Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 16:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hej har nogle spørgsmål angående ketamin og k-hole.
Vi er to fyre på 20 og 21 år. Han vejer 95 kg og tog 50 mg efterfulgt af 48 mg 20 min. senere. Jeg vejer 68 og og tog 50 mg efterfulgt af 20 mg 20 minutter senere. Jeg kunne mærke den bedøvende effekt lidt og, alt blev lidt mere fredsfyldt. Kunne mærke at det tog længere tid end normalt for min krop at orientere sig når jeg vendte mig rundt og rejste mig op. Det var så når jeg lukkede øjnene havde jeg meget milde visuals, som kun lige var der.
Vi har tænkt os at prøve k-hole næste gang og har følgende spørgsmål:
1 Får man omkring lige så meget effekt af at sniffe 50 mg og 50 mg 20 minutter senere, som hvis man tog 100 mg på en gang? Altså er der øjeblikkelig tolerance, eller starter tolerancen når effekterne er væk?
2 Hvor længe bør vi vente med at prøve K-hole dose efter det vi prøvede her sidst, for at undgå blære/nyre problemer? Altså ligesom man siger mindst en måned mellemrum og helst 3 måneders mellemrum ved MDMA, hvad siger man så ved ketamin?
3 Hvor meget bør vi hver tage for at opleve k-hole? Jeg vejer som sagt 68 og tog 50 mg og 20 mg 20 minutter senere. Han vejer 95 og tog 50 mg efterfulgt af 48 mg 20 minutter senere. Vi fik begge ovenstående effekter.

Dedikeret medlem

Tolerancen er næsten uden betydning på ketamin, hvis det er en enkelt aften engang imellem, så det er op til præferencer.

Blære/nyre problemer er ikke noget man sådan lige får, uden at dosere meget hver dag. For mig holder oplevelsen en lille uge, og hvis i holder øje med jeres afhængighed så skulle der ikke være meget fare.

Man plejer at sige omkring 100mg, så hvis i dosere 50mg, og så 100mg, 20 minutter inde, så tror jeg nok i skal få del i oplevelsen. Han skal nok tage lidt mere pga vægten, men det kommer i sidste ende an på hvordan stoffet er for jer, eksperimenter, og det behøver ikke gå stærkt. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
Mr. Gone skrev:

K hole dosering kommer an på jeres ketamin, tolerance og kropsvægt. Med racemisk ketamin er det omkring 2-3 mg pr kilo kropsvægt for mig, kan være det kræver en del mindre for jer, og ca. 75% af dette med S-ketamin. R-ketamin kræver en hel del, 4-5 mg/kg mener jeg, men kan være jeg husker forkert så lad være med at dosere så højt som udgangspunkt.

S isomeren er i mit hoved klart at foretrække, da den giver færre eftervirkninger og en klarere tankestrøm = et 'renere' K hole. Læs evt op på de forskellige isomerer, racemisk ketamin er 50/50 S/R isomer.

Er dette noget du har kilder på, eller er det personlig erfaring? Og hvis det er personlig erfaring, hvordan vidste du så det var enten ren S- eller R-isomer du havde?
Jeg har prøvet at undersøge lidt på nettet, om forskellen på isomerene, men det eneste jeg fandt var folk der blev enige om, at der næsten udelukkende var racemisk ketamin på det sorte marked. :)

Dedikeret medlem

Racemisk er typisk fint hvidt pulver, hvor at hvis du får den rene udgave, så vil S være lange krystaller som ses til venstre, og R være mere som isterninger. Yderligere renhedsbestemmelser må foregå med tests.
Billede

Jeg opbygger lynende hurtigt tolerance af Ketamin. På dag to skal jeg næsten have den dobbelte dose, af hvad jeg bruger uden tolerance. Men den falder også meget hurtigt, og efter 4 dage ca. er tolerancen nede på nul igen.

Leah
Der findes både meget rent S-Ketamin, racemisk og R-Ketamin på det sorte market. R-Ketamin er noget værre lort og giver et klamt trip som er umuligt at huske. Racemisk er fin hvis blandingen af isomeerne er god, men ren S-Ketamin er bare langt det bedste. R-Ketamin skal jeg ikke have i kroppen igen.

Der er rigtig stor forskel på de forskellige batches Ketamin.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Tak for info Fritzie. Jeg har faktisk været lidt nysgerrig på hvordan man ser forskel på ketamin, for alle snakker om det, men jeg har ikke haft nok mellem hænderne til at blive klogere på det.

Jeg vejer omkring 100 kg og er endt i hullet mellem 80 og 150 mg på én gang, uden tolerance hver gang, for jeg tager det sjældent. Jeg synes det er kompliceret at redosere når jeg er igang, så hvis det endelig skal være, så liner jeg op inden jeg går igang. Bemærk også at "det at være på ketamin" er ret anderledes end "at være i hullet." Forvent en noget vildere og mere kaotisk oplevelse. Faktisk synes jeg ketamin er et ret brutalt stof, på den måde. Især bagefter, når det går op for mig hvad jeg lige har været trukket igennem,

Iøvrigt, for lige at forklare forskellen på de 2 isomere, så er det kemisk set samme molekyle, men "drejer" enten højre om eller venstre om. Altså ligesom runde tårn, men med trappen enten til højre eller venstre.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Jeg kan godt stå inde for Mr. Gone´s påstand om forskellen mellem S, R og racemisk Ketamin. Og det er også baseret på rigtig mange forskellige batches, jeg igennem tiden har haft i hånden og i næsen.

Fritzie
Jeg har ihvertfald haft Ketamin, der ikke stemmer overens med de billeder du lægger op. Det meste racemisk jeg har haft, er i sukker lignende krystaller og ikke i fint pulver. Jeg har haft S-Ketamin i det fineste hvide fluffy pulver jeg har set, men jeg har også fået det i de lange krystaller. Det R-Ketamin jeg har haft, har bare lignet sukker.
Akkurat med Ketamin, synes jeg det er meget svært at bedømme efter observering. Der må man næsten putte det i næsen for at være sikker, viser min erfaring mig.

Bubber
Ketamin et brutalt stof? Det er da det mildeste og mest behagelige stof der findes hehe... :lol:

Dedikeret medlem

Det kan selvfølgelig være pulveriseret ja... Jeg har aldrig selv haft noget der skulle være ren R, men er gået efter lange krystaller, og udfra hvad i beskriver det som og mit eget indtryk, så har der været overvejende mest S i. Så hvis man sidder med lange tynde krystaller, vil jeg mene at man har fået fat på en god S ketamin. Så er der noget at gå efter.

Medlem

Vi overvejer at jeg tager 160 (jeg vejer 68 kg) og at han tager 210 (han vejer 95 kg).
Så vi fordobler cirka vores dose og lidt til. Stiger virkningen eksponentielt ligesom LSD, eller fladt ligesom alkohol? Tror i det er nok at fordoble sin dose for at komme til K-hole, hvis den originale dose man vil fordoble kun gav små effekter. Altså vi kunne mærke det blev mere fredsfyldt og det var sværre at orientere sig, men vi kunne sagtens snakke sammen hele vejen igennem.
Eller bør vi måske tredoble dosen, så jeg kommer op på 210 og han på 300?

Dedikeret medlem

Ja, virkningen er eksponentiel, så det er rigtig meget at tage, synes os i skal tage det lidt mere med ro.

Medlem

Jeg har også lige disse to spørgsmål:
1 Da vi sniffede det så røg noget af det ned til munden og det smagte grimt. Sniffede vi for hårdt? Får man stadig fuld virkning selvom noget af det ryger ned til munden?
2 Hvor stor er forskellen på en dose hvor man opnår K-hole og der hvor man bliver helt unconsious? Ligger det nogenlunde tæt på, eller ligger det langt fra?

Okey så de lange krystaller findes ikke som R-Ketamin, tak for den Fritzie.

Ja Ketamin slår pludseligt og hårdt når det rammer en. I kan bare vælge at tage en streg hver 20min, på den måde kan I opbygge rusen som I vil have den. På et tidspunkt burde I også ramme hullet på den måde:)

Medlem
Brugeravatar

For mig udvikler tolerance sig også forholdsvist hurtigt. Ved 25 mg I.M. bliver jeg dejligt sparket af hesten.. Dagen efter skal dosen hæves lidt for at jeg kommer op på samme niveau. Jeg synes det er svært at vurdere på ved nasal indtagelse.
Mine erfaringer med konsistensen af S-isomer og racemisk stemmeroverens med jer andres. I stortset alle mine oplevelser med snifbare batches har S-isomer taget form, som flotte lange nåle krystaller, og lidt ala salt krystaller (natriumchlorid), når det er racemisk.
Dog har jeg flere gange groet nåle ved inddampning af racemisk ketamin. Så det kan godt snyde lidt. Alligevel synes jeg at racemisk afviger i sin form, så det er forholdvist nemt at identificere.

Lige et spørgsmål: Mister man ikke intensitet af sit K-hole ved at bygge stille og roligt op indtil man rammer? Jeg har altid troet at boomet mister lidt af charmen, hvis ikke man går fra alt til intet? :eyes: :lol:

Dedikeret medlem

Det er guld værd det der!

Jo lidt, men der er jo også en næste gang :eyes: :D

Medlem

Men hvis man nu er tæt på K-hole, vil det så ikke være meget svært at sniffe mere, så man kommer helt op?
Bør jeg måske prøve med 100 mg, og så 50 mg 5 min. senere hvis det ikke er nok, og så 50 mg 5 min. senere hvis det ikke er nok?

Dedikeret medlem

Prøv med en 100-120mg og så bare smid jer til noget god musik, og drop tanken om at tage mere for nu, og så kan i bedømme hvor meget der skal til. K-hole er meget noget med setting, og for mig er det bedst at ligge ned under en dyne, så der er varmt, og lukke øjnene, så skal der nok ske ting og sager.

The-Midnight-Howl
Nej jeg synes ikke at farten eller intensiteten forsvinder, men det gør at jeg bruger mere Ketamin for at ramme hullet til sidst. Hvis jeg f.eks. sniffer ca 40-50mg hver 20min, så opnår jeg et virkelig lækkert high, og en god tur i hullet til sidst med en streg på ca. dobbelt størrelse. Men hvis jeg derimod glemmer at suge hver 20min, så når rusen at falde, også opbygger jeg tolerance, som i værste fald kan medføre at jeg slet ikke rammer hullet den aften.
For mig kan Ketamin næsten bruges til alt, det er et fedt drug.

xXguitarsenXx
Det giver ingen mening at vente 5min til næste streg, da racemisk Ketamin tager omkring 15-20min, før det begynder at virke indtaget nasalt.
Gør som Fritzie siger, og smid 100-120mg i to streger, og indtag en streg i hvert næsebor. Du skal nok blive skudt afsted, og hvis der stadig mangler noget, kan du ryge lidt rent pot oveni, der er vildt lækker synergi. Nicotin er klamt når man er på Ketamin, og fremprovokerer kvalme hos mig.

Medlem

Men hvad så med når man sniffer det. Går det ikke til spilde det som ryger ned til munden? Kan man gøre noget for at sniffe det bedre? Tænker det kunne være derfor vi ikke fik mere virkning ud af det nemlig.

Senest rettet af Pantyjob 02 aug 2016 21:04, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg synes ikke at have oplevet at få det i munden, men jeg kan godt mærke det tilbage i svælget. Ketamin optages bedre gennem slimhinderne i næsen og halsen end i maven, så undgå for så vidt muligt at synke det. Ketamin smager ikke skide godt.

(Jeg fjernede dine ekstra indlæg. Det har du nok ikke noget imod.)

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Medlem

Så hvis noget lander i munden skal jeg så spytte det ud eller lade det sidde?
Og er der ikke noget jeg kan gøre for at det ikke ryger i munden?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]