Hej Psy!
Jeg har i længe gået og funderet over noget, og i fredags efter jeg fik lidt af et anfald, vil jeg nu høre om der kan være noget om min teori, eller om andre har oplevet lignende.
Det, der skete i fredags, var, at jeg i tidsrummet 15-22 indtog tre kopper sort kaffe og to dåser Coca Cola Zero. Jeg bemærker en maveonde, og tænker, jeg nok bare har fået en lidt oprørt mave, og kører hjem. Da jeg kommer hjem og skal i seng, bliver det gradvist værre, og jeg føler en "hul smerte" i maven, lidt a' la mavekrampe.
Jeg håber, jeg skal på toilet, men kan ikke.
Jeg lægger mig til at sove, men vågner under en time senere. Det føles værre, og jeg står op for at tage noget vand. Jeg har nu temmelig kraftige rysteture, jeg fryser og har forhøjet puls. Jeg drikker vand, mælk, forsøger at kaste op, og vælger så at spise noget havregryn. Efter en time kan jeg gå på toilet, og jeg føler det lindrer lidt. Det lykkes nu at falde i søvn, og jeg sover næsten igennem til om morgenen. Jeg vågner, og har det meget varmt, og føler mig småsyg. Jeg har det dog klart bedre, men kan stadig mærke det i maven. Det forsvinder dog helt i løbet af den næste dag.
Lidt en lang smøre, jeg ved det. Jeg er overbevist om at det bunder i koffein/kaffe. Sjovt nok har jeg ikke problemer med at drikke et par colaer, men bare efter en god kop kaffe, får jeg normalt hjertebanken, urolig mave, gaber hele tiden og føler mig "ulækkert" stimuleret.
Det finurlige er, at jeg sagtens kunne drikke kaffe/koffein, da jeg startede med det, som 18-årig. Det, der er sket i de mellemliggende år, er bare, at jeg har haft et rekreativt forbrug af stimulanser, primært amfetamin. Kan der være noget som helst hold i, at dette forbrug har ført til denne overfølsomhed? Er der nogle, der kan nikke genkendende til min situation. I min søgen, har jeg ikke stødt på lignende tilfælde.
På forhånd tak

Med venlig hilsen
Oversoul

-
sunshine reagge