Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 08:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: F2
Junior medlem

Ville lige høre...hvad ligger markedsprisen på 2 mg krydser eller F2'er per stk?

Titel: Re: F2
Junior medlem

Er der virkelig ikke nogen, der kan svare mig på hvad den typiske stk pris på et 2 mg kryds ligger på?

Grunden til jeg spørger, er fordi det er næsten 30 år siden jeg sidst har prøvet nogen, og der kostede de 50 kr stykket. Nu har jeg fået at vide, at de ligger på 25 kr. Kan det virkelig passe, at de gennem tiden er faldet så meget??

Insane psychedelia user!

Nej det passer ikke med 25kr. De er meget sjældne - noget nær umulige at opstøve. Sidst jeg fik dem tilbudt var prisen 80kr hvis ikke jeg husker forkert. Jeg har dog talt med folk som har hørt priser helt op til omkring 200kr.. Hvilket imo er vanvittigt. jo, det er en benzo der vil noget, men200dask er den absolut ikke værd. Det er F2'eree jegher tler om. Hvilket er en helt anden slags pille end en krydser. De er godt nokk begge benzodiazepiner, men en F2'er indeholder Flunitrazepam, hvori mod en krydser indeholder clonazepam.

25kr stykket for en Krydser/Clonaazepam er i den høje ende. De plejer at gå for en10'er de fleste steder. Nogle er og begyndt at oppe priserne lidt, i takt med at piller af den slags bliver sværere at lokke ud af l
ægen.

Insane psychedelia user!

Sidst jeg byttede mig til F2 gav jeg en tyver i byttepris men det var også en vis mængde for snart 10 år siden.
Jeg tror også det drejer sig om 2 mg rivotril.

Junior medlem

Ja, det kan godt passe at du kan få F2'ere til 25kr stykket

Insane psychedelia user!

JohnGroe skrev:

Det nægter jeg at tro på. Hvor er du stødt på dem til den pris, fornyligt? De er udgået i Danmark og udskrives kun til personer der har fået dem i mange år uden mulighed for aftrapning.

Medlem

Nu spørger jeg dumt men er der ikke mixet to forskellige substanser ind her.

F2 er flunitrazepam ?
Rivotril er clonazepam?

Mht til pris har jeg kun oplevet vennepriser og de lagde på omkring en 10er for krydser 2mg
F2 fik jeg en god håndfuld af i en bytter.. DE var sjove.. Men det er også ved at være nogle år siden, og det var kopi produkt, men vanvittig benzo, forstår den er udgået.

Junior medlem

Røvkussen skrev:
JohnGroe skrev:

Det nægter jeg at tro på. Hvor er du stødt på dem til den pris, fornyligt? De er udgået i Danmark og udskrives kun til personer der har fået dem i mange år uden mulighed for aftrapning.

Det bestemmer du selv.. Det er jeg i Holstebro, hos en jeg besøger en gang imellem.. Han havde et pilleglas helt fuldt, en af mine kammerater købte 2 og han er relativt hærdet hvad den slags angår (dagligt forbrug af tremadol og lign efter at have brækket ryggen 5 steder,), han ville ikke have dem igen fordi han gik ud som et lys lige pludselig :cheers: :cheers:

Insane psychedelia user!

Er du sikker på der ikke er tale om Rivotril 2mg. Også kaldet krydser.

Hvis ikke så synes jeg du skal købe allesammen. Du kan lave en massiv forretning på dem.

I øvrigt er Tramadol og Flunitrazepam to helt forskellige stofgruper så hvad har det med sagen at gøre at han er hærdet på tramadol ogl?

Junior medlem

Røvkussen skrev:
Er du sikker på der ikke er tale om Rivotril 2mg. Også kaldet krydser.

Hvis ikke så synes jeg du skal købe allesammen. Du kan lave en massiv forretning på dem.

I øvrigt er Tramadol og Flunitrazepam to helt forskellige stofgruper så hvad har det med sagen at gøre at han er hærdet på tramadol ogl?

Ja, jeg så bøtten og hvad der stod på den. Og han skrev også til mig hvad de hed så jeg kunne slå dem op på nettet.. Det kunne da godt være jeg skulle gøre det, de kan også købes til under 25.. Det var egentlig bare for at nævne at han dagligt æder smertestillende medicin. Og så har han spist benzoer i en del år, normalt er det også krydsere han spiser men han ville lige have dem her for en gangs skyld , men de var lidt for krads til ham :cheers:

Insane psychedelia user!

Sideshow Bob skrev:
Rob Dyrdek skrev:
F2 er flunitrazepam ?
Rivotril er clonazepam?

Korrekt.
Flunitrazepam er også (måske bedre) kendt som rohypnol eller de klassiske "roofies".
Røvkussen fra erowid: "Rohypnol is available on the black market for as little as $4-5 per tablet and as high as $15 per tablet."

Ja, det er jeg godt klar over.

Det er dog ikke F2ere som de som solgtes i DK hed. De hed Flunipam var runde med enkelt kerv. Et F på ene halvdel og et 2 på anden. Dem roche lavede hed rohypnol. Og de lignede til forvæksling Rivotril. De havde krydskerv og et 2tal på bagsiden. Dog uden de to stjerner der er på Rivotril. De fleste flunitrazepam tabletter jeg er stødt på som var 'importerede' var grønne og aflange. Det er dog ved at være 2-3år siden jeg sidst er rendt på dem.

svjv er 4$ også over 25kr, men lad nu det ligge.
Der har aldrig stået F2 på indpakningen, blot Flunipam 1mg eller 2mg.

Senest rettet af Røvkussen 15 dec 2015 23:23, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!

nvm

Det er bare fedt hvis der findes en kilde der sælger så fede benzodiazepiner til så lav en pris. Men det er forkert at man sagtens kan støde på F2ere til 25kr/stk. normal gadepris for originalproduktet er langt højere.

Insane psychedelia user!

De grønne udenlandske med det blå farvestof i er jeg kun stødt på i 1 mg.
De smagt tilgengæld forbandet godt :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Heureka! så fandt vi endnu engang frem til at priser varierer alt efter mængde, led i distributionskæden, oprindelsesland, hvilken gade man evt. handler på og ikke mindst hvem man handler med og måske endda kvalitet. Sørme godt vi fik tilladt de her prisdiskussionstråde... :gud:

Administrerende Direktør
Brugeravatar

ThirdEyeFlood skrev:
Heureka! så fandt vi endnu engang frem til at priser varierer alt efter mængde, led i distributionskæden, oprindelsesland, hvilken gade man evt. handler på og ikke mindst hvem man handler med og måske endda kvalitet. Sørme godt vi fik tilladt de her prisdiskussionstråde... :gud:

:lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]