Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 aug 2025 14:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej. :)
Jeg står med det "lille" problem at jeg virkelig elsker at tage og udforske psykedeliske stoffer, problemet er det at jeg tit får tanker som "hvad nu hvis det går galt?"
Selvom jeg kun tripper med folk som jeg virkelig elsker og stoler 110% på.
Har i nogen gode råd til hvad jeg kan gøre for ikke at få tanken?
Tak på forhånd.

Dedikeret medlem

Lad være med at trippe for ofte, og så skub tanken væk så hurtigt som muligt, hvis du ikke ønsker at gå ind i det, men det bliver nok sværere med tiden. Hvis i er nogen der tripper fast sammen, så kunne i se om i ikke kunne få bragt det i tale? Måske at man lige skal i hullet, eller være selv lidt, eller sådan noget, for det hjælper meget at ligge sig under en dyne, hvis først hovedet bliver for kaotisk - så kan man lige få styr på tankerne igen.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg gør altid en del ud af at sørge for at forberede mig til et trip. Rydtet op og forberedt noget mad, og sørget for at alle aftaler, der ellers kan forstyrre er på plads. Tal positivt med dine tripvenner om dine forventninger og som Fritzie siger, så sørg for at i kan give hinaden plads, til enten at kunne trække sig fra selskabet, eller spadse ud så meget i vil.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har det præcis på samme måde. Det er også derfor, at jeg respekterer samt er bange for psykedeliske stoffer. Jeg mener bange i positiv forstand, når vi snakker psykedeliske stoffer. Man skal ikke gøre det, hvis man ikke føler for det. Jeg har prøvet nogle lave doser og fandt hurtigt ud af, at jeg nok skulle vente lidt. Jeg venter stadig, men jeg ved, at jeg nok skal tage et "ordentligt" trip en dag, når jeg føler for det.
Altså, lyt til dig selv, hvis du ikke føler dig sikker lige nu, så er der ikke nogen grund til at risikere det store trip. Tag nogle mindre doser, og se hvordan det går, hvis du virkelig ikke kan lade være. Så kan du prøve en lidt højere dose næste gang, hvis du havde en god oplevelse. Lad være med at overdrive.
Og så kender vi jo alle den gode, gamle med, at jo længere man venter med at trippe, jo bedre. Det siger alle, der har taget psykedeliske stoffer åbenbart, hvilket selvfølgelig også giver mening. Jeg tog min første mindre dosis svampe i en alder af 19, og jeg har lige siden ventet, og jeg ser stadig frem til mit rigtige trip i en alder af 25, når jeg engang føler mig klar.

Beklager, hvis det blev lidt OT.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Begynd at mediter hver dag i 20-40 minutter. Det hjælper utrolig meget, og man kan tydeligt mærke forskel på sine trips også imo.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]