Hey alle.
Jeg har lige skimte-læst nogle tråde omkring kokain-alkohol kombi. Opretter og spørger i denne tråd, da jeg stadig er usikker.
Min ven og jeg, begge uerfarne med kokain, har fået 2 små streger, fordelt over de sidste 2-3 timer ca. Vi har forinden drukket 3-6 øl hver over et par timer, samt røget et par joints.
Jeg ved der kan være en risiko i kokain+alkohol kombo og spørger jer lige til råds, inden vi drikker de sidste øl og deler den sidste lille streg der er tilbage.
Mængde er ukendt, men vil gætte på at vi hver(2 personer) har fået en mængde der svarer, til en tændstik(uden svolvhovede) i størrelse. Kvalitet er efter sigende ganske god, da jeg har 100% tillid til personen jeg fik det fra. Min kilde har lavet begge streger mig og min ven fik, da han bedre kender styrken, i forhold til hvad vores tolerence kan klare.
Vi har det ganske godt, for mit vedkommende, mærker jeg en god kombi af troldmands's joint samt alkohol, med fokus, energi, rastløshed og overskud som jeg kender fra amf. Jeg har erfaring fra amf, mdma og svampe så kender mit HR, men her er jeg lidt usikker.
Kan vi godt tage den bitte smule der er, samt drikke nogle ekstra øl oveni? Vi tager ikke medicin og har ikke særlige fysiske lidelser.
Tak for hjælp - vi drikker en enkelt øl og holder tilbage indtil vi ved mere

Dbh