Hej psychs, jeg har her i weekenden gamet meget intenst. Og derfor har jeg indtaget speed, og lidt Coke, jeg startede med at ha noget af mit eget med, hvilket funkede upåklageligt, jeg tog det sammen med en anden der mente det samme. Men da jeg løb tør besluttede jeg mig for at købe noget fra en ven.
For det første, var det næsten lyserødt/gulligt. Det kan også gå, men uanset hvor meget man hakkede det, og lod det tørre, så var det stadig små klumper, jeg valgte at suge en "go" streg. Og jeg havde svært ved at få det op, det sveg, ret meget, Somom det stadig var vådt, hvilket jeg også ville mene det var, men det kunne ikke tørre mere. Efter at jeg havde suget en gang af det valgte jeg at stoppe og køre den ud indtil jeg faldte i søvn. Et par timer senere sætter jeg mig ned i en sofa og alting blir sløret og jeg kan ikke styre mine arme, jeg væltede stortset ned i sofaen og vågnede op til at min skærm lagde på mig, og de sygeste kuldegysninger, mine 2 venner smilte bare lidt af det. På det her tidspunkt var jeg stadig påvirket, og det skete på ingen måder fordi jeg var træt..
2-3 timer senere igen vælger min ven der også har indtaget det samme som mig, og lidt mer, at gå ud i køkkenet, og på vej ind igen, besvimer og slår hovedet ned i jorden. Det er nu 2 dage siden, og jeg har fået sovet MEGET! Føler mig dog stadig lidt sløv. Skal dog sige at jeg har prøvet speed ret mange gange før, men at det her var min sidste gang. Gider ikke mere uforudsigeligt møg..
_________________ Jeg foretrækker "Narko"-Arrangementer på det groveste...
|