre 300mg på en gang?

Får metadon på recept 50mg daglig og ved ikke om det sku ha' nogen indflydelse på Pregabalinen?

Er en pussy når det kommer til nye stoffer, jeg ikke har prøvet før. Derfor har jeg også brugt siden her mange gange, for at være sikker i min sag. Men det er mit første indlæg, så i må undskylde hvis jeg har fuckede up i noget :]]

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Pregabalin har en høj biotilgængelighed ved oralt indtag, så jeg ser ingen grund til at insufflere dem.

Hvis du forventer en virkning i stil med Kokain så bliver du dog skuffet lige meget hvordan du indtager dem, rusen minder på ingen måde om hinanden. Dermed ikke sagt at Pregabalin ikke kan give en god rus, det kan faktisk give en ret heftig eufori hvis man er en af de heldige som er modtagelig over for denne del af stoffets virkning. Der er dog mange som ikke oplever nogen nævnværdig eufori ved indtagelse af Pregabalin.

Jeg vil desuden råde dig til at lade være med at indtage det hvis du i forvejen er på Metadon. Hvis du gør det alligevel, så start lavt og undgå redosering før der er gået mindst 2 timer da det tager et godt stykke tid før Pregabalin effekten når sit peak. Læs desuden op på kombinationen inden, Pregabalin potentiere opiater/opioider.

Junior medlem

Mange tak for hjælpen og dit fine svar. Tror sku jeg kaster mig ud i en halv kapsel så og prøver at sluge den:] og tak igen !

Medlem

Geografisk sted: Syd for månen.
Du får intet ud af Lyrica hvis du er på så stærke ting som metadon. Nogen kan bruge den mod abstinenser af metadon, så gem du dem.
Lyrica og tramadol og alt i de grupper er ren bras og ikke brugbart til Eufori. Kun folk helt uden tolerance kan bruge dem.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
...

Senest rettet af Freidrich Gauss 14 jul 2018 10:25, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Vectra - Lyrica (pregabalin) og tramadol er ikke i samme gruppe/kategori. Begge stoffer virke euforiske, men ved pregabalin er det begrænset og forsages på et lavere niveau. Pregabalin kan bare slet ikke sammenlignes med tramadol, som indirekte øger dopamin frigivelse i hjernen via MOR. Hvis man har tolerance til stofferne, og ikke længere føler eufori, jamen så er det jo hos individet problemet ligger og ikke i selve substansen. No offense.

Farmand - Du har vækket min nysgerrighed ved, at du nævner nogen kan blive hæftigt euforiseret af pregabalin. Kan du pinpointe hvorhenne forklaringen på det befinder sig?

Medlem

Geografisk sted: Syd for månen.
E B Er.
Ja, enig. Min pointe var at de begge er ren bras, ihvertfald for folk der har høj tolerance og eller, har været længe på hårdere sager.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]