Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: AL-LAD
Medlem

Geografisk sted: ???
Vil starte med at sige davs, og lang tid siden!

Ville høre, om der er nogen der har haft erfaring med AL-LAD?
Fik en fair sjat af det hjem, og har trippet to gange ala 2 mærker.
En kammerat fik lov til at smage på noget, men han meldte at han åbenbart er "immun" hvilket jeg har utroligt svært ved at tro på, kunne det være en form for cross-tolerance? Ved de roder lidt med NBOMe og andre syre-wannabes :D

Til dem der ikke har hørt om det, skulle det være en semi-syntetisk analog til LSD.
Utrolig god oplevelse med stoffet indtil videre, fyre nok op i en trip report inden længe.

Titel: Re: AL-LAD
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Har en enkelt erfaring med det... Utroligt lækkert stof... En kende forvirrende i starten ifht. hvor mildt comedown var, men det har nok mere med min setting at gøre... Kan umiddelbart kun sige gode ting om det. Det eneste negative er selvfølgelig, at ingen kender til bivirkningerne, men nu er det jo syntetiseret udfra LSD, så man kunne godt ledes til at tro, at det er relativt harmløst.

Der er rigelig med krydstolerance fra NBOMe'erne, så det kan snildt være dét der fucker med deres trips...

Medlem

Ja det tænkte jeg også, havde selv trippet to gange, med 5 dages mellemrum. (Det siges 7 dage er optimalt) og kunne godt mærke det ikke var nær så intenst anden gang.

De beskrev, at han ingen effekt fik og hans kammerat fik et meget, meget mildt trip. Må gå ud fra det er kryds tolerance, de er nogle paddehatte der tror de har styr på hele lortet. tsk tsk.

Syntes trippet hele vejen igennem er utroligt overskuende, der er ikke for meget bodyload eller så meget mindfuck at man går lidt i panik. Men samtidigt utroligt intenst på både den visuelle og euforiske skala.
Ud fra hvad jeg har kunnet læse mig frem til burde AL-LAD ikke være skadeligt, men som du selv siger giver det meget god mening, da AL-LAD bare er LSD hvor der er pillet ved nogle nitrogen bindinger, så vidt jeg ved.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har også kun prøvet det en eller to gange, men det er helt vildt optur.
Mindre psykedelisk end syre, mere visuelt og euforisk og comedown/comeup er ret behageligt i forhold til netop syre.

Kan også være jeg forveksler det med LSZ, dunno.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem

Tror du forveksler det med LSZ, som netop er kendt for at have meget mindre psykedelisk effekt, visuelt, etc. Men et meget mere MDMA agtigt rus.

Har også læst, der er mange der mener at AL-LAD skulle være LSD's bedre storebror :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du har nok ret. Jeg har også prøvet AL-LAD, men så kan jeg ikke huske hvordan det var :( gg bonghjerne

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem
Brugeravatar

Har prøvet Alladin 2 gange på 300ug.
Minder meget om LSD, pånær at det aldrig bliver helt så dybt mentalt. Jeg får heller ikke så flotte visuals som på LSD. Den der følelse af at have nogle super ultra HD briller på hvor man bare kan se alt helt klart.

Men visuals er stadig vanvittig imponerende, det føles langt hen af vejen som LSD og kan være virkelig euforisk.

AL-LAD rusen varer ikke nær så lang tid som LSD og come down er nemt. Man kan sagtens sove samme dag. Modsat LSD hvor det kan være svært at falde i søvn.

Det kan helt klart anbefales, få købt jer en masse inden det foranstående Ban i UK d. 7 Jan. 15

Der burde været godt med discount nu her ;)

Medlem
Brugeravatar

Jeg har prøvet det 2 gange, begge gange fine oplevelser, har skrevet en triprapport om det ene trip :)

viewtopic.php?f=44&t=45974

Medlem

Tillader mig lige at bumpe, er der nogen der kender til AL-LAD's legale status i Danmark?
Har ikke kunne finde noget konkret, men alt tyder på at det er en gråzone og lovgivningen ikke kender til AL-LAD

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Freelancer skrev:
Tillader mig lige at bumpe, er der nogen der kender til AL-LAD's legale status i Danmark?
Har ikke kunne finde noget konkret, men alt tyder på at det er en gråzone og lovgivningen ikke kender til AL-LAD

Det er ikke på listen og burde derfor være "lovligt"..
Spørgsmålet er så om analogloven dækker, men jeg ville umiddelbart ikke mene det.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Rubeus skrev:
Har prøvet Alladin 2 gange på 300ug.
Minder meget om LSD, pånær at det aldrig bliver helt så dybt mentalt. Jeg får heller ikke så flotte visuals som på LSD. Den der følelse af at have nogle super ultra HD briller på hvor man bare kan se alt helt klart.

Men visuals er stadig vanvittig imponerende, det føles langt hen af vejen som LSD og kan være virkelig euforisk.

AL-LAD rusen varer ikke nær så lang tid som LSD og come down er nemt. Man kan sagtens sove samme dag. Modsat LSD hvor det kan være svært at falde i søvn.

Er enig med det meste her... Jeg synes dog ikke visuals er flottere på LSD, i hvert fald ikke på det trip jeg havde gang i... Har sjældent haft fornemmelsen af at alle mine omgivelser svingede fra side til side og trak vejret - det havde jeg gentagne gange på AL-LAD, samt meget mere farveforstærkning/forvrængning. Det kan dog også godt bare være nyhedsværdien i stoffet, der har taget mig på tur.

Jeg havde desværre lidt for ofte under trippet en fornemmelse af, at det var for godt til at være sandt hehe... Men mon ikke det OGSÅ kan give en et rap over nallerne hvis man bliver for modig som alt andet psykedelisk kan... Det håber jeg i hvert fald...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]