Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 01:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Jeg kan ikke huske mine drømme når jeg ryger, og det er for mig vigtigt for at kunne få noget ud af dem. Da min eks kæreste og jeg gik fra hinanden, drømte jeg feks meget om at hun var sammen med andre, og det hadede jeg selvfølgelig. Men når jeg så vågnede om morgenen, så var jeg helt naturligt lidt forløst, og havde den tilgang til drømmen, at det var min krop der prøvede at hjælpe mig til at acceptere det, hvilket jeg havde svært ved. Idag har jeg accepteret det, og det tror jeg bla. er pga drømmene, og derfor mener jeg at det er være bevidst om sine drømme i intense perioder i det mindste, er vigtigt. Jeg ved godt det er off topic, men nu blev jeg lige inspireret.

Nu ved jeg godt, at jeg bliver lidt kedeligt triviel, men alle de symptomer er også symptomer på depression, er det umuligt at du har gået og skubbet en masse problemer foran dig mens du har røget hash, og nu har du glemt hvad det er, og har bare følelsen tilbage? Og ellers, så hvis hashen har været så rar for dig at ryge i hele 6 år, så er det vel også okay at gå og være lidt nede over det? Og hvis ikke du gør i det i forvejen, så prøv motion - frisk luft og bevægelse er vigtigt for koncentrationen.

Medlem

MrPlanter skrev:
RemorsefulSmoke vil du mene at drømme bliver ubevidste når man ryger hash istedet for bevidste :)?

Først lad mig lige tage forbehold for at jeg alene kommer med gisninger uden substans :D

Men ja, ud fra min sunde fornuft og det jeg har læst om drømme/drømmes betydning i tidens løb, så vil jeg mere at de bliver mere ubevidste når man ryger hash. Det finder jeg i hvert fald mere sandsynligt end at man slet ikke drømmer når man ryger.

Medlem
Brugeravatar

Det giver god mening for mig, det du siger :)

Fritzie, det med at skubbe problemer det var også det jeg gjorde. Det har jeg set nærmest alle mine kammerater gøre. Til sidst bliver det fuldstændig uoverskueligt.

Medlem

har før joket lidt med at, det som du lærer under din lange meditation gennem livet med hash/skunk/pot, det skal du lærer igen når du stopper :P - ved godt det er i den gode ende af optimisme, men kan genkende det fra mine pauser jeg har haft fra det i dagligdagen som daglig bruger. Da jeg tog min uddannelse som salgs assistent, havde jeg lidt afsoning med lænke osv, jeg var klar i hovedet som aldrig før, men mine daglige rutiner, kasse arbejde og den slags ting gjorde mig satme også utrolig forvirret i starten, og fattede slet ikke jeg havde kunne gøre det high as a motherfuck...

er det ikke også først efter 21 dage en dårlig vane brydes ? - udover det, er tiden den eneste du kan regne med i dine punker, er slet ikk i tvivl om det kun er et spørgsmål om tid så får du din dagligdags rytme tilbage både ang. dig selv og alt andet.

mvh

Medlem
Brugeravatar

arnebjarnovich skrev:
har før joket lidt med at, det som du lærer under din lange meditation gennem livet med hash/skunk/pot, det skal du lærer igen når du stopper :P

Det er ikke engang en joke! :)

»Men det største problem, vi oplever, er den tilstandsbetingede indlæring. Det vil sige, at det, du har lært på en hash-rus, bliver du dårligere til, når du holder op med at ryge,« forklarede Henrik Rindom.

Nu er det godt nok fra videnskab.dk .. Men det er Henrik Rindom :)

http://videnskab.dk/krop-sundhed/derfor ... -slankende

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tryptamine lane
Tak for info, det giver rigtigt meget mening for mig med cannabis og indlæring. Mit "energi" flow ændrer sig når jeg tjaller, eller når jeg tager noget i det hele taget. Det er rimeligt nice så mellow jeg bliver på tjal, man burde jo dyrke noget, og skide hul i gade handlere.

Det er lidt som at have lært noget, mens man er RIGTIGT høj på livet, og så senere i livet husker man det, fordi ens egen energi baseline frekvens begynder at nærme sig oplevelsen. For mig er det ligesom at vågne op fra en drøm!

"Dream, experience, acknowledge, in undefinable love and light"

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Hej efter endnu et stykke tid, hvor jeg ikke har kunnet tage mig sammen til at komme på.
jeg stoppede 2 måneder, og var faktisk lidt bange for at ryge igen derefter (de 2-5 første gange efter pausen) fordi jeg var bange for at blive for skæv.
ifølge mine erfaringer jeg gjorde i slutning var, at jeg blev virkelig træt hele tiden, og følte ikke jeg kunne arbejde på same tempo som når jeg ryger hver dag. udover det mistede jeg lysten til at rydde og gøre rent i min lejlighed, alle de basiske ting man bare skal gøre, mistede jeg lysten til, men der er ikke noget problem når jeg ryger, det er som en motivation for mig, da jeg har sat regler for mig selv for at det aldrig tager overhånd.

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]