Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 18:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Først - glad for jeg fandt den her side :D
Jeg er en pige på 24, jeg har en FANTASTISK kæreste på 38. Vi begge har været på nålen i ca et halvt år - min kæreste havde ikke noget problem før han mødte mig , vi røg det først og så gik vi over til nålen ! DUMT VALG :(
Meen , vi sidder begge på 2. dagen og er ved at blive fuldstændige vanvittige! Jeg læste om en der hed Martin f. han havde udegivet en bog om abstinenser, men så fandt jeg ud af han ikke havde været på nålen. Fik lidt en skuffet følelse, for pludselig synes jeg ikke det var en skid, og det jo slet ikke var der samme .. Men når, man når så langt ud, at smerten for længst er passeret - leder man efter nogle der har gennemgået det her .
Min kæreste og jeg kan ikke gå på behandlingscenter pga. job - vi skal ikke slås med kedsomhed og følelsen af og være alene. Men nok mere tanken om vi kan prøve at lokke hinanden .
hvis min kæreste ikke havde været stærk for os begge , havde jeg selv haft en nål i armen nu!!!!! Det føles som bier og hvipse under min hud - jeg går i bad HELE TIDEN, får ingen søvn, kan ikke trække vejret - og tænker bare hele tiden "du får det godt , bare et lille skud" Havde begået selvmord for længst, hvis jeg skulle igennem dette her alene ..!
Kom med nogle gode råd/oplevelser - fortæl mig det stopper i morgen , for klare ikke en dag mere sådan her ...

knus ;p

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
...

Senest rettet af Freidrich Gauss 12 jul 2018 17:21, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Jeg kunne virkelig tænke mig at høre hvordan i endte på nålen?

Håber i rider igennem det og kommer ud på den anden side, snart er det kun psykisk!

Junior medlem

Tusine tak begge 2 :) for svaret ...
Vi har holdt den , min kæreste var lidt sejere end mig bukkede sammen i fredags ..
Men nu er jeg på 3 dagen , og kan mærke jeg har fået det LIDT bedre .. Det holder mit humør oppe - men går stadigvæk i bad HELE TIDEN , sveder og har ikke sovet siden fredag , min krop kan slet ikke slappe af ... :( Men nu håber jeg , jeg kan lave nogle ting i morgen- for har ikke kunne lave noget , og bliver bare mere og mere sløv og min feber stiger...

Jeg vil sige , jeg er en pæn pige ! Men følte mig endnu mere lækker, når alle sagde det til mig , men hallo - Det sq da klart jeg er over den standart af junkie kvinder , der er i det miljø.. Men følte virklig jeg var noget mere end dem , og lad os bare sige sådan - Det var jeg IKKE ... Tror os mest det fordi jeg aldrig har manglet penge , så for mig var pengene ikke noget problem til mit stof, som det er for mange ...

Hvordan vi endte der , årr - Det gik hurtigt , når vi ikke koksede af at ryge , og bare fik så vi blev raske til sidst, ville vi have noget stærkere ... Min kæreste vidste slet ikke , hvad det var for noget før jeg fik ham hevet ind i det .. Hjernedødt jo ... DO NOT TRY THAT !!!!
ja pskyen er for vild , jeg tuder over ALT - da ham andreas blev sendt op i rummet stod tårene ned af kinderne ... det jo vanvittigt!

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hej Kimberly, tak for at du deler med os andre :)
Jeg håber at du er standhaftig og holder ud! Bare skriv herinde lige så meget du vil. Det hjælper at få det ud.

Hilsen Fanny

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Stærkt gået! Se om I kan undgå situationer som udløser stress - kroppen/hjernen er ikke vant til selv at danne stressdæmpende stoffer når den får tilført et opioid så tag den med ro og forkæl jer selv så godt I kan. Er selv gået ud af et opioid (i pilleform) efter et dagligt forbrug i et par år og efter en uge er det værste ovre, så er det kun at lære at dæmpe stress (og angst/kedsomhed/depression) på en anden måde. Selv undede jeg mig selv at indtage cannabis (særligt god hash og "hashkage") som i små doser kan lindre nogle af de fysiske symptomer som svedeture, kulderystninger, søvnløshed osv. Jeg vil til en hver tid mene at det er nemmere at stoppe med tjald end heroin og hvis man erstatter opiaterne med hash så er det i hvert fald det mindste af to onder. Bare my humble opinion.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Fortsæt uden sølvflammen, så høster du løbende frugten af dit arbejde :) God vind!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Kan godt være du føler dig hævet over andre "junkiepiger" men kære pigebarn... Alle junkier skal trykke stemplet i bund.
Håber virkelig virkelig at I får stoppet den leg der hurtigst muligt. Det kan sagtens lade sig gøre at være funktionsmisbruger igennem flere år. Men jeg har ALDRIG set en klare at være på nålen igennem længere tid. Da jeg for præcis 600 dage siden kom ud af metadon og benzoer, gik der flere måneder hvor at mine arme kløede helt vildt. Og kunne sidde og drive mig selv til vanvid hvis jeg dyrkede de tanker. Æd din stolthed, gå ned på misbrugscenteret, bliv trappet over på medicin og trappet ud af det stille og roligt. Hader at male fanden på væggen men tror godtnok at det ender med at du mister dit job og alt andet af værdi omkring dig hvis ikke du får stoppet mens legen er go. Det var det der skete for mig.
Det gik strygende flere år i streg, men da jeg først skyd dope gik det hurtigt... Rigtig hurtigt.

Junior medlem

Er helt beæret over hvor søde i er , har været meget inde og kigge på beskederne - Når det gik lidt skævt..
Min kæreste er startet på job igen , og jeg starter igen mandag - så må vi håbe jeg ikke sveder så meget - ellers er jeg ikke il at holde ud at være sammen med!

Altså nu der snart gået 9 dage , og jeg kan stadigvæk ikke finde ro - jeg ryger kun lidt joints, for jeg føler mit halsrør, lukker sig sammen hvergang!! OS når jeg drikker , det så ubehageligt .. :/ hele min lejlighed , madrasser og vinduer - fortæller mig , jeg sveder ALT for meget ! Har tabt kilo, jeg ikke kunne undvære - vejer ALT for lidt , er slet ikke sulten. OG må da lige komme med en ærlig melding ! Hold kæft, hvor er folk pisse seje , der gør det her !! specialt alene , har fået et helt nyt syn på tingene , hvis folk siger - Ej , det for hårdt ! Så skulle i kraftedme prøve det her !! Så finder i ud af hvad der er hårdt ... OMG ..
Obama , hvis du har læst det hele , siger jeg selv sådanne - Jeg vil sige , jeg er en pæn pige ! Men følte mig endnu mere lækker, når alle sagde det til mig , men hallo - Det sq da klart jeg er over den standart af junkie kvinder , der er i det miljø.. Er udemærket godt klar over det ikke er en dans på fucking roser .. Som jeg skriver selv, gik det os hurtigt - da vi først havde fået nålen i armen - NU kan jeg heldigvis ikke miste mit job , men det kunne min kæreste , så pisse sejt han tager på arbejde - selvom hans krop ikke han ..
OG ja det 100 gange nemmere at stoppe med tjald , ville ikke ønske det her for min værste fjende . Årr - så lidt alligevel :P

Tak for alle svar, DET SÆTTER JEG PRIS PÅ - MEGET !! :* knus

Medlem

Fantastisk godt gået.. Hold fanen højt, og bliv endelig ved med at opdatere lidt om hvordan det går :-)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Det er fedt du stopper, men forstår ikke du kan sidde og sige du er hævet over de "junkiepiger" ?
Og hvad er det der er så fedt ved at folk fortæller dig at du "hævet over dem" eller "pæn pige"?

I min mening kan du nok selv synes du er nok så pæn - men prøv og tag et skridt tilbage. Du er/har været afhængig af Heroin, og din kæreste er langt over jævnaldrende (Fred være med det, generelt) men er du sikker på du ikke bare er opmærksomhedshungrende og det fik du i det miljø?

Jeg siger bare lige min ærlige umiddelbare mening - måske er du ikke så pæn pige som du tror du er, når du kommer ud af din egen lille boble.
Håber du holder ved og får stoppet dit misbrug fuldkomment.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]