Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 02:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Syd for månen.
Benzodiazepiner afhængighed.
Kort om mig, kronisk smerte patient der har været stoppet med tusindevis af ketogan og da de slet ikke virkede mere blev sat over på oxycodon, en himelsk dag. Jeg var pladask for lortet fra dag et.
Kørte fint nogle år, men det gik galt mistede kontrollen og steg alt for meget i dosis.
Jeg bøvler stadig med at styre de nu mindre doser, men trangen og kærligheden til oxycodone er en enormt lækker dame der tilfredstiller alt i mit liv. Mine tanker er klare kærlige, jeg er rolig, jeg kan tænke og leve mig ind i fantasi verderne.
Jeg har været igennem en del kolde tyrkere og fuldført dem. Den første 95 % hårde end alle de andre. Problemet med efter den kolde tyrker synker jeg i dyb depression, jeg kan slet ikke tænke positivt, alt er mig fuldstændigt ligegyldigt og jeg har nedtællings ur til hvornår jeg kan hente mit oxy igen.

Nu har jeg fundet en God sendt. Benzodiazepiner RC. Dosis svarende til 2 mg rivotil dagligt.
Det er ikke sikkert det helt er Rivotil men fuck det. De løfter mig over 75% op de de dage jeg mangler det bedste.

Her kommer mine bekymringer. Jeg er godt klar over at jeg leger med ilden, men det skal være en jeg kan puste ud så snart jeg tager mit foretrukkende stof oxycodone igen. Det betyder at jeg vil være mellem 6 – til 10 dage i måneden i streg på 2mg dagligt af Benzo. Så stoppe kold tyrker der,
Og så 16-20 dage i streg på oxy og stoppe kold tyrker der (er jeg vand til) jeg går ikke ud fra at det gør ondt efter 6-10 dage hver måned på Benzo og så fuld stop.)

Oxy er umulige at skaffe på nettet, benso er tre klik på musen og 500 tabletter koster næsten ingen ting. Og ligger i postkassen efter et par dage.

Hvad tænker i hvis jeg kan holde det sådan. ??

Medlem

Geografisk sted: Syd for månen.
Her er så resultatet af sådan en cyklus af 9 dage på de nye super benzo.
Såfremt i ikke rigtig har brug for de sager, så hold jer langt væk. På 9 dage daglig indtag, røg jeg fra 1 mg til 3mg. Allerede efter 9 dage og fuldt stop, mærker jeg abstinenser nu på tredje døgn.

I den milde ende. Angst, overfølsom for lys, hukommelses svigt.

Det er en potential killer.

Egentlig bare sur på mig selv over at være så naiv selv at tro på det.

En ved panik eller slem angst anfald, eller man skal passe på.
Vil klart anbefale at man prøver at komme igennem dagen uden.

Slut med super benzo til mig.

Se evt denne tråd.

viewtopic.php?f=4&t=49541

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]