Hej folkens. så er RepaZz tilbage med en god nyhed:D
Jeg har i lang tid været misbruger af Oxycontin, Amfetamin og Hash i den unge alder af kun 16 år;/
Kom påvirket i skole og lignede mere eller mindre en Zombie, alle min livsglæder var taget fra mig, min passion for bodybuilding var forsvundet, min motivation til at finde "Pigen min" i mit liv var også væk. Grunden det skyldes Diagnosen Maniode Depressiv, Psykose, ADHD og min fars død.
Lagede alle kortene på bordet for min mor, fortalte om alt jeg havde indtaget og hvorfor og hvordan. Vi tog kontaktet til en misbrugs konsulent som så har hjulpet mig på vej.
Min videskoleinspektør og mor snakkede sammen om det hele og besluttede jeg skulle på efterskole, jeg er ikke den person der kan være social 24/7 (troede jeg)
Kom på Efterskole her i Nordjylland, og WAUW mit liv er ændret meget. Kan smile igen uden at være påvirket og har fundet glæder ved normale ting igen så som træning som jeg holder 110 procent fokus på

og det går rigtig godt
Har også fundet en rigtig sød pige som jeg er meget sammen med og ja vi har noget kørende eller noget i luften som man også siger, er også ude af det "Bandemiljø" jeg var inde i på et tidspunkt. Det nu meget skønt at ikke skulle være paranoid om at bliver "rullet" af nogen og ikke skal gå sammen med personer med en pistol for at føle sig sikker mere:))
Nu en rigtig rigtig god ting. Jeg er blevet clean fra stoffer og savner dem faktisk ikke mere da jeg er i et anderledes miljø nu hvor man ikke gør sådan.
Har lige nogle spørgsmål også vedrørende Strattera, er der nogle af jer der får det i mod ADD/ADHD?? hvis ja hvordan synes i det påvirker jeg?
Følte jeg ville gøre en lang historie kort for at vise der er lys for enden af tunnelen, når man er misbruger eller psykisk syg:D
Og jo sidste ting min Maniode Depressiv sygdom er så vel medicineret at jeg ikke mærker til den mere