Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 aug 2025 22:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Jeg fik endelig fat i noget ketamin igår. Jeg er ret sikker på at det var blandet op. Det var ekstra surt havde en klumpet konsistents. Ens næsebor føltes følelsesløse. Som om at det var blandet op med lidocaine.

Havde sluppet en dyr pris for det enkelte gr.

Synes slet ikke at det var det værd. :) Slet ikke i forhold til prisen.

Ø Tripperen! som du selv skriver, så skete der for lidt. Nåede lige at komme i hullet. Svampetrips er meget sjovere :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Ja, du opbygger tolerance relativt hurtigt, så vidt jeg husker. Derudover kan det generelt ikke anbefales at tage stoffer af den kaliber flere dage i træk.

Det er nok også en blanding af at jeg havde forventet for meget af stoffet, og jeg ikke har brugt det helt rigtigt.
Hvis jeg vidste at man opbyggede tolerance så hurtigt, ville jeg ikke have startet ud med meget små doser for at fjolle og have det sjovt som det ellers er udmærket til, men for så derefter at forsøge at komme i hullet er ikke optimalt. Jeg skulle nok have taget det i større doser over færre gange.
Stoffet er lækkert og behageligt, men har kun muligvis potentiale til en dybere indsigt (jeg tænker i combi med en lille dose svampe), for mit vedkommende indtil videre.

Jeg tror jeg søgte en out of your body experience som jeg vist også fik (hvis dette er hvad folk kalder en out of your body experience) men den var uden nogen dybere indsigt og jeg vil mene at jeg har haft bedre lignende oplevelser med både svampe og lsd.

Men jeg tænker at combinere K-hole med måske 1.5g SN, om det muligvis ville sætte lidt fart på hulet? er der andre der har erfaringer?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
hvordan var du i hullet?, var du helt ude i ego død, eller lå du bare i din seng og blæste mens du stadig var bevidst?

magien i hullet sker imo først når man nærmer sig ego død og glemmer sin krop og den fysiske verden

men ja keta og svampe er dejlige sammen, man skal bare passe på med doserne, havde mit livs vildeste badtrip da jeg blandede keta med 4 gram svampe

da det hele peakede blev alt til forvirrende visuals og halluer, følelsen af at ens synsfelt vælter fra side til side eller generelt bare er skævt på ketamin blev mange doblet, et par gange var jeg nød til at gribe fat i noget da hele rummet væltede 90 grader, det var som at se verden igennem en smartphone med skærmrotation i hænderne på et lille barn

på et tidspunkt følte jeg at mine organer slog knuder og at min bevidsthed blev pustet ud af mine øre mens jeg styrtede ned i et tomt hul, da jeg er ved at ramme bunden af hullet efter 2-3 min og den sidste smule bevidsthed jeg har tilbage er ved at glide ud tror jeg at jeg skal dø, men da jeg så rammer bunden kommer jeg til mig selv og kan ikke andet end at grine af det hele sammen med de 2 jeg trippede med, derfra og frem var det et fantastisk trip

hvis du tager svampe først og så keta bagefter skal du være opmærksom på at ketaen måske ikke virker lige så hurtigt som den plejer, selvom vi havde noget hjernedød keta var der ingen af os der kunne mærke de første streger vi tog, det var først da svampene peakede at det hele kom som en hammer

Jeg har aldrig tænkt på hvad folk forbinder med egodød, men jeg tror jeg har prøvet det på et lsa trip og det var langt fra det jeg oplevede med keta´en.

Jeg havde en følelse af at være opløst som var meget lækker, men jeg var hele tiden bevidst om at jeg bare lå i sofaen og der lå jeg og ventede på at det hele skulle tage fart på.

Ja jeg har prøvet Salvia, men det er jeg ikke så glad for. Måske det er dmt jeg leder efter.
Faktisk er jeg mest ked over at jeg ikke fik mere ud af den mængde, da jeg næppe får muligheden for at prøve det igen foreløbig.

Konklusion, jeg synes ikke at denne weekend er værd hvad jeg har brugt af tid og penge på at skaffe substancen.

Jeg tænker lidt om min sniffe teknik fejler noget, da jeg aldrig har sniffet og dette var første gang. Jeg har prøvet det en eller to gange med amf men det er altså i mine teenage år!
Kan jeg sniffe helt forkert eller hvad? for jeg synes altså at det er mærkeligt hvis jeg ikke har opnået hullet med al den mængde jeg har suget!

Og i erfarne Keta brugere, hvor lang tid går det fra at i har været i hullet til tolerancen er faldet så i kan tage en tur mere?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
det handler om at pulveret skal blive i næsen indtil det er optaget i blodet, hvis man suger for hårdt og sidder og snøfter op hele tiden så ender en stor del af det i maven istedet

ligesom alle andre stoffer herhjemme er der kæmpe forskel på kvaliteten af ketamin, hvis jeg køber på gaden eller af bekendte kan jeg tage 100 mg uden at blive særlig ramt, men når jeg bestiller hjem fra darkweb er det halv pris og så skal jeg bare have 40-50 mg så er jeg på vej i hullet, efter mine erfaringer svinger potensen lige så meget som den gør med coke, det kan være 30 % og det kan være 90 %

du har højst sandsynligt fået fat i noget dårlig kval, kombineret med høje forventninger..

der er mange forskellige meninger om ego død, jeg har altid haft forståelsen af at en komplet ego død er når man mister kontakten til sin krop og den fysiske verden, når hjernen er det eneste der er tændt, helt derude hvor man kan blive i tvivl om man stadig er i live

imo er musik sindsyg vigtigt til sådan nogle trips, og den skal være intens og i centrum for at den har fuld potentiale, enten høretelefoner eller anlæg godt skruet op, hvis det bare er lidt baggrunds musik blandet med folk der snakker og larmer har det ikke samme effekt

nu siger du også at i var et par stykker, det kan hurtigt ødelægge intensiteten og dybden af hullet. Hvis man ikke kan koble af og hele tiden skal tage stilling til folk der snakker og gør alle mulige ting rundt om en så kommer man ikke særlig dybt, det bliver først magisk når man ikke længere er bevidst om sine omgivelser

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
En god metode, syntes jeg - er at lade være med, at holde det næsebor du ikke sniffer med lukket! Det giver et relativt jævt roligt flow..

jeg tror jeg har sniffet alt for hård og noget af det er endt i maven eller lungerne.

Det var købt fra darkweb og det var aktivt i meget små doser 10mg måske så jeg tror ikke at det var cuttet eller dårlig kvalitet.
Musiken fejlede ikke noget, den var lige i øjet.
Ja så har jeg oplevet egodød før og det oplevede jeg slet ikke med ketaminen.

Jeg troede faktisk at hvis man tog ketamin nok så ramte man hulet, og ikke at det skal trigges med forskelligt, selvom jeg nu mener at mine settings var ok, hjemme på sofaen med puder, god musik, dæmpet lys, bong og joints og fine streger keta.
Jeg var tættest på hulet første gang og derefter blev det mere og mere fjernt selvom doserne blev større og større.
Tolerance opbygningen er meget højere endt forventet og sikkert derfor det ikke blev anderledes.

Jeg sniffede nemlig som man gør i film, med en finger på det ene næsebor og så suge alt hvad jeg kunne. Sikke en amatør jeg er:D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
Nu hvor vi er inde på sniffeteknikker, har jeg lige et sidespørgsmål.
Når i sniffer, og ikke sniffer så hårdt det ryger ned i svælget, ryger meget af det i sniffer op i næsen, så ikke ud igen når i stopper?
Jeg synes, når jeg har sniffet noget, at det vælter ud af næsen igen med det samme, så snart jeg stopper. Jeg har selvfølgelig lænet hovedet bagover hurtigt, for at undgå for meget ryger ud, men der ryger altid lige en lille snas ud med det samme jeg stopper.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
naah, tror ikke jeg mister noget ud(måske meget lidt) af næsen, men aner det ikke xD jeg synes det er optimalt at gurkle noget vand lige efter det er sniffet, så bliver ganen osv også skånet lidt. Og så bare rense pudse næse når jeg føler for det

Ketamin er godt nok også ondt mod næsen synes jeg.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Syntes nu også at den første streg keta er godt hård mod næsen. Har ladet mig fortælle at det er fordi derefter tager den lokalbedøvende virkning over.

Hvis man har problemer med at ens substancer falder ud af næsen igen vil jeg også vove at påstå at man ikke sniffer hårdt nok. Eller ikke er fugtig nok i næsen evt. så stoffet ikke "klistrer" sig fast?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Jeg synes at hest river på en lidt speciel måde, og det får nærmest altid min næse til at stoppe helt bagefter.. Jeg synes sjovt nok ikke at 2c-b er særligt slemt :P det ridser ret skarpt i 10 minutters tid, ellers ja... Ethylphenidate gør naller, det er nok det værste krads jeg har prøvet

Det jeg havde var sgu nemt nok at sniffe, det kradsede slet ikke. En af de andre der har sniffet meget sagde at det var meget nemmere end amf, coke og mdma.

Jeg tror ikke at der er så meget potentiale for lokalbedøvelse med ketamin, og mine første streger kradsede heller ikke.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Jeg har god erfaring med at have et glas med vand stående, så når jeg har sniffet så dypper jeg en finger i vandet og kører det rundt i næsen.
Synes også det sviger meget mere når jeg gør sådan. + Man kan til dels slippe for at ketaminen sidder oppe i næsen, som sådan en krans - det synes jeg tit jeg har oplevet.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Nej når jeg søger på ketamin og lokal anæstesi kommer der ikke rigtigt noget frem, tror det var en røver med det lokalbedøvende. Næsen vænner sig vel bare til følelsen, for jeg mener stadig at det kun er den første streg der sådan rigtig river i snotten :)

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Hmm, synes nu de gange jeg har eksperimenteret med keta, at jeg har følt mig lettere lam/bedøvet i den ene side af fjæset efter første streg? :) Kan heller ikke rigtig finde noget om det desværre.

Flux.

Hvad mener du med det? skal det hjælpe på virkningen at putte en våd finger i næsen efter et sug? eller er det kun for rensning?
Normalt er jeg ikke vild med at putte noget i næsen, jeg plejer at ryge eller at spise mine stoffer, men det er ketamin jo ikke så egnet til.

Så vidt jeg har læst er ketamin ikke eller meget begrænset lokalbedøvende. Som vi alle ved bruges det til narkose:)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Jeg går ud fra det speeder optagelsesprocessen op? Det skal ikke først opløses i dit snot for at passere. Det er allerede flydende.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]