Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 13:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Jeg har microdoseret lsd i en længere periode nu. Lige hvad det virker på, skal jeg ikke sige, men det giver en effekt.

Jeg har brugt det for at arbejde mig ud at PTSD, og sammen med to kraftige lsd trip har det gjort underværker.
Samtidig har jeg brugt det i skolen for at se forskel på min præstation, og der synes jeg ikke rigtig, at jeg kan mærke forskel.

Effekt har det, men præcis hvad det gør godt for, har jeg ikke konkruderet endnu. Ikke Andet end et dejligt smil hele dagen:)

Vh Ø Tripperen!

Medlem

Ø Tripperen! skrev:
Jeg har microdoseret lsd i en længere periode nu. Lige hvad det virker på, skal jeg ikke sige, men det giver en effekt.

Jeg har brugt det for at arbejde mig ud at PTSD, og sammen med to kraftige lsd trip har det gjort underværker.
Samtidig har jeg brugt det i skolen for at se forskel på min præstation, og der synes jeg ikke rigtig, at jeg kan mærke forskel.

Effekt har det, men præcis hvad det gør godt for, har jeg ikke konkruderet endnu. Ikke Andet end et dejligt smil hele dagen:)

Vh Ø Tripperen!

Prøv at læse denne artikel, den er ret spændende! :) Atleter og folk der dyrker ekstrem kampsport, på microdosering af LSD, performer alle bedre på LSD end normalt, og på alle punkter, det lyder næsten for godt til at være sandt! :)

http://www.highexistence.com/microdosin ... ychedelic/

Jeg mener også selv jeg lider af PTSD, men jeg er diagnosticeret "Paranoid skizofren" F20.0, selvom jeg selv mener det er en fejl diagnose og jeg rent faktisk har PTSD, selvom jeg stadig får medicin (seroquel, 450mg depot om dagen), så fik jeg også en rigtigt fed oplevelse ud af at prøve et rigtigt LSD trip på 216ug, selvom jeg blev overrasket og til dels skræmt, blev jeg samtidig utroligt fascineret over dette stofs potentiale, jeg tvivler på der findes andre stoffer udover grundstofferne, som er bedre gennemtestet end LSD, og det bruges stadig den dag idag i nogle lande som psykiatrisk behandling, med mirakuløse resultater! :)

Selv medicinering når det er bedst! ;)

Ang. microdosering er det jo også forskelligt fra person til person hvor meget der skal til, nogle kan tage 6ug, andre skal op på 25ug, for at opleve disse forstærkelser af ens egne følelser/evner osv. Jeg starter ud med 10 ug pr dag hver 3 dag i noget tid, så må vi se hvad jeg finder ud af på det! ;)

100ug LSD opløst i 10ml sterilt rent vand købt på apotektet til 37.5kr pr L, har lavet det i en amber glasfarvet flaske på 30ml købt i den lokale "Helsam" for 5kr, pipetten jeg købte med, kostede 5kr også, så i alt fik jeg 2 x 30ml flasker, 2 x 1.5ml pipetter i glad med dråbeformer på til i alt en flad 20'er! :) Det kan IKKE betale sig at købe hjem via amazone eller lign, medmindre man skal bruge 100 flasker eller 1000! :) Amberglas mod lys opbevaret i køleskabet hvor der er mørkt for det meste, så det holder længere! :)

Jeg har læst meget om microdosering, men mærket på egen krop, synes jeg at det er svært at definere, hvad det helt præcis har af effekt, da man knapt nok mærker det. Men man får en dejlig dag, hver evig eneste gang:)

Vh Ø !

Medlem

Opdateret

Senest rettet af Spotten 20 nov 2015 08:56, rettet i alt 1 gang.

Site Admin

Hej Spotten.

Selvom dig samling er flot - må jeg anbefale dig ikke at prale med din illegale narkosamling på et offentligt board.

Tag og ret din post, mvh
KenIshii

Medlem

KenIshii skrev:
Hej Spotten.

Selvom dig samling er flot - må jeg anbefale dig ikke at prale med din illegale narkosamling på et offentligt board.

Tag og ret din post, mvh
KenIshii

Ja, er sgu nok lidt for ivrig, tak for rådet! ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]