Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 aug 2025 12:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej psychedelia!
Jeg har søgt rundt i forummet, men jeg synes at det er meget blandet og delte meninger jeg finder omkring tolerancen mht. Brug over "længere sigt" og mht. Bivirkninger og dagligdagene efter er det også meget blandet hvad jeg finder, de fleste kan dog slet ikke mærke det mindste og nogle har en lille smule.
Sagen er nu den, at jeg og nogle kammerater for 3-4 uger siden købte 2g keta og har nu lige under 1 g tilbage. Vi har indtaget det sammen med at vi har røget nogle joints de sidste 3 weekender dog ikke i forfærdelig høje doser. For mit vedkommende har jeg vel indtaget hvad der svare til 120-150mg over hele weekenden og det ville jeg ikke mene er voldsomt.
Jeg har ikke mærket nogen som helst bivirkning eller 'konsekvens' og det føltes 3. Gang ikke som om at min tolerance havde taget særlig meget skadet. Blev mindst ligeså påvirket som jeg gjorde de andre gange.
Nu er det jo bare sådan, at vi har jo som sagt lidt under 1g tilbage. Ville det være vildsomt dumt af mig at tage en tur mere i weekenden?
Læser til dagligt til it-supporter og klare mildest talt fantastisk i skolen, hvis det skal have en betydning :-P

:peace:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In another dimension, in a strange world
Som Mr.Gone siger så er det en god ide at holde en længere pause, ketamin er et stof nogen godt kan blive ret vilde med lidt for hurtigt. Det er nemt at sige jamen jeg gør det bare i weekenden og så skal man også lige ha en lille en i hverdagene og det er der det kan gå galt hvis man ikke har kontrol over det.

Jeg mærker personligt ikke en eneste bivirkning i doser på 100-400 mg henover et døgn, tvertimod får jeg mere lyst til livet, og de ting som jeg måske ikke gad inden jeg tog ketaminen. Det er selvfølgelig ikke anbefalet at gøre det tit.
Når vi snakker højere doser altså op til flere gram på en dag, får man tit hovedpine og dehydrere lidt hvis man ikke får nok vand, mister lysten til ting, og kan få lidt en tømmermands følelse dagen efter og det er næsten umuligt at ramme hullet. Ens tolerance stiger også meget hurtigt på ketamin hvis man overdriver det.

Medlem
Brugeravatar

Tak for jeres svar gutter!
Jeg tror sgu jeg tager den tur igen i weekenden.. ;)
Mht. hverdagene kommer jeg simpelthen ikke til det.. Det er bare sådan en indskreven "regel" i min hjerne. Har altid holdt alting til weekender også endda joints.

- Nu nævner du problemer med blæren, Mr. Gone... Det kunne du godt havde ladet vær med, at nævne nu bliver jeg helt nervøs :-P - Det hænger sammen med at HVER gang jeg har indtaget enten ketamin, mdma eller dem begge for dens sags skyld så KAN JEG ALDRIG FUCKING PISSE!?! :D Jeg står og venter på at pisset kommer ud i.. Jeg lyver ikke, måske 6-8 minutter? Det er ligesom om, at jeg skal finde sådan et punkt før der kommer noget ud. Er det noget i har oplevet før? :-P

Insane psychedelia user!

Dem jeg kender som har kørt høje dosis hver dag i månedes vis har alle fået bøvl med blæren.
Kan huske der er en tråd herinde som beskriver det meget godt prøver lige om jeg kan finde den.

Edit viewtopic.php?f=4&t=25321

Senest rettet af Fso 29 sep 2015 18:57, rettet i alt 1 gang.

Så vidt jeg har forstået, er det over et dagligt brug i en længere periode, at problemet med blæren opstår. Jeg tror ikke, at du har noget at frygte, med de meget fornuftige doser du leger med.

Da jeg har leget med ketamin, kommer jeg op på 2-500mg på en aften. Derfor er det ikke noget jeg gør ofte, da det jo er ret dyrt:)

Vh Ø !

Medlem
Brugeravatar

Den tråd har jeg faktisk ikke set, Fso. Tak!
Men det skræmmer mig ikke rigtigt fra at gøre det 3-4 weekend i træk.. De fleste som jeg nu har læst har oplevet enten smerterne eller besvær mht. at tisse har enten haft et dagligt forbrug over længere tid eller har leget med store doser såsom 500mg+ om ugen.
Så jeg synes ikke, at jeg burde have det store at frygte :-P Hvad siger i?
Det eneste der stadigvæk 'bekymre' mig lidt er, at jeg nogle gange har meget svært ved at tisse på ketamin. Har læst at mange siger, at det er meget normalt på mdma, men kan ikke finde det store mht. ketamin og tissebesvær :) Altså jeg kan godt tisse og det gør overhovedet ikke ondt når jeg gør det. Men sagen er bare den, at det tager mig de 6-8 +- minutter som sagt, at få noget ud og så kommer der lidt dråber og så kan der går et par minutter hvor jeg stadigvæk kan mærke at jeg skal tisse, men hvor det ikke kan komme ud og så kommer resten så..
Igen, ved ikke om jeg burde have noget at frygte..

Medlem
Brugeravatar

Min side havde ikke lige opdateret, men lige præcis, Ø Tripperen! :)

Medlem
Brugeravatar

Det er lidt det der er problemet.. Jeg SKAL tisse, men jeg kan bare ikke få det ud.. Sådan 'rigtigt' :-P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Pas på med at drikke for meget vand. Det kan gå rigtig galt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]