Fanny skrev:
Hvordan går det nu? Er du faldet i søvn
Til en anden gang, så kan jeg anbefale at du går en god tur. Får brugt din krop lidt og får noget frisk luft i hovedet. Så sover man bedre bagefter.
Hilsen Fanny
Virkelig et godt råd, der umiddelbart lyder af ingenting, men efter min egen erfaring kan det gøre overgangen fra fest til seng langt mere behagelig. Gå evt. bare rundt og observer dine omgivelser, især hvis du er i et område med noget smuk natur eller seværdige bygninger. Alternativt kan jeg anbefale at høre et godt podcast. Jeg finder ofte stor tryghed og velbehag i at falde til ro over lyden af andre mennesker der snakker. Det minder mig gerne om de weekend aftenener jeg havde som lille, hvor jeg faldt i søvn i stuen mens mine forældre sad og snakkede sammen.
Givet virker dette ikke for alle, men fornemmelsen af varme og tryghed gør det langt mere behageligt at falde ned fra en omgang stimulanser, og det bevirker gerne at jeg netop formår at få en mental og fysisk ro, der givet gør at jeg falder hurtigere i søvn.
PS - det kan på ingen måde forsvares at være på amfetamin i så lang tid. Du voldtager dit system. Pas på dig selv.