Hej og velkommen til siden.

MDMA er et stof, man siger er ret sikkert, hvis man bruger det fornuftigt. Men det kan virkelig hamre en over fingrene, hvis man ikke passer meget på. Der er en del tråde her på siden løbende, med folk der har fået trælse psykiske eftervirkninger. Man siger normalt, at man skal holde pause på minimum 1 måned efter hver tur på MDMA (efter min mening er 2-3 måneder bedre). Ellers er der nemlig større mulighed for bivirkninger. Og så skal man ikke tage mere end 100-120 mg på en aften, ellers er det også giftigt. Hvor lang pause har du haft mellem turene, og hvor meget har du taget? Det kan måske forklare en del.
Du siger, du er blevet mere stille og indadvendt. Det er der nødvendigvis ikke noget galt i - mange folk er indadvendte. At man ikke er som 'sit gamle jeg' kan godt have noget at gøre med, at stoffet har sat gang i nogle ting inden i en, så man udvikler sig. Personlighed er ikke noget, der står stille, det er hele tiden i bevægelse. Føler du angst eller nervøsitet, når du er sammen med andre? Du 'lukker lort ud' - er du blevet mere kritisk overfor dig selv eller bekymret for hvad andre tænker?
Man kan sagtens få angst og depressions-symptomer af MDMA - jeg og en stor del af de andre på boardet har været der. Det går dog oftest over helt af sig selv, hvis man holder en lang pause, spiser sundt og godt, får rørt sig og bliver ved med at tvinge sig til at være social, selvom det kan føles mærkeligt.
Bedste ønsker og godnat fra en søvnig plejade