Hej psy:)
For ca. 3.5 måneder siden blev jeg overfaldet, jeg fik en indre blødning og utallige spark i hovedet. Konsekvenserne af dette har gjort, at jeg har udviklet en form for PTSD. Dette er ikke nemt da jeg glemmer sindsygt, og mit humør og energi niveau svinger meget.
Nå men til sagen. Jeg er daglig cannabis ryger, og plejer at være på trip mindst engang om måneden. Siden overfaldet har jeg leget med DMT, engang LSD og nu i weekenden Meskalin. Derudover har jeg været på meget Oxycodone og Tramadol for smerter, og spist (for mig) lidt for mange benzoer for at kunne sove.
Men for 9 dage siden valgte jeg så at gå på rygestop, da skolen startede igen, og jeg følte at jeg havde røget lidt for meget i sommerferien. Jeg plejer altid at holde pauser engang imellem på ca 1-4 uger, for lige at få alt thc´en ud af kroppen, og det plejer ikke at være noget problem, tværtimod. Men siden stoppet er min energi og mit humør faldet drastisk, og idag har jeg ikke engang været i skole. Jeg har dog ingen trang til at ryge, planen er at holde en pause på 3 uger. Men hvorfor er min energi faldet så meget de seneste dage? det er ikke fordi at jeg havde meget energi, eller godt humør før stoppet, nej det var også derfor at jeg valgte at tage en pause nu.
Har jeg bare dulmet mit PTSD ned med cannabis´en, og nu da jeg er på pause blusser det op? Eller kan det være Meskalinen der har drænet mig i weekenden? Det var fredag at jeg var på Meskalin, og lørdag havde jeg det sgu godt, men igår og idag har været helvede. Eller er det en form for abstinenser efter thc´en, da jeg er psykisk skrøbelig for tiden? Jeg har aldrig før oplevet nogen form for abstinenser på en pause. Det eneste jeg har mærket er øget energi, og lidt svært ved at sove de første par dage. Denne gang har jeg ingen energi, og sover 10-12 timer, og føler mig træt af helvedes til alligevel.
Jeg ved godt at de fleste ikke mener, at det er smart, at tage psychedelika i sådan en periode som jeg er i nu, men alle mine trip er gået fint. Dog har jeg bestemt mig for, at det nu skal være pause, til jeg får mit energi niveau på plads, og mit dejlige humør igen:)
Jeg ved godt at i ikke er læger eller psykologer, men jg vil bare gerne høre om i har oplevet noget der kan relateres, da det ikke nytter at spørge min psykolog om det er thc´en der har gjort det, det aner hun ikke, men vil alligevel helt sikkert give den skylden:)
Vh Ø Tripperen!
|