mikromig skrev:
Mht i dag, bør jeg tage min Sertralin eller holde lidt pause indtil Amfetaminen er helt ude af min krop? Og hvor lang tid vil i evt anbefale?
Jeg vil jo helst ikke gøre det værre

Du bør fortsætte din Sertralin behandling med din normale dosis, og endelig ikke stoppe fordi du har taget Amfetamin.
Jeg kan læse at der kun er blevet taget hensyn til om der er interaktioner mellem medicinen og rusmidlerne, men jeg synes det er lidt mere relevant at se hvorfor du har behov for at indtage medicinen.
Så længe du er i Sertralin behandling eller lignende, er det en rigtig dårlig idé at tage to så "psykisk hårde" stoffer som kokain og amfetamin.
Der udover er det bekymrende at høre at du nu er begyndt at besvime når du rejser dig og går rundt.
Som du nævner, kan det måske forklares ved for lidt væske, men jeg føler at der er lidt for mange ukendte variabler til at kunne sige noget meningsfuldt over boardet?
Hvor længe har du oplevet at besvime?
mikromig skrev:
Jeg kan os finde på at tage nogle hvæs på en joint, men ellers intet - heller ikke alkohol udover et glas vin en sjældent gang - jeg bryder mig ikke om at "være påvirket" og jeg vil helst have en form for kontrol og det føler jeg selv at jeg har på de to ovennævnte stoffer da jeg hverken hallucinere eller føler mig "fuld" på nogen måde.
Umiddelbart synes jeg også ovenstående virker lidt som et faresignal når vi kombinere det med at du højst sansynligt har det lidt svært i forvejen. Så er narkotika sjældent en ret god mulighed!
For lige at slutte af, er der ikke rigtig nogen herinde som er i stand til at give et kvalificeret bud på hvordan din behandling er bedst

Bedste hilsner