Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 19:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg sad lige og læste lidt af en DMT ekstraktions opskrift på http://digilander.libero.it/irimias/dmt_guide.html

Jeg ville lige høre om nogen herinde, havde prøvet denne opskrift, eller noget ligende.
Da jeg ikke lige har den store viden om kemi, tøver jeg med at gå i gang med denne opskrift, selvom den er til at forstå.

Amnesia

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Den er helt fint den der... Selvom man måske kunne improvisere med at indføre end vand-vaskning af den upolære fase.

Naphta skulle være ret skod til DMT, så brug noget klorineret.

Medlem

Dex-->Vandvaskning af den upopulære fase?
Du skal ikke grine, men det siger mig ikke en skid. Det er meget begrænset hvad jeg ved om kemi. Derfor er det måske heller ikke den bedste ide, at jeg kaster mig ud i sådan et project.
jeg ville dog meget gerne prøve at ryge ren DMT, men det ikke lige noget jeg kan få hos den lokale pusher, så det tyder på at det er den eneste mulighed, med dette ekstrakt.

Amnesia

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Below are listed several more common organic non-polar solvents.
<HR></BLOCKQUOTE>
Dex skrev ikke "upopulær", men "upolær".

-Satori

In our memories
Brugeravatar

En dag når jeg har tid, skal jeg gerne skrive en uddybende forklaring om hvordan et syre/base-ekstrakt fungerer.

Emnet har dog været vendt før, så UTFSE eller kig dette forum igennem... jeg husker at jeg engang skrev en rimelig god forklaring.

Medlem

Dex-->Jeg ville meget gerne bruge UTFSE
men lortet virker ikke hos mig, så den er svær. Det kunne være fedt at få en detaljeret forklaring, når man ikke ved ret meget, håber du får tid.

Amnesia

Insane psychedelia user!

Ja, og selv da den virkede var det som om at alle a/b ekstraktions opskrifterne var væk?!

Kom nuuuuuu, dex [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Fenriz-->Du har da forfærdelig ondt i røven hva? gør det ikke ondt når du prøver at sidde ned. Tak for din hjælp, selvom det lyder som om du helst ville være fri.

Amnesia

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg har overhovedet ikke noget imod at hjælpe dig, det er det jeg har gjort, alt det du skal bruge står i de links. Problemet er bare at a/b ekstraktionen er blevet gennemgået SÅ mange gange herinde og der findes links i tidligere poster til den. 4 sider er ikke svære at skimme for lige at finde en post.
Sorry hvis min post lød negativ, men jeg havde lige siddet og kigget forummet igennem og jeg synes at de fleste af posterne er for dumme og en del folk fatter ikke at søge informationer selv... det er røv irriterende at folk ikke kan finde ud af selv at søge (og her mener jeg ikke på boardet men fx google eller erowid).
Din post er til gengæld en af de mere seriøse og kritikken var absolut ikke rettet mod dig så lad være med at tænde af over det. Hvis du har flere spørgsmål så prøv at kigge på the-hive.ws og rhodium.ws der er der masser af informationer at finde. Eller så spørg igen herinde.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
En dag når jeg har tid, skal jeg gerne skrive en uddybende forklaring om hvordan et syre/base-ekstrakt fungerer.
<HR></BLOCKQUOTE>

TAK DEX!!! det ville nok spare dette forum for en masse lorteposts.... anyway, Onkel Fenriz har fundet lidt a/b lir til jer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ... goes:

rhodium style
DMT fra akacia
En udmærket ekstraktion med lidt teori
Lycaeums ekstraktioner

Der skulle være lidt at gå i krig med, så læs det nu for fanden INDEN i begynder at spørge ikk?
-Fenriz

Edit: Det med at TFSE ikke virker giver jeg ikke noget for, Kemi forummet er på 4 sider, helt ærligt, hvor svært kan det være lige at kigge dem igennem?

[ 09 November 2002: Besked ændret af: Fenriz ]

DMT krystaller kan godt findes, hvis man gider lede efter det. Ved dog ikke hvor mange der pusher det i DK, men i Tyskland har jeg set det op til flere gange. Nogle tager det til fester i Tyskland, det ville jeg nok ikke selv foretrække.

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Amnesia : Du behøver ikke noget særligt kendskab til kemi for at lave en a/b ekstraktion... det ene af linkene forklarer den så næsten alle kan være med... det med den danske forklaring, håber dex tager sig sammen og laver en snart, det er tiltrængt... ellers kan jeg jo prøve men jeg tror sgu dex er lidt mere stiv i det end mig.

Forresten har du lige fået en PM!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Fandt lige et writeup om a/b på The Hive, hvis linket ikke virker så ligger det i Newbee forummet under "recrystallization and a/b info" ...

The Hive - a/b writeup

In our memories
Brugeravatar

Nu må i sgu lige tage jer sammen, jeg HAR allerede engang postet en grundig beskrivelse af hvordan et syre/base-ekstrakt fungerer...

Insane psychedelia user!

Kunne du overtales til at poste det igen?

Medlem

Fenriz-->Ok, jeg værdsætter også din hjælp. Tror bare jeg får mere ud af en forklaring på dansk, af en der godt ved jeg ikke har det store kendskab til kemi, så jeg for en detaljeret forklaring fra bunden.

Amnesia

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

@Daffy: Læs de links jeg har postet, især det på The Hive forklarer metoden rigtig godt, også med teori...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]