Mr. Gone skrev:
Friedrich Gauss skrev:
Måske noget godt dope kunne hjælpe dig med din trang til psykedeliske stoffer. Som om det ene er bedre end det andet.
Den ene er
klart bedre end den anden. No offense hvis det ikke stemmer overens med din personlige overbevisning, men hvis jeg prøver at se objektivt på det, så er psykedeliske stoffer sundere, sikrere og ja, bedre end heroin eller andre opioider på de fleste punkter..
Undskyld Mr. Gone, men det synes jeg er snæver synet. Vi tager alle det vi har brug for, for at overleve. For nogle er det kun dope der kan gøre det, da smerten er så stor. For andre er det Cannabis, alkohol eller psykedelika, disse forskellige slags medicin, kan ikke sammenlignes. Man kan ikke sige, at det ene er bedre end det andet, det kommer an på situationen.
Jeg ved i hvertfald, at jeg var død, dengang jeg lå i kramper af smerte med en indre blødning, da jeg var ved at gå ud i afmagt, og forblødningen ikke kunne fortage sig pga. kramper, hvis ikke jeg fik et skudt Fentanyl. På det tidspunkt, kunne hverken Syre, Svampe, DMT eller Meskalin hjælpe mig!
Det kunne de heller ikke de efterfølgende fire måneder, men det kunne Oxycodone, sådan at jeg kunne overleve smerten.
Hvis man er storforbruger/misbruger af Heroin, er det klart fordi at man bærer rundt på så ulidelige smerter, af en størrelse der ikke kan forstås af mennesker, der ikke har været der. Så disse mennesker burde vises en kæmpe respekt, da der ikke er andre måder at håndtere smerten på, for dem i perioden forbruget står på. At det så desværre tager livet af nogle af dem, er selvfølgeligt dybt ulykkeligt, men livet er ikke en dans på line, i hvertfald ikke hele tiden, for alle sammen. Døden er nok ikke det, der bekymrer flere af Heroin misbrugerne mest.
Undskyld men jeg synes det er usselt, at snakke ned til Heroin, eller dens forbrugere. Og i særdeleshed hvis man selv sidder og fylder kroppen med Amf, Meth, Coke, Ketamin, Cannabis, Alkohol, Benzoer, LSD eller noget andet, for at finde en tilfredshed, i væren.
Jeg ved godt, at Heroin er pisse farligt i forhold til døden. Men ikke desto mindre eksisterer det, og nogle har behøv for det. Det må vi desværre acceptere.
Og de fleste af jer ved godt, at jeg ikke siger det her, fordi jeg er på dope. Det er jeg ikke, jeg er tilhænger af psykedelika.
Undskyld hvis jeg er lidt spids, men jeg håber, det giver mening. Man må forstå, at man medicinerer sig, i forhold til størrelsen af smerten. Hvis Amf, Ketamin, eller Oxycodone ikke kan gøre det, ja så er der sådanset kun Heroin tilbage der kan tage den. Der er ingen af os, der har et overforbrug af noget, hvis ikke vi har noget smerte at dulme. Vi beruser os ikke for sjov, men den facade tager vi nemt på os.