Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 23:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Halløjsa Psy!

Nogen som har hørt om et nyt stof ved navn "Flakka"? Skulle være et stimulans, som ved højere doser skulle give effekt helt op til 2 dage. Lyder som noget heavy shit. Kunne godt nok ikke tænke mig at være speedet 48 timer! Effekten skulle ligne amfetamin ud fra hvad jeg har læst. Og skulle være populært i Florida. Men hvis det bliver spredt og mere populært, rammer det nok også RC markedet og dermed DK før eller siden.

Det er lavet udfra alpha-PVP, hvilket ikke siger mig noget - måske i gør?
Indtil videre er det lovligt i alle amerikanske stater.

Insane psychedelia user!

Så vidt jeg kan forstå på andre fora, så ER 'flakka' a-PVP. Det er ikke nyt i den forstand, det har været fremme i flere år. Det nye er nærmere at der er et par journalister som har opdaget det, og nu har udråbt 'flakka' som den nye epidemi USA og særdeleshed Florida.

Prøv at kig på Bluelight.org. Der er flere tråde om det.

Medlem

Flakka er a-PVP, som har eksisteret som research chemical i mange år. Mange begyndte at bestille a-pvp, da ethylphenidate begyndte at blive ulovligt i flere lande (Her i blandt Danmark) og nu bliver ethylphenidate også ulovligt i England, så det forsvinder helt fra RC-siderne.

Jeg har prøvet a-pvp, og det adskiller sig ikke specielt fra ethylphenidate. Alle reagerer selvfølgelig forskelligt på stoffer og det er ikke til at vide hvad der ellers har været blandet det stof personerne i USA har købt. Efter min erfaring er artiklen lidt over-hypet. Men research chemicals er altid "farlige" i den forstand, at der ikke findes store mængder videnskabelig forskning i en stor del af stofferne.

Dog har a-pvp nogle uheldige, forstærkede bivirkninger, som gør det til et stof man bør være påpasselig med ift andre stimulanser - i hvert fald er det hvad research indtil nu har påvist. Men som før sagt er det baseret på et meget tyndt grundlag af litteratur.

Medlem

Er det virkelig ikke andre, der har prøvet a-pvp, der kan bidrage med deres oplevelse af stoffet?

Medlem

Cepha skrev:
Er det virkelig ikke andre, der har prøvet a-pvp, der kan bidrage med deres oplevelse af stoffet?

Du går ikke glip af noget ved at holde dig langt væk fra det stof. Tværtimod. Bvadr.

Medlem

Hvis du læser posten lige ovenfor kan du se at jeg allerede har taget det uden bivirkninger. Jeg nød det tværtimod. Dog er det ikke noget jeg kommer til at tage igen. Stimulanser er ikke lige min kop te.

Har du selv taget det og haft negative oplevelse med stoffet siden du anbefaler ikke at bruge det?

Medlem

Cepha skrev:
Hvis du læser posten lige ovenfor kan du se at jeg allerede har taget det uden bivirkninger. Jeg nød det tværtimod. Dog er det ikke noget jeg kommer til at tage igen. Stimulanser er ikke lige min kop te.

Har du selv taget det og haft negative oplevelse med stoffet siden du anbefaler ikke at bruge det?

My bad. Det gik lidt hurtigt.

Og jo, det er hvad der menes implicit :-) Virkningen var udemærket i en times tid, men derefter gik det bare ned ad bakke. Det føltes beskidt. Virkelig beskidt. Sig til hvis du vil have uddybet yderligere

Dedikeret medlem

Jeg har haft 0,75 A-pvp hvor lidt blev givet ud. det meste røget og resten inslufferet. Ved os vores kære Snubi var meget glad for denne analog (RIP) :)

Jeg syntes det var noget underligt noget man blev vågen jo men det var ikke specielt dejligt på nogen måde og så lidt alligevel man havde lyst til at ryge heletiden selv om det ikke gav det store. Det var vi alle 3 enige om. Nå men det endte men jeg blev det skvat og blandede det med lidt utrolig lækker flake og der skete da lidt men igen ikke nok og så røg der er del N2O patroner. Det er ikke noget jeg ville prøve igen og syntes os jeg havde det lidt "mærkelige" lidt tid efter. Sådan lidt jeg ikke kunne finde ud af om jeg skulle være glad eller ked af det.

Mit råd hold jer fra A-PVP og MDPV og hvad der ellers er af PV stofferne - de er ikke det værd.
Min mening

God aften.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]