tres9 skrev:
Det er sgu latterligt..
Når, men så var der da alligevel nogle timers fest, var det fedt så længe det varede så?

der manglede deco og plads på fullon scenen, og så var der lidt ringe lydkvalitet på begge scener
ellers var det fedt nok, fed musik og god stemning blandt alle
rbp skrev:
Jeg forstår godt, at det er surt for alle de gæster der ikke drattede om at festen blev lukket alt for tidligt, og jeg er enig i, at det dumt at fylde sig med GHB, men hvor er det dog klamt at læse de selvsamme gæsters og arrangørers gylde på eventets FB side.
Samt meget, meget mere.
https://www.facebook.com/events/802075373239275/De selvsamme mennesker render med ॐ tatoveringer, forsøger at ligne hippier, snakker om PLUR, sjæl og ånd, men de giver ikke en skid for mennesker der kommer til skade, fordi det stopper en fest

Ingen vilje til at hjælpe dem, de skal bare eksluderes.. Det minder om dengang KBH kommune satte hegn op mellem Café Dugnad (for misbrugere) og PH-cafeen (for det caffè latte drikkende segment), så de pæne mennesker slap for at se på narkomanerne.
ja mange er sku dobbelt moralske og nogen går over stregen ved at ønske dem ondt eller hænge dem ud, men kan ikke se hvad der er galt i joels besked omkring karantæne, hva skulle han ellers sige efter sådan en episode? det er syndt for jer, håber i ikke gør det igen næste gang?
udover at det smadre alt hans hårde arbejde og passion for det han laver så koster sådan et stunt ham også hurtigt 300-400k
han gør alt hvad han kan for at holde ghb og andre farlige stoffer væk fra hans fester, har set ham gå på scenen adskillige gange og tigge folk om at lade vær med at indtage mere ghb fordi myndighederne lukker festen ved flere od'er og alligevel er der altid 4-5 spassere som går kolde bagefter, ghb har smadret miljøet fuldstændig og det bliver værre og værre, de sidste 2 fester jeg har været til er der over 30 ghb od'er
hvordan kan man hjælpe disse retarderede typer? det jo ikke fordi de får fat i en dårlig pille eller rc, de tager lortet med fuld overlæg og de ved hvad der sker, men det stopper dem ikke