Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 aug 2025 01:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg ønsker ikke at skabe mere diskussion, dog har jeg lige ét spørgsmål:

Alle de "beviser" som "ikke kan diskuteres" i har, stammer alle fra videnskabelige udgangspunkter og udmeldinger, korrekt?
Som flere ganske intelligente modstandere af videnskaben har udtalt sig utallige gange, så vil jeg gerne se jeres bevis på at, vi mennesker, jorden, universet og gud (for den sags skyld) virkelig eksisterer. Det kommer i aldrig i hele jeres levetid til at kunne fremskaffe, for det kan ikke bevises!

Jeg er klart af den overbevisning at alting her i "virkeligheden" er noget som er skabt 100% i vores egen hjerne. I eksisterer derfor kun i mit hovede og vice versa.

Folk må undskylde at jeg helt og aldeles har misforstået denne hjemmesides formål og sletter som tideligere sagt også indlægget (hvis jeg kan). Mit eneste formål var at dele mine fede oplevelser med cannabis og mdma. Det meste af mit liv er ikke andet end smerte og socialt pres, derfor føler jeg mig naturligvis også virkelig såret og trådt på, når man endelig oplever noget fedt i sit liv, og så ender man med de samme fantastisk positive udmeldinger, meninger og fordomme som alle på nær mig åbentbart har.

Jeg kunne aldrig have fået mig selv til at skrive noget negativt til sådan en tråd som denne. Jeg har nu indset at min livsfilosofi ikke er noget jeg får ros for, og har derfor taget et valg om ikke at tale med nogen om mine private handlinger og aktiviteter. Jeg har meget svært ved at forstå hvordan det kan røre andre mennesker hvad jeg foretager mig i mit liv, og det er noget som jeg må lære.

Det giver bare stof til eftertanke når man får af vide at man i følge naturens orden, burde have været død i februar 2012. Hvis jeg glemmer at tage min medicin så er jeg færdig i løbet af 3-4 dage... Trods min påviste sociale intelligens har jeg desuden lagt større vægt på at være alene og fundere i mine filosofi, end det sociale i mit liv. Derfor må i endelig tro på at der er blevet tænkt over alle beslutninger i mit liv, en del mere end de fleste ville bruge på det. Min rationalitet udrinder fra min unikke tankegang og jeg foretager mig derfor aldrig en urationel handling i følge min egen overbevisning og synsvinkel.

Lige som i håber for min sikkerhed som i nu gør, positiv eller negativ, så håber jeg også at nogle af jer har fået øjnene op for at der findes mennesker som opfanger tingene på en lidt anden måde.

Jeg skal i hvert fald nok passe på mig selv og min egen krop, det er trods alt mit ansvar.

Junior medlem

Desuden er hjertestop den hyppigste bivirkning ved min Addison medicin, og jeg tager en ekstrem dosis (50mg) (normalt er 10-20mg).

Hmm det er ikke for at fornærme dig, men her på boardet findes både filosofiske hoveder (inkl. mig selv), videnskabile hoveder, folk med virkeligheds forvrangning, og crackheads osv. Altså det bliver svært at finde et board med mindre fordomme.

Jeg deler lidt din eksistens filosofi om at det meste vi kan opleve sker mest i vores hoved osv, men hvor vil du hen med det? at det så ikke er farligt at spise 10g mdma?
Du siger også at du ikke forstår at andre tænker over hvad du gør. Det er almindlig medlidenhed og empati, men det føler du jo ikke i så stor grad. Stadig bliver du nød til at tænke over at der altså er andre der føler det, det er jo ikke alle og enhver der har Addisons deases.
Og jeg siger det kun for dit eget bedste, jeg ved godt at jeg ikke kan sætte mig ind i din situation, det må være forfærdeligt:( Men ingen, altså INGEN kan spise 10g mdma og have godt af det, det er simpel kemi så dum er jeg ikke! Ved du overhovedet hvad for en virkningsmekanisme mdma har?
Og som du selv nævner så dør du i løbet af 3-4 dage hvis ikke du tager din medicin. Altså er din hjerne kemisk ligesom alle andres, hvorfor skulle mdma´a kemiske virkning have positive effekter på dig ligesom alle andre, men samtidig ikke have nogle kemiske ulemper som alle andre også får i form af serotonin mange?
Du tror altså på at du kan dø af at ikke tage stoffer "i form af medicin", men du kan ikke dø eller tage mere skade af at tage for meget? Jeg vil bare vide hvad det er du vil fortælle:)
Det er slet ikke det samme som THC eller lsd for den sags skyld. Det dræner kroppen for glæde og energi, og det kommer du at føle før eller senere!

Jeg siger heller ikke at du ikke skal gøre i stoffer eller mdma, men det er farlige doser du arbejder med desværre:(

Problemet med mdma, er at det virker så uskyldigt og ufarligt, derfor er det nemlig at mange kommer til at overdosere, og oplever mange bivirkninger som kunne være undgået. En normal dose mdma er 150mg og du upper altså dosen med 10-50 gange på en tur. Hvis du anskaffer dig lsd eller svampe, og prøver at overdosere lige så meget som du har gjort med mdma, så siger jeg bare god rejse:)
Pas på dig selv ven, og post endelig videre med dit liv jeg har læst dine indlæg flere gange før, og gør det helst videre:)

Men ellers vil jeg rigtig gerne snakke med dig over pm, skype eller vi kan mødes eller lignende hvis du har lyst omkring din sygdom osv.

Jeg har rodet rigtig meget med selvmedicinering af mig selv, pga. min svære migræne, kronisk insomnia, led og knogle smerter og depression.

Jeg har arbejdet med mine sygdomme i 12 år, jeg er 24 år i dag og jeg er mere eller mindre blevet frisk for mange af smerterne og depressionen er væk:)
Jeg har både brugt cannabis som jeg ryger hverdag, jeg har brugt svampe, lsd, ketamin og mdma.
Disse substancer har et virkelig højt potentiale, men det kræver meget selv kontrol at arbejde med dette alene, da det er i meget præcise doser og omstændigheder at de har en langvarig positiv effekt.

Jeg læser og studerer meget i medicinske effekter af psychedelika, og de har altså et potentiale der rækker langt udover hvad medicin industrien rækker til!
Hvis du har lyst til at høre fra en der på samme måde som dig blev kasseret af medicin industrien i sine yngre dage, men har formået at få et liv op at køre rigtig lækkert, fordi jeg ikke gav op og har kæmpet.
Cannabis har sikkert en positiv effekt på dig. Det har det også på mig, det hjælper på migræne, led og knogle smerter, og insomnia. Det har dog også lidt negative effekter på mig, for eksempel er min motion ikke på samme niveau som hvis ikke jeg røg, men det er af meget mindre betydning end at ligge en uge i sengen ad gangen på smertestillende pga. min migræne.
Det har også effekter på min insomnia, både positive og negative. hvis jeg ryger hverdag kører alt som det skal, men når jeg tager pauser sover jeg værre i ca. 3-6 dage efter, end hvis jeg slet ikke havde THC i blodet. Men efter en uge så sover jeg igen som jeg altid har gjort, altså dårligt.
Det er bare noget andet når vi snakker de stærkere som svampe, lsd og mdma. Disse stoffer skal man være meget påpasselig med, for at det skal give positive resultater, og det går meget hurtigt ned af bakke hvis man laver noget forkert.
Hvis det kan virke interessant, vil jeg gerne fortælle lidt om mine personlige erfaringer med disse substancer og sygdomme:)
Du kan kontakte mig over boardet hvis det er:)

Mv. Ø Tripperen

Og desuden deler jeg også den del med dig, at jeg næsten ikke føler frygt. Og jeg gjorde det meget mindre før i tiden! Nu kan jeg sagtens føle at jeg er lidt nervøs om mine nærmeste, hvis der skal ske dem noget. Jeg er aldrig bange for mig selv.

Det du nævner med at køre ind i en anden bil, lyder meget kendt.
I mine teenage år kørte jeg meget motocross, og her var det tit at jeg lavede totalt åndsvage hop som jeg aldrig i hele verden kunne klare. Jeg prøvede bare for at se hvad der skete! det resulterede i brækket arm, ben, ribben, hånd, fod, fingre osv utallige gange.
Til sidst droppede jeg motocross. Jeg elskede at køre, men det var lige så sjovt at køre galt, det var bare ikke lige så sjovt med de efterfølgende smerter og kroppen kunne slet ikke holde til min kørestil.
Desuden har jeg været på ca 60. psychedeliske sessioner igennem mit liv, ca. halvdelen på svampe og resten er fordelt på lsa, lsd, ketamin og mdma uden at have oplevet nervøsitet, paranoia eller angst endnu. Jeg har også prøvet andre stoffer som amfetanim, kokain, salvia osv. men min erfaring er at disse stoffer ikke har nogen terapeutisk effekt, nærmest modsat hvis man i forvejen er udsat.
Dernæst ligger jeg dopet på morfin og oxynorm i øjeblikket da jeg er indlagt på Rigshospitalet med et smadret hoved og nyre, så jeg kender lidt til dimenssionen SMERTE:(

Junior medlem

Addison's disease (Cronical Auto-Imune Adrenal Insuffiency) er en fejlopration i opbygningen af Cortison som foregår i binyrerne. En normal patient kan nøjes med en lav dosis af endten, Prednison eller HydroCortison, fordi binyrerne på normal vis fortsat vil fungere delvist. Mine binyrer døde 100% i løbet af en uge, hvor jeg fik en hvilepuls på lidt over 180bpm, gul hud med sorte plamager, mistede alle mine kræfter og tabte mig over 10kg.

Min krop fungere stadig meget specielt og jeg kan nævne utallige uforklarlige hændelser og udfordringer som jeg har klaret, på mystisk og lægevidenskabelige urensagelige årsager.

Jeg har haft det meget varmt hele dagen (naturligvis efter mit mdma flip) men jeg har ikke tænkt mig at skilles fra Molly endnu. Dog venter jeg nok lige 1-2 uger før jeg tager næste dosis. Den fede følelse var selvfølgelig væk søndag morgen og var blevet erstattet med et sygt fix fra følelsen af at sniffe og så kan jeg godt lide den syntetiske smag.

Det var ikke noget nyt for mine venner, da de op til flere gange nu har set mig prøve kræfter med et (for mig) ukendt rusmiddel, og det kom derfor ikke bag på dem hvor hårdt jeg lagde ud. Ligesom jer har de aldrig kunne "tale mig til fornuft". Prøvede alkohol som 16 årig, og var derefter hårdkogt alkoholiker, og drak 6-12 øl om dagen og meget mere i weekenden. Stoppede totalt med at drikke alkohol i November 2014, "typisk mig" fra den ene dag til den anden.
Prøvede hash en uge før og min omgangskreds havde aldrig set nogen kæmpe så meget for det; aldrig røget før så jeg chokede på hvert sug, ikke desto mindre kværnede jeg 2 to-smøjs med over 2 gram i hver, alene på en time. Var naturligvis (for mig) pissefuld på samme tid. På et tidspunkt kunne jeg ikke se andet end sort, truede en kammerat og stirrede uden at blinke ud i luften i en halv time, mens jeg detaljeret fortalte mine venner om mit skytsengel (Inori) som jeg havde en intern sametale med. Har røget hash fast hver dag siden.

Det er nok de færreste som har vundet et (illegalt) racerløb i en skov midt om natten i øs regnvejr, i en Toyota Corolla 1.6 Glassback fra 1991 uden ABS, servostyring eller airbags, mod 4 store 4x4 trucks. Det var en pisse sjov tur! (Der var ingen uvedkommende personer i nærheden)

Der er nok heller ikke mange som kan prale af at have nydt et glas blod under et samleje ;) (Det var hendes idé).

Jeg skupper mange ting til det ekstreme, og tager derfor også mange farlige chancer, af og til med livet på spil. Hvis jeg fortsætter som jeg har gjordt hidtil, så bliver jeg bare nødt til at sige at min hørelse nok er det første der ryger (er lidt afhængig af musik), da jeg aldrig i mit liv har vovet mig ud over min egen grænse. Jeg har skuppet den, men aldrig overtrådt den. Jeg har aldrig udsat mig selv for noget som har påvirket mig i en sådan grad så jeg ikke længere selv råder over mine beslutninger, aldrig med alkohol, hash og heller ikke på mit mdma flip.

Når det så er sagt så ved jeg godt at jeg med hårdt arbejde og stoffer udsætter min krop for ekstremt meget pres, og jeg forventer også at jeg nok ikke bliver 100 år. Så længe jeg har haft en god dag, hver dag, så er jeg glad. Om så jeg selv skal sørge for at den bliver god!

Jeg vil gerne fortsætte mine fortællinger herinde, men jeg kommer nok til at støde folk hver gang...

Jeg læser dette indlæg, som om du ikke er i interesse at høre om min erfaring som muligvis ville hjælpe...
Dernæst læser jeg også indlægget som om vi har hver sin forståelse for hvad der er rigtigt og forkert. Altså du sidder og forsvarer dig selv og næsten blærer dig over disse ting du har foretaget, jeg forstår ikke hvorfor??
Vil du bare fortælle at du er mere sy end alle andre "hvis ikke sygest i hele verden", eller hvor er vi på vej hen??

Men post endelig videre, jeg skal nok lade være med at blive stødt fremover:D

Vh Ø Tripperen!

Junior medlem

Hej, venligst læs mit nyeste opslag. Det er meget vigtigt for mig :(

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]