Hej drenge!
Ved godt, at det er noget tid siden denne post var aktiv, men hva faaan

Jeg købte i min kæmpe brandert "ketamin" til 800kr som efter sin pris skulle være noget "meget vildt noget" - I min kæmpe brandert blandet med lidt mdma købte jeg det. Jeg lugtede til det og lugtede blot en meget sur kemikalie agtig lugt. - Eftersom ketamin ikke burde lugte af noget og det har det heller ikke gjort de gange jeg har prøvet det valgte jeg ganske heldigt at lade vær med at prøve det.
Ham vi købte det af's ven sad med hovedet ned mellem lårene og kunne ikke snakke. Jeg spurgte hvad fanden han havde taget så svarede han blot "Det er ligemeget." Og 10 minutter efter vi var gået fra stedet så vi en ambulance med udrykning køre over mod stedet(Om det havde nogen relation er ikke sikkert)
Igen, det var i en rigtig stor brandert, havde godt nok aldrig nærmet mig det i ædru tilstand blot med beskrivelsen "Det er noget vildt noget". Gudskelov var jeg alligevel i stand til lige at lugte til det og beslutte mig for at lade vær.
Jeg har det stadigvæk liggende og kan nu se at det måske godt kan relateres til "designer hyp" eller noget andet designer gøjl...
Det er godt nok trist lige meget hvad.