Hej

I weekenden tog jeg amfetamin til en fest, jeg har prøvet amf mange gange, men den her gang var det ikke helt det samme..
Det var næsten 100% rent (pulver, ikke flydende), men jeg undervurderede det. Jeg tog det som amf der var blandet op med kreatin.
Efter en 27 sådan okay streger begyndte jeg at få det sådan underligt. Som om jeg var "fjern" eller ikke rigtig til stede. Det føltes lidt som en drøm, men jeg kan huske alt i detaljer.
Efter ca. 42 timer uden søvn, begyndte jeg at se alt i neonfarve. Jeg fik utrolig meget kvalme og kunne næsten ikke lave noget fordi jeg var ved at kaste op hele tiden.
Jeg regnede ud sådan ca at jeg var påvirket i alt i 52-53 timer, før jeg kom til mig selv igen.
Jeg blev også helt rød i hovedet og på halsen, og på armene og hænder. Mine knoer blev helt røde, som om jeg havde været om og slås.
Tror i det kan skyldes irritation pga stress eller søvnmangel?
Og kan mangel på søvn forårsage hallucinationer?
Jeg oplevede også at mit syn blev dobbelt, det føltes som om jeg var skeløjet, men mine venner sagde at jeg så normal ud. Jeg kunne ikke fokusere på noget uden at se dobbelt. Hvad kan det skyldes?
Og tror i jeg har taget lidt mere end hvad jeg kunne holde til?
Jeg ved godt at man kan hallucinere på amf hvis man lider af søvnmangel. Men jeg havde kun været vågen i 42 timer.
Jeg har før været vågen i 4 dage på amf uden af se noget.
Håber på nogle svar, for var lidt bekymret da jeg aldrig har oplevet amfetamin på denne måde før

På forhånd tak!