Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 aug 2025 09:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
det er S der er mere psykedelisk, og giver den fedeste rus imo.. ren R bliver jeg også bare dum og sløv af

ud fra hvad jeg har læst og erfaret kommer ren s tit i lange sukker krystaller mens r er mere pulver agtigt

Senest rettet af Crime 25 aug 2015 19:08, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In another dimension, in a strange world
Jeg syntes klart at racemisk er den som er mest psykedelisk når man kommer op i k-hole doser eller højere, hvor s-isomeren er mest psykedelisk i små doser i forhold til racemisk i små doser. S-isomeren er klart en mere ren følelse og man kan huske mere bagefter og den har et meget mere behageligt comedown end racemisk. Men man må jo selv om hvad man vil kalde psykedelisk. Du har nok ret i at det er R-isomeren du har fat i, det lyder ivertifald sådan.

S-isomeren er omkring 200% mere potent end R-isomeren så ja på den måde kan den godt være mere bedøvende, man ryger ivertifald i k-hole på en markant mindre dosis. Jeg tror ikke s-isomeren er i kroppen længere tid da den har et hurtigere comedown end dens søskende, men det er blot et gæt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

fra en gammel tråd

leaf skrev:
Rush skrev:
Men leaf, nu vi har dig - hvordan er Keta-S trippet rent visuelt, tankegangsmæssigt sammenlignet med den racemiske blanding? Føler du, det er mere bedøvende end R?
Sæt gerne flere ord på, hvis du kan og har lyst :)

Jeg prøver igen (er en dør til at formulere mig)
I sub-K-hole doser synes at racemisk er mere bedøvende. Jeg føler mig mere dum og langsom. S-isomeren virker mere psykedelisk efter min mening, hvor jeg føler mig mere klar i hovedet (selvom jeg nok ikke er det).

Synes ikke der er den store forskel på "hullet" bortset fra at S- kræver mindre dosis men også varer en smule kortere.

Samtlige personer jeg kender der har prøvet begge dele, foretrækker den rene S-.

Forklaring på at S- er mere brugt som lægemiddel:
Citat:
After comparable degrees of CNS depression, we conclude that the more potent s(+) isomer of ketamine was associated with a more rapid recovery of psychomotor skills than the currently used racemic mixture.
http://bja.oxfordjournals.org/content/57/2/197.abstract
Når det bruges som narkose doserer du over K-hole og går direkte i blackout. Det er dermed mere hensigtsmæssigt at bruge S da det kræver mindre dosis (mindre skadesvirkninger) + plus du bliver hevet hurtigere ud a keta-land :)

http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=38042

jeg er enig med leaf her, ihvertfald hvad angår sub k-hole doser

fik noget rent R på et tidspunkt, det kunne stort set ikke bruges til andet end k-hole, man skulle knap nok op i aktiv dosis før man blev rundtosset og fik gummi ben, ved lidt større doser virkede det mest som om man havde drukket en halv liter vodka inden for 10 min, total disorienteret og uden motorik

ren S som jeg også har prøvet et par gange påvirker ikke overblikket og motorikken på samme niveau, det er mere mindfuck på en twisted måde, hvor man stadig er nogenlunde "klar" i krop og sind

i en eller anden form kan det vel sammenlignes med indica og sativa

jeg siger ikke at isomerne altid virker sådan på alle, det er blot mine erfaringer :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Jeg har svært ved at tro i har haft fingrene i ren R, sorry to say - det er ikke noget der flyder rundt på gadeplan.
Er 90% sikker på at R bliver brugt som lægemiddel, og bedøvende og det går S ikke.

Jeg tror godt vi kan begrænse os til at der findes S og Racemisk

Jeg foretækker til hver en tid Racemisk. Dont ask me why, men da jeg havde S+ var det ikke nær så sjovt som som når jeg havde Racemisk.

Udover det vil jeg lige give en warning på at der flyder noget "ketamin" rundt som ikke er ketamin. Det er næsten pulver, det kradser forfærdelig meget, og det giver en ulækker rus.
Du vil sidde i timerne bagefter og nyse, føle dig forkølet, næse der løber, hovedpine og kan ikke sove. kan ikke anbefales!

Medlem
Brugeravatar

Mr.Gone nu vil jeg selvfølgelig ikke sige det er derfor for kender ikke til dit forbrug af stoffer. Men har du taget en del flere dissociative stoffer for tiden end du plejer? (MXE)

Det er en god idé at holde ivertifald en pause med MXE 2 uger inden du tager ketamin, hvis du altså har taget en del af det. Da der en cross-tolerance mellem de to.

Jeg prøvet på et tidspunkt efter at have taget lidt for meget ketamin lidt for mange dage i træk hver uge over længere tid, ikke at få den psykedeliske følelse længere efter et stykke tid. Det var rent racemisk ketamin som jeg før havde kommet meget langt ud på, som bare føltes mere som en god stener og en mild-opiat følelse som du beskriver end et trip som det plejer at føles. Efter en pause på en måned kunne jeg dog komme lige så langt ud igen på samme ketamin.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Flux. skrev:
Jeg har svært ved at tro i har haft fingrene i ren R, sorry to say - det er ikke noget der flyder rundt på gadeplan.
Er 90% sikker på at R bliver brugt som lægemiddel, og bedøvende og det går S ikke.

Jeg tror godt vi kan begrænse os til at der findes S og Racemisk

Jeg foretækker til hver en tid Racemisk. Dont ask me why, men da jeg havde S+ var det ikke nær så sjovt som som når jeg havde Racemisk.

Udover det vil jeg lige give en warning på at der flyder noget "ketamin" rundt som ikke er ketamin. Det er næsten pulver, det kradser forfærdelig meget, og det giver en ulækker rus.
Du vil sidde i timerne bagefter og nyse, føle dig forkølet, næse der løber, hovedpine og kan ikke sove. kan ikke anbefales!

det var heller ikke købt på gaden, men direkte fra indien via en anerkendt darkweb vendor.. han havde ren s racemisk og ren r.. om jeg så er blevet taget i røven skal jeg ikke kunne sige.. det virkede ihvertfald langt mere bedøvende end noget andet racemisk jeg har prøvet :)

Medlem
Brugeravatar

Nej Racemisk er betegenelsen for ketamin med 50% af begge isomers. Men som du selv siger så burde du altså få en god virkning af en mellemstor ketamin streg, og jo k-hole streger er ret store.

Jeg fik fingrene i lidt såkaldt "ketamin" i vinters da der ikke var så meget ketamin til rådighed som der har været de andre år. Det virket på samme måde som ketamin, men det gav ikke noget intenst mindfuck ligemeget hvor meget jeg suget bare en stærk bedøvende effekt, og det smagte af ketamin, havde næsten ingen tolerance der. Det så ud som det du beskriver små krystaller man knuste, kunne godt ligne den gamle indiske racemisk lidt. Smed det ud efter et par gange, da det ikke gav den virkning ketamin plejer for mig. Hvad det har været ved jeg ikke, men ikke noget jeg har lyst til at prøve igen.

Eller også er det ketamin du har fat i, skamcuttet med suger! :x

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Fuck hvor er ketamin forvirrende..
savner virkelig bare det gamle gode ketamin.
De sidste 5g jeg har købt har jeg skyllet ud fordi det simpelthen bare var ulækkert og gjorde mig syg i flere dage.

Medlem
Brugeravatar

Jeg har forstået det på den måde, at S er den mest psykedeliske og er mere potent end R.
Hvor imod R er den mere bedøvende og den som mest bliver brugt til narkoser. :)

Medlem
Brugeravatar

Der kan man bare se.
Ja, det skal sgu nok sparke røv :-P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]