Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 15:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey psychedelia!

Jeg har et spørgsmål.

Jeg har i ca. et halvt år brugt kratom to gange om ugen, og været rigtigt glad for det. Nu har jeg fundet et sted, hvor jeg kan købe tramadol. Hvordan er tramadol rusen i forhold til kratom rusen? Og kan jeg bruge tramadol fredag og lørdag hver uge, uden at opbygge tolerance?

Tak på forhånd!

Insane psychedelia user!

Nej, du kan ikke bruge tramadol flere gange om ugen uden at opbygge en eller anden form for tolerance.

Rusen kan godt minde lidt om kratom.

Junior medlem

Hey raga. Tak for dit svar.

Har du selv brugt tramadol? Hvis ja, hvor ofte så? Og får du også tolerance til kratom ved at bruge det et par gange om ugen? Det gør jeg nemlig ikke.

Peace

Junior medlem

hey,
jeg har ik prøvet kratom, men har prøvet tramadol, det er udmærkede, første gang jeg tog tramadol tog jeg 3 piller, og jeg vil os råde dig til at at 3 hvis du ikke har prøvet det før :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
BUKiiE skrev:
hey,
jeg har ik prøvet kratom, men har prøvet tramadol, det er udmærkede, første gang jeg tog tramadol tog jeg 3 piller, og jeg vil os råde dig til at at 3 hvis du ikke har prøvet det før :)

Vanvittigt kommentar!!
Tramadol varierer fra 50mg til 200mg, så at råde nogen til at tage 3 piller, er både dumt og farligt!
Når du tydeligvis ikke ved hvad du taler om, så lad være med at rådgive folk! Tænk hvis manden blindt fulgte dit skråsikre råd.. Det kunne sagtens gå hen at blive farligt!
- undersøg i stedet emnet, så slipper du måske også selv for at komme galt afsted i fremtiden...

Junior medlem

Hey HopIfjorden!

Jeg har læst en del om det i forvejen, så ved godt jeg ikke skl starte med at tage en masse.

Har du selv erfaringer med tramadol og tolerance? Hvis man ikke kan bruge det 2 gange om ugen uden tolerance, gider jeg ikke prøve det af.

Junior medlem

Hej, jeg har slemme rygsmerter og får derfor Tramadol 100 mg og Ibuprofen 400 mg af min læge.
Problemet er at jeg gerne vil tage MDMA i aften med nogle gutter. Nogen herinde, der har erfaring
med blande disse to ting? Håber på hurtigt svar!!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tramadol og MDMA er et absolut no-go og bør under ingen omstændigheder blandes. Læs op på "serotonin syndrom" for mere info.

- og husk at klappe dig selv på skulderen for at undersøge sagerne inden du kastede drugs i hovedet. Dog ville Google kunne have besvaret dit spørgsmål, så husk at denne er "step one", så slipper du også for at hijacke andres tråde ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere around Barstow
Tramadol giver mig meget mild stimuli meget god kropsfølelse men jeg skal være alene eller i en meget afslappet stemning ellers bliver jeg meget irritabel og udover det kan jeg godt føle jeg får en slags tømmermænd af tramadol jeg har dog lært at hvis jeg tager dem tidligere på dagen og drikker massere af vand er det ikke så slemt men ligesom en afslappet bytur uden alt for meget sprut men jeg drikker ikke fordi jeg var træt af altid at fucke op og ødelægge min weekend med tømmermænd så for mig er tramadol ikke særlig fedt dette er ved doser fra 100-250mg kodein synes jeg er noget mere behageligt det er underligt for jeg vil hundrede gange hellere ryge en god skunk joint end nogen som helst opiater jeg har prøvet men alligevel har jeg altid langt mere lyst til opiater end joints det er virkelig vanedannende og jeg er glad for jeg ikke har nem adgang til kodein for dem kunne jeg mærke jeg blev alt for hurtigt glad for...

Fuck narko og hash
Når man har kondi på glas

Insane psychedelia user!

"Har du selv erfaringer med tramadol og tolerance? Hvis man ikke kan bruge det 2 gange om ugen uden tolerance, gider jeg ikke prøve det af."

Så synes jeg du skal lade vær med at prøve det :) for du vil opbygge tolerance ved at indtage det to gange i ugen.

Junior medlem

To all,

Så fik jeg prøvet tramadol. Også i højere doser end anbefalet, men syntes sgu ikke det var noget specielt, kratom er dejligere. Next stop kodein og poppy tea! :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]