Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 23:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Sorry hvis det ikke hører hjemme under dette forum, ellers må i meget gerne henvise mig til det rigtige sted! (Er ny på siden :D )
Jeg har prøvet coke en del gange efterhånden, og normalt går der lidt tid mellem jeg tager det.
Jeg har dog taget det 3 dage i træk nu, og så til spørgsmålet; Da jeg tog en bane for 30 min siden kunne jeg stort set ikke sniffe det, og det var også besværligt tidligere. Kan det være fordi jeg har gjort det 3 dage i træk, og min næse ikke kan holde til det/har brug for en pause?
Og så lige ekstra spørgsmål :D
Både i går og i dag føltes det som om der har siddet noget "fast" bagerst i munden/halsen/næsen, ved godt det bedøver osv så det kan føles anderledes, men det plejer ikke at føles sådan her. Følelsen er der ikke når jeg er upåvirket, så skal jeg bare ignorere det?

Medlem
Brugeravatar

Det problem har jeg allerede efter 1 omgang. Det føles som om at det sætter sig i bihulerne. Plejer at massagerer med for eks. tommel og pegefinger under langs øjnene. Altså fra siderne af næsen og så ud af. Husker du at pudse din næse. Lyder til at du er godt stoppet til. Mener du med fordel kan købe et næseskyllehorn (mener det hedder det) på apoteket og så kører en saltvands opløsning igennem (Google koncentrationen af salt i forhold til næsen).

Lyder fornuftigt med en pause BTW

Junior medlem

Min næse er bare overhovedet ikke stoppet til, altså jeg kan trække vejret helt fint.
Men tak for rådene!

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Som en sidebemærkning, bør det måske påpeges, at effekten givetvis også vil dale og du vil få flere negative effekter, hvis du tager det dagligt.
Måske det kunne være en reaktion på 3 dage i træk, det er svært at vide. Det er vel ikke usandsynligt, at det er blevet lidt irriteret.

Hold en pause

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]