Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 aug 2025 12:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Mig og to af mine venner har langt om længe skaffet nogle piller med kodein i (kodein alternova), og vi planlægger hver at tage ca. 100-125mg kodein. Vi ville gerne lave dette til lean ved at knuse pillerne, blande dem op med sirup så kodein/ml forholdet er det samme som den codeine/promethazine hostesaft de har i USA (6.25mg/5ml.) Vores problem ligger i at vi ikke har kunnet skaffe Phernergan der indeholder promethazin, da de kræver recept. Er det muligt at bruge andre sløvende antihistaminer/andet håndkøbsmedicin for at give den samme 'trætte' virkning? http://www.apoteket.dk/Laegemidler/Medicinbrug/L%C3%A6gemiddelgrupper/Antihistaminer.aspx
Undrer mig også om evt. noget som køresygepillerne Marzine ville virke nogenlunde på samme måde, da de også har en sløvende virkning og modvirker kvalmen der evt. opstår ved indtag af kodein.
Vi er klar over man ikke får den fulde virkning af pillerne ved at indtage dem i lean-form, men vi vil gerne prøve hvordan det føles. Ville sætte pris på nogle råd da jeg pt. har ingen ide om hvilke af antihistaminerne osv. ville være nogenlunde samme effekt som promethazin.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Marzine virker ihvertfald sløvende på mig. Men pas på med doseringen, det skulle være en ret kraftig deleriant hvis du overdoserer det. Læs i det mindste lidt op på det herinde:
viewtopic.php?f=4&t=48848&hilit=marzine
viewtopic.php?f=45&t=41139&hilit=marzine
viewtopic.php?f=4&t=26650&hilit=marzine
Der er mange flere tråde hvis du søger. Konklusionen virker til at være den samme hver gang.

De eneste antihistaminer jeg har prøvet, der virkede sløvende var nogen der hedder noget med L. Til gengæld virkede de så ikke mod allergi. Ceterizin, som er de mest almindelige og indholdsstoffet i Benadryl, Alnok og en masse andre, virker for mig ikke sløvende overhovedet.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Alnok og nyere antihistaminer er heller ikke sløvende. Men vil lige for en god ordens skyld advare mod kombien, pas på med at overdoser med sløvende antihistamin, da de sammen med opioider forstærker hinandens sløvende og respirationshæmmende effekt. Men virker til i har nogenlunde styr på det

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neden under min kat
Personligt bliver jeg helt slået ud af antihisterminer. Bruger to benadryler når jeg ikke kan sove, så jeg ville nok lave en test først så i ikke spilder god kodein på at sove.

Og som andre nævner, hold øje med doser, set, setting og pas på jer selv.

Junior medlem

rubberlizard skrev:
Personligt bliver jeg helt slået ud af antihisterminer. Bruger to benadryler når jeg ikke kan sove, så jeg ville nok lave en test først så i ikke spilder god kodein på at sove.

Og som andre nævner, hold øje med doser, set, setting og pas på jer selv.

Pas i sær på med at indtage alkohol, da det er en dræber i hånd med purple drank. Tror der er eksempler nok :peace:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]