Hej alle

Da jeg er ny, er dette mit første indlæg herinde.
Jeg har kigget lidt rundt efter nogle svar på mine forundringer, men uden held. Derfor opretter jeg denne tråd, i håb om at kunne få nogle svar.
En kammerat og jeg har gået i noget tid og tænkt over at vi egentlig gerne ville prøve at trippe på nogle bevidsthedsudvidende stoffer, i form af LSD, og derfor har vi selvfølgelig også hørt lidt rundt omkring.
Efter noget tids søgen, er vi blevet tilbudt følgende stoffer - 2CB og 2C-I. Jeg har læst et par tråde omkring de forskellige stoffer, men hvad ville I foreslå at vi takkede ja til?
Jeg er også en smule nervøs, ikke for stoffernes bivirkninger, men forleden læste jeg en artikel om et LSD lignende stof, der var dødeligt. Det havde en kemisk formel der hed noget med "C", og artiklen var reel nok, det var vidst nok BT hvis jeg husker korrekt. Dette stof var blevet set i Danmark på diskoteker osv.
Så det jeg mere eller mindre vil have svar på, er om hvor vidt jeg skal vælge 2CB, 2C-I eller noget helt tredje? Hvad mener I?
Og hvis man nogle sinde får udleveret noget, man ikke er sikker på hvad er, hvordan kunne stoffet så konstateres.
Jeg ville helst ikke ende med at indtage noget jeg ikke er helt sikker på hvad er.
Håber at I kan komme med noget nyttig viden til mig.
Fortsat god dag