Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 19:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Som jeg ser det, har du enten brug for, at nogen tager dig under armen, og få dig på rette spor, eller også må du opsøge professionel hjælp. Uden at være GHB ekspert, kan jeg godt se, hvor det her kan ende.
80g Phenibut på 4 dage. Du ved godt selv, at du er ude at skide eller?

Har du slet ikke taget GHB i disse dage, eller har du supplere lidt?
At du kan tage 20g om dagen, uden sådan uden videre at tænke over det, fortæller nok lidt om, hvor dårlig en dømmekraft man får af det.
Du bliver nok nødt til at starte på GHB´en igen, hvis du vil undgå abstinenser. Har du ikke nogen der kan hjælpe dig, med at holde styr på indtager, nu da du selv ikke kan? Jeg kan godt se, at det er en dårlig situation du er i, men desværre ved jeg ikke, hvad der vil være bedst for dig.
Hvad tænker du selv? Hvad er planen?

Medlem

AAh okay så har jeg nok lidt mere tilbage, jeg er i hvertfald ikke røget over end 10 gram om dagen men det er fordi bag på posen står der at en teske svarer til ca 1,7 gram men da jeg så forleden dag tog en teske af det op på min kammerats vægt så var der pludselig 4 gram, så det at de overhovedet skriver hvor meget en teske ca svarer til er helt hul i hovedet. Altså jeg har virkelig tænkt over hvad der sker hvis jeg nu løber tør, derfor har jeg været indenom bestille 100 gram mere og her i går doserede jeg kun en lille teske og det var den jeg var på hele dagen så jeg fandt også ud af hvor lang halveringstiden faktisk er på men jeg tror bare at det er svært for mig at tappe ned nu efter jeg er startet i så høje doser, og jeg faktisk ikke engang kan tappe ud da jeg har taget det i så mange dage i træk uden at få nogle meget alvorlige abstinenser eller hvad ?

Medlem

Nu var jeg så heldig at falde over denne tråd om hvordan man burde tappe ned

https://www.reddit.com/r/phenibut/comme ... but_taper/

Mandag: 2000 mg
Tirsdag: 2000 mg
Onsdag: 1900 mg
Torsdag: 1900 mg
Fredag: 1800 mg
Lørdag: 1800 mg
Søndag: 1700 mg
Mandag 1700 mg

Og sådan skal man fortsætte til man er nede på 250 mg
Og så skal man efter gå 50 mg ned om dagen og så kold tyrker

Medlem

Og nej, har simpelthen været så ramt på Phenibut at jeg ikke har turde tage ghb samtidig, mine venner har ligefrem taget ghb foran mig uden at jeg et sekund overvejede at tage ghb men problemet er simpelthen at jeg ikke har haft nogen vægt men i morgen tager jeg ud til en med vægt og vejer resten op i følger programmet

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]