Håber i kan hjælpe mig med at få svar på nogen spørgsmål
Vil nemlig gerne være helt sikker på jeg gør det ordenligt før jeg kaster en masse penge ind i det.
Til at starte med er der grødning, kan man bruge det samme hele vejen eller er det bedst at have noget til veg, og noget andet til flowering,
og er det en god ide med forskelige slags grødning og skifte imellem.
Der er sikkert mange måder, men for mig skal det helst være simpelt men stadig fornuftigt.
Har pladsen 6 m2 og vil sætte det op i 2 rum. Veg og flowering, er der et rum jeg skulle giv mere plads eller bare 50/50 altså 3 m2 hver.
Tænker jeg vil have 2 lamper i veg rummet og 1 i flower rummet alle 3 400 watts eller skal det laves om.
Så tænker jeg hvad afstand i ville putte lamperne fra planterne, tænker det skal være 400 watts, har ikke købt dem endnu men tror det bliver hps eller noget andet billigt.
Et lidt dumt spørgsmål måske, men er det alle planter du kan klone altså alle bortset fra auto, så købte jeg nogen femi frø, er jeg sikker på de kan klones.
også lidt usikker på med hvor stor en putte de skal ha, og om de skal ha en større eller mindre med tiden.
i må også meget gerne komme med tips og tricks hvis i har nogen, jeg vil helst selfølgelig udnytte pladsen så meget som muligt, og helst med så stort udbytte som muligt
Tak for hjælpen