Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 17:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej psychedelia ;)
Ved ikke om det er det helt passende sted at poste, ellers er admin velkommen til at flytte :)
Var der nogle der var til elements og ved hvorfor det lukkede?
Var der nemlig ikke selv, men har hørt at historien går på, at der er en der gik og solgte dårlige ecstasy piller som resulterede i at folk faldt om? :shock:
Kæft hvor er det trist hvis det er sandt.. Nogle der kan bekræfte?
:peace:

Medlem
Brugeravatar

Har nu fået bekræftet, at det var pga. Overdoseringer på GHB at folk dasede om..
Kæft hvor er det trist og skuffende at folk ikke har styr på, hvad de laver samt ødelægger det for så mange mennesker..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
jeg var derinde, 15 røg på intensiv inden for de første 5 timer, så gik joel rowdy på scenen og sagde de havde fået sidste chance af politiet og næste od ville lukke festen. så gik der små 3 timer uden noget og så var der mindst 2 mere så de lukkede festen.. nogen siger 6 mere men det ved jeg ikke om passer

vil tro 80-90% er pga ghb.. det er satme klamt at de ikke kan styre sig med det pis

for et par weekender siden var jeg til open air på amager med ca 400 mennesker og ingen vagter, politi eller kontrol med noget. der svømmede de alle sammen rundt i ghb og 12 endte med od

Medlem
Brugeravatar

Det er sgu latterligt..
Når, men så var der da alligevel nogle timers fest, var det fedt så længe det varede så? ;)

Site Webmaster
Brugeravatar

Jeg forstår godt, at det er surt for alle de gæster der ikke drattede om at festen blev lukket alt for tidligt, og jeg er enig i, at det dumt at fylde sig med GHB, men hvor er det dog klamt at læse de selvsamme gæsters og arrangørers gylde på eventets FB side.

Citat:
Vi vil endnu en gang understrege, at alle der falder om pga od, bliver taget med ghb eller under påvirkede af ghb
får LIVTIDSKARANTÆNE fra alle fremtidige Elements, area 55, Psy olympics og alle events lavet af vores samarbejdspartnere.

VI MENER DET! ALLE DER HAR TAGET OD I DAG ER UDELUKKET RESTEN AF LIVET.

Citat:
TAK FOR LORT I FUCKING RESPEKTLØSE TABERE!!!!!!! HOLD KÆFT HVOR VIL JEG GERNE HAVE NAVNENE PÅ JER!!!!!!

Citat:
JEG HÅBER I HAR SÅ DÅRLIG SMAG I MUNDEN JER DER TAGER FOR MANGE STOFFER!
- jeg forlanger narko hunde og røvtjek til ALLE næste gang!

Citat:
VI MENER DET! ALLE DER HAR TAGET OD I DAG ER UDELUKKET RESTEN AF LIVET!!

Samt meget, meget mere. https://www.facebook.com/events/802075373239275/

De selvsamme mennesker render med ॐ tatoveringer, forsøger at ligne hippier, snakker om PLUR, sjæl og ånd, men de giver ikke en skid for mennesker der kommer til skade, fordi det stopper en fest :roll:

Ingen vilje til at hjælpe dem, de skal bare eksluderes.. Det minder om dengang KBH kommune satte hegn op mellem Café Dugnad (for misbrugere) og PH-cafeen (for det caffè latte drikkende segment), så de pæne mennesker slap for at se på narkomanerne.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Insane psychedelia user!

^

Det er godt nok også et surt line-up de havde sig der. Jeg fortår godt folk blev nød til at lamme sig til nær OD for at nyde det.

Anti-shanti!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
De selvsamme tøser, der skriver alt det gylle, ligner den slags piger, der får hamret amfetamin op i kussen af deres rockerkærester på jævnlig basis.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
tres9 skrev:
Det er sgu latterligt..
Når, men så var der da alligevel nogle timers fest, var det fedt så længe det varede så? ;)

der manglede deco og plads på fullon scenen, og så var der lidt ringe lydkvalitet på begge scener

ellers var det fedt nok, fed musik og god stemning blandt alle

rbp skrev:
Jeg forstår godt, at det er surt for alle de gæster der ikke drattede om at festen blev lukket alt for tidligt, og jeg er enig i, at det dumt at fylde sig med GHB, men hvor er det dog klamt at læse de selvsamme gæsters og arrangørers gylde på eventets FB side.

Samt meget, meget mere. https://www.facebook.com/events/802075373239275/

De selvsamme mennesker render med ॐ tatoveringer, forsøger at ligne hippier, snakker om PLUR, sjæl og ånd, men de giver ikke en skid for mennesker der kommer til skade, fordi det stopper en fest :roll:

Ingen vilje til at hjælpe dem, de skal bare eksluderes.. Det minder om dengang KBH kommune satte hegn op mellem Café Dugnad (for misbrugere) og PH-cafeen (for det caffè latte drikkende segment), så de pæne mennesker slap for at se på narkomanerne.

ja mange er sku dobbelt moralske og nogen går over stregen ved at ønske dem ondt eller hænge dem ud, men kan ikke se hvad der er galt i joels besked omkring karantæne, hva skulle han ellers sige efter sådan en episode? det er syndt for jer, håber i ikke gør det igen næste gang?

udover at det smadre alt hans hårde arbejde og passion for det han laver så koster sådan et stunt ham også hurtigt 300-400k

han gør alt hvad han kan for at holde ghb og andre farlige stoffer væk fra hans fester, har set ham gå på scenen adskillige gange og tigge folk om at lade vær med at indtage mere ghb fordi myndighederne lukker festen ved flere od'er og alligevel er der altid 4-5 spassere som går kolde bagefter, ghb har smadret miljøet fuldstændig og det bliver værre og værre, de sidste 2 fester jeg har været til er der over 30 ghb od'er

hvordan kan man hjælpe disse retarderede typer? det jo ikke fordi de får fat i en dårlig pille eller rc, de tager lortet med fuld overlæg og de ved hvad der sker, men det stopper dem ikke

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det mest ærgerlige for mig at se, er at tendensen er fortsat. Altså, sådan her har det jo været i mange år.
Problemet for disse mennesker kender jeg ikke svaret på, men problemet må ligge dybt i dem, siden de fortsætter med det på voldsomme måde.

Var selv til fest i KBH for lidt tid siden, hvor omkring 10 drættede om med OD. Ikke en særligt fed oplevelse.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem
Brugeravatar

Lige præcis...
Hvis man er gammel nok til, at indtage stoffer er man fandme også gammel nok til at gøre det med fornuft. Ja, selvfølgelig kan det smutte og der kan ske uheld, bevares - Men som du siger, så har det været sådan altid og det forsætter med garenti også.

Er så også enig i, at dem som sidder og skriver "fuck dem de skulle bare blive liggende på jorden" osv er mindst ligeså uintelligente.. For ja, det er da nederen at de ødelægger en fest, men come on de er jo mennesker som os alligevel og man vil mere end alt andet selv have hjælp, hvis man på uheldigvis skulle dase om en dag..

:peace:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]