Hindbærroulade skrev:
Jeg købte for et par måneder siden angiveligt et mærke LSD (125ug). Trippet var udmærket. Der var eufori, sjove tanker og visuals, men dog nærmest ingen psykedelisk effekt. Der var ingen smag, som folk plejer at nævne ved NBOMe, men tilgengæld en mærkelig, summende, lammet fornemmelse i kæften. Udover det fik jeg slemme brystsmerter ca. 7 timer inde i trippet, og jeg var da ikke længere i stand til at fokusere på trippet, men blev nødt til at lægge mig i fosterstilling i godt stykke tid, indtil det resterende af trippet var overstået. Dengang var jeg i tvivl, om det var LSD eller ej, men når jeg tænker tilbage på det, er jeg ikke et sekund i tvivl om, at det var NBOMe. Jeg havde to LSD-trips på baghånden, og der var markant forskel på de to og det tredje.
Personligt mener jeg ikke, at man bør købe LSD overhovedet, medmindre du er best-buddies med din dealer. Det er simpelthen for risikabelt, eftersom NBOMe er kommet på markedet, og dealerne skider højt og helligt på deres kunder. Venlig hilsen en Hindbærroulade, der aldrig i livet kunne finde på at indtage gadenarko igen. Helbred og psyke > kortvarig eufori og indsigt, med organfejl og død til følge
Ja, det lyder godt nok som nbome.
Hvis man vil have LSD kan jeg kun anbefale at høre nogle hippier fra den lokale park ad(NEJ IK HIPSTERE), eller tage til skovfest.. Er sku aller blevet snydt på den måde.. Har kun oplevet at få DOC før, hvor jeg sku ha haft syre.. Det var ret nedern alligevel
Er det ikke noget med, at syre lyser op i UV? Så ku man skaffe sig sådan en UV lommelygte og have med sig rundt.