Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 22:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: San Andreas
Hej Psychedelia.
Dette er min første tråd jeg starter her inde, så jeg undskylde få fejl der kan forkomme i mit spørsmål.
Først vil jeg bare sige at jeg synes det er super fedt at have at forum som dette,
hvor man kan diskutere det meste omkring stoffer og få hjælp! Her kommer mit spørgsmål:
Jeg skal sende et brev/pakke til en ven i Tyskland, denne pakke kommer til at indholde lidt MDMA.
Jeg vil vide om der er en måde at sende den anonymt, altså vis den bliver taget i tolden
kan den ikke blive sporet tilbage til mig?

Tusind tak på forhånd!

Stodder
Brugeravatar

Lad være med at skrive afsender på, sæt frimærker på og smid den i postkassen.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Sørg for at pakke MDMAen godt ind, det må ikke kunne mærkes igennem kuverten eller ses når du holder den op mod et kraftigt lys.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Så længe brevet sendes almindeligt med et gammeldaw's frimærke på, kan det ikke spores til dig. Husk INGEN elektroniske frimærker =)

Junior medlem
Brugeravatar

Så frimærker virker fint til udlandet, eller er der specielle
frimærker der er lidt dyrere til udlandet?

Medlem

Gå ned på posthuset og køb en af de der kuverter med polstring til 10 kr. Tag den med til skranken og forinden lægger du det du vil putte MDMA'en i ind i brevet (uden MDMA'en selvfølgelig) sammen med noget, der vejer det samme som MDMA'en, så du har den reelle slutvægt.

Bed om at få dem til at veje det og bed så om frimærker så det kan sendes til det relevante sted i Tyskland. De regner ud for dig, hvor meget du skal have på. Bed dem evt. sætte frimærkerne på - men uden af sende konvolutten fra selvsamme posthus.

Tag konvolutten med hjem, læg MDMA'en i i stedet for det, du havde lagt i med samme vægt, og send det fra en random postkasse.

Hvis alt går galt og pakken opdages i posten skal de jo ikke kunne gå ind og gennemså videoovervågning fra posthuset. Du må IKKE sende den derfra, hvor du køber porto og konvolut.

Og som andre siger - send uden at skrive afsender på.

Junior medlem
Brugeravatar

Tusind tak for svarende, de har virkelig været til god brug! Jeg vil nu sende nogle godter til min ven, som jeg håber han vil nyde. :wink:

Medlem

Forresten - bare for at være HELT sikker her første gang. Betal kontant på posthuset for tingene, så de ikke - hvis der kommer en mistanke mod dig af en eller anden grund - kan gå ind og se, at du har betalt for noget på et posthus. Altså sporing via dit kreditkort for købet. Så langt kommer det næppe ud, men better be safe than sorry.

Derudover kan du overveje om du vil købe en af de der æsker med en række flade kaffebreve med instant coffee i. Så kan du lægge MDMA'en ind i et af brevene med kaffe og forsejle den grundigt. Det kan ikke snyde en meget trænet politihund i postterminalen (de laver jo af og til stikprøver), men det kan dog forvirre. MDMA er jo ikke altid lugtfrit, og kaffen kan forvirre hunden.

Derudover er kaffe organisk materiale, så hvis brevet gennemlyses ved stikprøve, så er det sværere at se MDMA'en, når det ligger sammen med kaffen.

Alt det ovenstående og det i mit indlæg før er bare hvis du har noia på og vil gøre alt, hvad du kan for, at de ikke finder det. Der sker næppe - men som sagt: Better be safe than sorry

Junior medlem
Brugeravatar

Har tænkt mig at bruge nogle mylar poser jeg har liggende, tror du ikke det ville virke super fint?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Har du ikke en vægt hjemme? Evt en køkken vægt? Vej brevet med indhold og tjek i deres app hvor meget Porto der skal på. Gætter på 8-16kr.

Junior medlem
Brugeravatar

Skitzo skrev:
Har du ikke en vægt hjemme? Evt en køkken vægt? Vej brevet med indhold og tjek i deres app hvor meget Porto der skal på. Gætter på 8-16kr.

Har sådan en milligram vægt som jeg har brugt mig, tusind tak for hjælpen nu er pakken sendt afsted. Så må man jo bare håbe på det bedste og se om pakken kommer igennem tolden hvilket jeg tror den nok skal gøre :lol: .

Moderator
Brugeravatar

Til en anden gang, eller til andre der skulle stå i lignende situation, så vil jeg faktisk sige at det er en dum ide ikke at skrive en afsenderadresse på. Fra erfaringer med at sende hampfrø rundt i verden, så virker det til at breve uden afsenderadresse i højere grad bliver mistænkeliggjort og tjekket, der er i hvert fald færre der når frem, end dem med afsender på, og jeg er ikke alene med den erfaring. Man behøver jo ikke skrive sin egen adresse på som afsender.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Enig med Bismann. Når min gode ven har modtaget varer fra højprofilerede darknet vendors har der altid været en afsender på. Jeg tror også det vækker mindre mistanke! Brevet skal jo ligne at man ikke har noget at skjule. De får det tit til at ligne et brev fra en lovlig virksomhed. Så hvis man skal være helt stealth, skal man nok også printe adresserne ud med computerskrift.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Man kunne evt få kuverten til at ligne et fødselsdagskort - tegn nogle flag eller lignende på forsiden af konvolutten, smid et postkort i sammen med narko og skriv en falsk afsender (selvfølgelig en rigtig adresse, ikke bare Andeby :D) samt modtager med håndskrift. Jeg ved selv, at disse slags breve kommer i tusindvis, så jeg ser ikke, hvorfor de skulle blive åbnet.

Medlem

Hvaaa "The Truth" - kan vi ikke få bundet sløjfe på denne tråd og høre, om din pakke nåede sikkert frem til din ven i Tyskland?

Junior medlem
Brugeravatar

Den kom frem efter en uge, og alt var som det skulle være tak for hjælpen! :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]