Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 19:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg har siden Onsdag morgen, været vågen til i aften Søndag.
Ja virkelig dumt og virkelig ustabilt og nu er jeg i den situation at jeg skal møde i morgen kl 8
Og jeg tog den sidste streg amf ved en 23 tiden lørdag aften. Jeg føler slet ikk jeg kan falde i søvn, spiste lige et par rugbrøds madder her kl 14 for at se om det gjorde mig træt men synes slet ikke jeg finder ro til at sove, så er der andet jeg kan gøre end at spise et kæmpe måltid mad her om 1 time ? Det skal lige siges at det eneste jeg har spist i dag er de 2 rugbrøds madder, så tænker at jeg går omkuld af at give kroppen noget ordenligt at arbejde med. Hvis i har andre tips så kom gerne med dem

Dedikeret medlem

Ryg en joint, eller drik et par bajer, og husk at du har vænnet din krop af med at sove og slappe af de sidste 5 døgn, så det kommer ikke af sig selv, du skal selv bestemme dig for det. Godt at du sørger for at spise også!

Medlem

Fritzie skrev:
Ryg en joint, eller drik et par bajer, og husk at du har vænnet din krop af med at sove og slappe af de sidste 5 døgn, så det kommer ikke af sig selv, du skal selv bestemme dig for det. Godt at du sørger for at spise også!

Ryger ikke joints så jeg drikker et par guldøl efter jeg har spist
Og prøver at falde til ro, og ja jeg vidste sådan set godt jeg ville få de her problemer når jeg kom
Netop fordi jeg har kørt den så længe men tak for rådet :)

Dedikeret medlem

Ja god idé, sæt måske noget doku på eller en kedelig film, eller læs en bog. Så lidt, og held og lykke med det! :)

Medlem

Geografisk sted: På en nydelig villavej
Fritzie skrev:
Ja god idé, sæt måske noget doku på eller en kedelig film, eller læs en bog. Så lidt, og held og lykke med det! :)

+1 til kedelige film - gerne musicals

Junior medlem

Geografisk sted: Skanderborg
Spis. Spis for guds skyld! Det sætter din krop i et helt andet "mode". Der er en grund til at man altid bliver lidt træt efter man har spist.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hvordan går det nu? Er du faldet i søvn :lol:
Til en anden gang, så kan jeg anbefale at du går en god tur. Får brugt din krop lidt og får noget frisk luft i hovedet. Så sover man bedre bagefter.

Hilsen Fanny

Medlem

Fanny skrev:
Hvordan går det nu? Er du faldet i søvn :lol:
Til en anden gang, så kan jeg anbefale at du går en god tur. Får brugt din krop lidt og får noget frisk luft i hovedet. Så sover man bedre bagefter.

Hilsen Fanny

Virkelig et godt råd, der umiddelbart lyder af ingenting, men efter min egen erfaring kan det gøre overgangen fra fest til seng langt mere behagelig. Gå evt. bare rundt og observer dine omgivelser, især hvis du er i et område med noget smuk natur eller seværdige bygninger. Alternativt kan jeg anbefale at høre et godt podcast. Jeg finder ofte stor tryghed og velbehag i at falde til ro over lyden af andre mennesker der snakker. Det minder mig gerne om de weekend aftenener jeg havde som lille, hvor jeg faldt i søvn i stuen mens mine forældre sad og snakkede sammen.
Givet virker dette ikke for alle, men fornemmelsen af varme og tryghed gør det langt mere behageligt at falde ned fra en omgang stimulanser, og det bevirker gerne at jeg netop formår at få en mental og fysisk ro, der givet gør at jeg falder hurtigere i søvn.

PS - det kan på ingen måde forsvares at være på amfetamin i så lang tid. Du voldtager dit system. Pas på dig selv.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]