Hej alle sammen.
Jeg har ofte besøgt dette forum for at lede efter opskrifter, erfaringer m.m med skunk!
Nu har jeg oprettet en bruger med en anden agenda.
Jeg har nemlig efter et mange år langt misbrug af cannabis besluttet at det er slut!
Derfor er jeg herinde for at finde en eller flere ligesindede, som har lyst til at følges ad i denne udfordrende proces.
Jeg vil gerne starte med at fortælle lidt om mig selv. Jeg er en pige ca. midt i 20erne. Jeg har en socialfaglig baggrund og læser en kandidat inden for et lignede område. Derudover arbejder jeg med mennesker som b.la. har fået hjerneskader af deres misbrug, oftest alkohol.
Jeg ryger skunk næsten hverdag og gerne 3 – 4 joints om dagen. Det har jeg stortset gjort i flere år nu. Jeg er blevet rimelig gode venner med et par gutter på pusherstreet hvilket har resulteret i at jeg de seneste år har fået alt, alt, alt for meget skunk hver gang jeg har været derude.
Det paradoksale er at jeg har arbejdet med misbrugsproblematikker på et misbrugscenter i udlandet, hvor jeg bl.a. arbejdede ud fra de tolv trin (Minnesota metoden) og brugte Qi-gong, meditation, crystal healing m.m i misbrugsbehandling. Jeg ved altså godt hvad det drejer sig om, men alligevel er jeg havnet i denne situation.
Min største udfordring er at jeg bor tæt på Staden og størstedelen af mine venner ryger. Når jeg eksempelvis er på længere udlandsrejser osv. har jeg absolut ingen trang til at ryge.
Min første clean dag i går var hård. Ingen appetit, restløshed, søvnproblemer, svedeture.
Ligenu har jeg lånt min fars lejlighed i Jylland, imens han er i udlandet. Planen er at jeg skal hjem i morgen tidlig og genoptage mine aktiviteter på universitet, men jeg er nervøs og overvejer at sygemelde mig..
Jeg er egentlig lidt i tvivl om hvad jeg vil have ud af det her oplæg, udover at høre fra ligestillede som er gang med det samme, eller har prøvet det.
For jeg ved jo hvad der skal til for at leve et liv fri for misbrug.. Tror jeg..