Mondaymonday skrev:
Jeg har nu fået de 100 G Phenibut hjem og startet perioden i dag,
Jeg startede med at drikke det der svarer til ca 2 gram i morges kl 07:20 og der kom jeg faktisk igennem dagen i skolen fint, jeg har godt kunne mærke at det har kriplede lidt på nogle underlige måder men har ikke haft den der lede angst og rysten og har kunne koncentrere mig nogenlunde. En fra min klasse kender godt til mit misbrug og hvad abstinenserne gør og jeg fortalte ham at jeg er startet på det i dag og da vi fik fri sagde han at jeg havde virket helt rolig i dag som om at jeg hverken havde været på ghb eller haft abstinenser men bare afslappet. Da jeg så kom hjem valgte jeg at drikke ca 1 gram mere kl 14:00 og gav den 2 timer, der fik jeg så en følelse af den der kilden i benene som man får på ghb og valgte derfor at teste om jeg kunne sove. Faldt lige hurtig i søvn med en drøm oveni og vågnede hurtigt så det har ikke været en tung søvn men da jeg så slog øjnene op, bevægede alt sig i computer skærmen bare rundt så der tænkte jeg med det samme, okay der skal meget større doser til fordi det er jo også nogle heftige doser ghb jeg har taget hver dag i 2 måneder, men selvom jeg hallucinerede havde jeg det stadig ikke dårligt eller rystede, jeg tog derfor lige en smøg og satte mig på computeren bagefter og der var teksten stoppet med at rykke sig rundt. Nu har jeg så lige drukket 2.5 g her kl 17:30 og håber nu inderligt at jeg kan få noget god søvn i nat fordi ellers tænker jeg at jeg skal op i vanvittige doser eller have skiftet mærke. Det mærke jeg bruger nu er i øvrigt mærket "Absorb Health" og det kan jeg desværre ikke rigtig finde på nogle top lister over Phenibut
Du skal også passe på med hvor meget Phenibut du bruger. Hvis du tager 1 gram eller mere hver dag, så kommer det også til at gå skidt med det stads.