Hej alle sammen.
Jeg er helt ny herinde og har brug for at komme ud med en masse tanker og virkelig har brug for at nogen lytter til mig. Den her tråd handler både om at få et par gode råd og at nogen kan snakke med mig på ligefod, så jeg ved at jeg ikke er alene om de her tanker og at andre også har været igennem det.
Jeg besluttede mig i går for at prøve mit første stof nogensinde. En veninde og jeg havde i flere måneder planlagt at tage en weekend sammen hvor vi ville springe ud i det sammen og få det prøvet. Vi søgte lidt rundt og dagen før fik vi simpelthen fat nogle såkaldte "2-CB kiks", som var nogle små piller med et lille Mickey Mouse logo, der skulle sluges. Personen vi købte af gav os en masse praktisk info og hjalp os godt på vej.
Vi kommer hjem til hende og drikker et par genstande for at komme lidt op i gear og tager derefter stoffet. Efter ca. 45 minutter kommer virkningen og det gik pludselig stærkt. Vi begynder begge at få vildt meget eufori og hopper rundt af glæde. Alting føltes som en helt anden verden. Der skete intet specielt med synet udover det var lidt tåget og dugget. Vi havde det virkelig fantastisk og oplevede en fred og ro sjælen som aldrig før. Alting var fantastisk og nærmest helt magisk. Det varede i ca. 3-4 timer før vi røg ned igen.
Er der nogle andre som har prøvet disse "kiks/piller" og oplevet noget i samme stil? Er der nogen som kan genkende mine oplevelser?
Jeg har derudover som sagt også brug for nogle råd.
Jeg savner det virkelig virkelig meget og er blevet helt forelsket i den her "verden" man kommer ind i. Jeg har stor lyst til at gøre det igen, men er virkelig bange for at blive afhængig og at nå til et misbrug. Jeg vil gerne kunne have det sjovt en gang i mellem med de her stoffer uden at det bliver for meget. Har brug for nogle råd til at komme på banen igen og gemme det lidt væk, så det ikke ender med at jeg gør det for ofte. Vi er begge enige i at det skal ske igen, men hvordan kan jeg lære at håndtere det?
Håber i forstår mig og kan hjælpe på mit lille problem, men ellers så må i alle sammen have en fantastisk dag!