Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 09:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Oxycontin
Junior medlem

Hej, jeg har fået fat i nogle blågrønne oxycontin a 5mg stykket - depottabletter

Har tænkt mig at tage 10mg, da dette virker som en fornuftig dose ifølge erowid og andre ting jeg har læst.

Har dog ét spørgsmål, er det bedst at knuse dem og insufflere eller er det bedre at knuse dem og opløse dem i vand?

Titel: Re: Oxycontin
Junior medlem

Jeg plejer at æde en 30-60 mg for at få min ønskede stener på:) men bare slug dem det er sku lige meget.. Ellers knus en og snif den for at det skal virke lidt hurtigt:)

With this electronic rod, he will rub its mechanical vagina.
The skill of the spectator, will determine the machines ability to reach climax.

Junior medlem

.

Senest rettet af Doobiedoo 20 okt 2014 21:08, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!

Bare knus dem og slug det knuste. Biotilgængeligheden ved oralt indtag af Oxycodon er lige så høj som hvis du sniffer det. Du vil måske få lidt hurtigere onset, ved at sniffe, men ikke kraftigere virkning. Så spar dine slimhinder for unødig irritation.

10mg lyder som et fornuftigt udgangspunkt. Du kan altid fylde mere på. Det bliver dog mere svært den anden vej rundt.

Junior medlem

Ok ja det er nok bedst at starte lidt roligt ud så:)
Lagde ikke lige mærke til du skrev depot, men det er nu ikke så vigtigt.. Det er hillbilly heroin så prøv at knus dem og snif det.. Burde virke ok hurtigt:)

With this electronic rod, he will rub its mechanical vagina.
The skill of the spectator, will determine the machines ability to reach climax.

Medlem

Dine tanker om dosen er helt fine. Jeg vil dog fraråde dig at insufflere. For det første øger den nasale administrationsrute den allerede betragtelige afhængighedsfare ved oxycodone, for det andet er biotilgængeligheden bedre ved oralt indtag.

Hvis du pulveriserer pillerne til et fint pulver omgår du depotmekanismen. Du kan fint drikke det knuste pillepulver i et glas vand eller smide det i et stykke cigaretpapir og bombe det.

Junior medlem

Jeg har selv spist 30mg oxynorm idag godt nok den billige udgave fra actavis men det er ikke depot! Startede med 5mg og tog 5mg efter 1 time også ventede jeg 4 timer og tog en 10mg også ventede jeg 10 min og tog en 10mg mere har haft en ok eufori men har ikke været overdrevet skæv det er 5 gang jeg prøver oxycodon og det er 4 måneder sidst så nu en lang pause igen!
Et godt råd lad være og knuse pillerne spis dem som de er! Om det er depot eller ikke!

Medlem

Geografisk sted: Syd for månen.
Du bør ikke gå højere op ind 30 mg oxynorm og slet ikke hvis der går måneder i mellem du tager. Du vil kunne opleve at få det skidt på den dosis når du ikke tager det fast. Tror faktisk 20 mg på en gang vil gøre turen bedre for dig. Og pas på med den dejlige dame. Du kan blive rigtigt fucking afhængig hvor din dag kun handler om hvornår du kan få igen.

Medlem

Jeg får Oxynorm 20mg og skal indtage 3 kapsler for at få et boost ud af det, men jeg får som fast smertebehandling Metadon 20mg*4, så det er den, som tager "fornøjelsen" - hvis man altså skal tage dem rekreativt.

Jeg vil dog godt lige slå et slag for de smertepatienter, som dagl. får depotmedicin som fast behandling og har adgang til hurtigvirkende opiod ved siden af. Begræns indtag af hurtigvirkende opioder - de ødelægger simpelthen depoteffekten fra basisbehandlingen og kan være årsagen til, at behandlingen skrider fuldstændig ud i sandet.

Junior medlem

Jeg syntes du bare skulle tage dem med et glads vand;)

Insane psychedelia user!

Har du nogen god forklaring eller vrøvler du bare fra din moral, Ninjanisse?

Hvis man vil lamme sig i medicin er det smart at bryde depotformuleringer. Det kan gå hen at blive farligt med depotdeponering i kroppen, hvis man ikke har styr på over hvor lang tid der frigives. Der er altid delay på depotmedicinens virkning, hvilket kan føre til at man tager en overdosering.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]