Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 09:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Nordjylland
Hey fokz. Jeg har i dag tager 20 mg Diazepam til min store skuffelse er dette stof virkelig noget lort synes kun der gør dig en smule "fuld". Jeg tog det i dag klokken 10.00 ca. Vil jeg senere kunne tage 40 mg morfin lige til at afslutte weekenden på. Har hørt man ikke skal blande disse det er også der for jeg spørger her inde

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
hehe ja benzodiazepiner bliver også kaldt tørsprit af nogle med god grund.
Det er godt du spørg først, jeg tror virkelig ikke det er nogen god ide at tage dem på samme dag, det er en kombination der mildest talt er pisse farlig, især da benzoerne kan have den virkning på dig at du bliver "frygtløs" og ikke tænker over konsekvenserne, og gør noget ufatteligt dumt. Jeg kan ikke huske hvor lang halveringstiden er på Diazepam, kun at den er i den tunge ende, der går mange timer før halvdelen af stoffet er nedbrudt i din krop, jeg mener der går dage før du faktisk er helt oven på igen lige præcis med diazepam, og det ville derfor være en rigtig dum ide at røre noget morfin de næste par dage, eller i hvert fald til du har fundet ud af hvad halveringstiden, og når du har det så add gerne en god håndfuld timer bare for en god ordens skyld.

det er trods alt dit liv det handler om, og godt at se du spurgte herinde først, thumps up.

Medlem

Geografisk sted: Nordjylland
Tak for svaret. Synes bestemt Benzoer er sygt kedelige hehe. Vil ikke tage morfin det næste stykke tid .)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]