Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 20:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Jeg var lige på #psychedelia for nogle måneder siden, og jeg har opdaget at der er en lille del af jer der interesserer sig for gamle spil (Nintendo, Sega, etc) - af den grund vil jeg fremvise mit nye kunstværk:

RetroClassics

Siden skal indeholde anmeldelser, screenshots, downloads og mange flere ting (KUN om gamle spil), og siden vil blive drevet sammen med en af mine venner.

Her er mit første udkast af designet. Hvad synes I? Det er kun en "skitse", for der mangler lidt design og tekst i selve designet. Men altså, hvordan synes I det ser ud indtil videre? Modtager gerne kritik [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Billeder ©Nintendo
HTML & sammensætning ©Ali

[ 21 Oktober 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]

Medlem

Det er jo rimelig Mario-agtigt. Skriften "Retroclassics" tror jeg kunne se bedre ud med den blå¨farve fra dækkene på mario´s køretøj. Skrifttypen kunne måske også gøres mere retro og mindre sjusket.

En ting er ihvertfald sikker, jeg kommer til at besøge din hjemmeside igen, og hvis den holder hvad du lover, igen og igen.

Dedikeret medlem

Lækkert design, d ka jeg godt li. Overskriften går måske ikke helt i harmoni med det strømlinet design - lidt for 'sjusket'.

Måske også et andet billed i den røde baggrund bag bilen, så d hele ikke kun er Super Mario.. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 22 Oktober 2003: Besked ændret af: DeF ]

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Sådan... nu har jeg lige kigget lidt på hvad der skulle ændres efter jeres mening, og jeg har taget fat om det mest nødvendige... her er resultaterne:
http://www.balladefis.dk/retroclassics/

Menuen øverst og Bottom Note i bunden af siden arbejdes der på, så det er kun designet er der færdigt.

Ser det bedre ud nu?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ali : Jeg synes det ser rigtigt godt ud. Det falder dog lidt til jorden at der står "læs mere" under et par af overskrifterne som om det var links, men der er bare ikke mere at læse(ingen links).

Men jeg tror det bliver rigtigt fedt hvis du får nogle spil ind som man kan hente, og alt det du ellers skriver [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Jeg vil i hvert fald besøge den ind i mellem, når den begynder at få lidt indhold.

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

hehe, som jeg skriver, så er det kun designet der er færdigt... Teksten på siden er kun et eksempel på HVORDAN det vil komme til at se ud med indholdet.

Fed nyhed man kan få på en gaming-side: "Så fik jonas endelig pik... Læs mere" [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Links skal nok komme [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Men designet først!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af aliaarhus:
hehe, som jeg skriver, så er det kun designet der er færdigt... Teksten på siden er kun et eksempel på HVORDAN det vil komme til at se ud med indholdet.<HR></BLOCKQUOTE>

Ja okay. Jeg synes som sagt det ser fint ud [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Fed nyhed man kan få på en gaming-side: "Så fik jonas endelig pik... Læs mere" [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
ser cool ud [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hvis nogen af jer interesserer jer for pixelart (den måde de gamle spil er lavet på), så er en af mine venner rigtig dygtig til det. Jeg har desværre ikke hans adresse lige nu, men smider den op snart.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]