Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 09:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej jeg ville høre om nogle af jer, har personlige erfaringer med alm. screentests og oxycodon?
Jeg kan læse mig frem til halveringstiden er 3-4,5 timer... Det vil sige at der tager ca. 2 døgn for 80mg om at komme under sporingsgrænsen, hvis man gå efter højeste halveringstid!? Men hvad så med oxymorphone, det inaktive og metabolitter? Er lidt lost her.. Jeg har taget ca 5-40mg dagligt (gennemsnitlig 20mg) i en uge, og vejer 87kg.. Har lige fået afvide, at jeg skal kal testes om 72 timer og har lige taget de sidste 10mg... Hvad siger i kloge hoveder? Nogle med personlige erfaringer? På forhånd tak for svarene...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Den gang jeg lagde urinprøver hver 14 dag, kunne jeg tage oxy i 5-7 dage uden at det slog ud på testen, så når jeg har taget det i en uges tid tager det ca. 7-9 dage, før jeg er sikker på at kunne ligge en negativ prøve. Jeg tog dog også nogle meget højere doser end du(2-400 mg. dagligt). men med lidt held så tror jeg godt at du kan aflægge en ren prøve, hvis du får drukket godt med vand for at få renset ud, og så må det ikke være din morgen urin da den er mere koncentreret og så er koncentrationen af THC'en også større. De fleste testes der bruges har en cut-off værdi på 100 ng/ml, så hvis du f.eks har 90 ng/ml i dit pis burde den slå ud som negativ, men du kan selv lige læse lidt om cut-off værdi, og hvordan det fungere, her til at starte med: http://www.unimenco.dk/cutoff.html

Hvis du ikke har været inde forbi Erowid, så er der lidt her: https://www.erowid.org/pharms/oxycodone/oxycodone_testing.shtml

Medlem
Brugeravatar

Tak for svaret. Ja tænker også godt jeg kan ligge en ren, hvis jeg skylder godt igennem og ligger en tynd prøve.
Vil gerne høre flere erfaringer :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]