Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 18:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Mephedrone ?!
Junior medlem

Heeey psychedelia peepz' :D .. Jeg ved ikke hvor mange af jer der kender til stoffet mephedrone ?! ... Prøvede det for første gang tilbage i år 2009, Og elskede det ! Men dengang havde jeg ikke prøvet så meget forskelligt så jeg havde ingen forventninger til det så var jeg var hook'd med det samme men desværre forsvandt min dealer fra den ene dag til den anden så møff var der ihvertfald intet af i min omkreds så begyndte så småt at tro jeg aldrig ville kunne finde det i den kvalitet igen ... Men bang'bang jeg lærte nogle tricks også fandt jeg min måde at få det på igen men da det var så længe siden jeg havde taget det havde jeg helt glemt om hvordan det lugtede/smagte men effekten har jeg bare aldrig glemt så var nærmest spændt på at prøve det igen og altså jeg synes det minder præcist om det fra fortiden af men jeg kunne fandme ikke mindes det lugtede så specielt og det smager jo som det lugter :D .. Og jeg synes nu ikke de første mange streger var så slemme men så den sidste jeg tog kom rent igennem og føj jeg får det normalt aldrig dårligt ligemeget omstændighederne og hvor meget jeg får indenbors men bare smagen af det var nok til jeg måtte pudse næse og det plejer bare aldrig at være mig så jeg tænkte om der er nogle der kan komme med nogle forslag angående hvordan de synes det lugter eller smager ?! .. For alle mennesker har jo forskellige meninger og jeg ved ikke om det fordi det er længe siden jeg har prøvet det eller om smagen virkelig har ændret sig . Lyder det mærkeligt vis jeg synes det lugter af electronic altså jeg ved det er noget clean shit men jeg ved ikke er der et eller andet der har ændret sig siden dengang ✌️ Kommenter gerne hurtigst muligt?!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Woow tegnsætning dude, ellers er det godt nok svært at læse, gav selv op efter 2 linjer.

Vi kender godt mephedrone herinde, men det har generelt et dårligt ry herinde.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Fuldstændig enig med puny_pete. Folk er simpelthen nødt til at lære at sætte komma og punktum! Man gider ikke læse sådan en lang smøre. Ofte går jeg ud af et topic uden at prøve hvis det roder sådan. Men hvad vil du vide om mephedrone?

Junior medlem

Hey . Undskyld min måde at skrive på, jeg har aldrig lært det med komma og punktum . Og var vidst lidt i min egen verden igår men det jeg tænkte på var at hvilke lugt eller smag mephedrone kan samlignes med ?! .. Jeg ved godt der ikke er nogle præcis sammenligning men bare så jeg har noget at gå ud efter :)

Og skal jeg være helt ærlig havde jeg ikke lige tænkt over det med min måde at skrive på . Er aldrig blevet rettet på angående det så det min fail!

Medlem
Brugeravatar

ZapzeroV1 skrev:
[..]For alle mennesker har jo forskellige meninger og jeg ved ikke om det fordi det er længe siden jeg har prøvet det eller om smagen virkelig har ændret sig . Lyder det mærkeligt vis jeg synes det lugter af electronic altså jeg ved det er noget clean shit men jeg ved ikke er der et eller andet der har ændret sig siden dengang ✌️ Kommenter gerne hurtigst muligt?!

Jeg har lidt svært ved at forstå dit spørgsmål. Så vidt jeg kan se spørger du om mephedrone har ændret lugt/konsistens/virkning siden du sidst prøvede det i 2009? Ja - Det har det. I 2009 da Meph kom frem, blev det først syntheseized af ham kineser gutten som udnævnte sig selv som Konge af RC-industrien. Han brugte et bestemt stof som startmateriale til hans rute, og siden hen er det stof blevet ulovligt i Kina. Ruten har ændret sig, og det har haft en indflydelse på lugten/konsistensen/smagen. Den gamle synthese af meph er kendt som "preban". Mepehedrone idag kommer hovedsageligt fra Indien, Asien og Polen. (så vidt jeg kan se, har ingen kilder der kvalificere sig til psychedelia.dk) og lugter i forskellige afskygninger. "Gammelt elektronick" kvalificere sig vidst meget godt som en karakteristisk lugt.

Mephedrone er virkelig skadeligt - hold dig fra det.

Junior medlem

Jeg kan forstå at det ikke er alle der har lige let ved at forstå mig, men mange tak for jeg endelig fik de svar jeg søgte :)

Dedikeret medlem

hej!
pas nu på med det skidt!!
klippet fra wikipedia: Mephedrone is a white substance. It is sold most commonly as crystals or a powder, but also in the form of capsules or pills.[21][94]
It can have a distinctive odour, reported to range from a synthetic fishy smell[113] to the smell of vanilla and bleach, stale urine, or electric circuit boards<--
mvh

Senest rettet af STWOD 14 okt 2014 11:46, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Nu ved jeg godt det er skadeligt og sådan noget, men er der så nogle der kan svare mig på . Hvorfor dagen efter mephedrone ikke er ligeså slem som dagen efter mdma eller speed :)
Eller er jeg endnu engang helt ude i hampen :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Det er ikke altid hvordan du føler du har det, dagen efter, som afgøre hvor skadeligt et stof er. Hvor stor en mængde tager du af et pågældende stof, har også meget at sige. (Jeg fik det sindsyg nedern efter meph) I Mephedrones tilfælde, er det kredsløbet det går ud over. Folk har rapporteret om kolde og blå lemmer i dage vis efter et heftigt mephedron indtag. Krampe anfald og fråde om munden, dødsfald på grund af indsnævring af blodkar. Det er blevet sammenlignet med heroin i sin vanedannelse. Jeg må også selv indrømme, at jeg sad en hel uge efter at have taget det en weekend og tænkte på meph. Personligt synes jeg det er et klamt stof. Du kommer til at stinke af meph dagene efter og hvis du går sammen med nogen der ikke skal vide du tager stoffer så undre de sig nok, når du lugter af kemikalie(r). Alt i alt, du bliver en stinkende blå zombie og hvis du gerne vil lege med et stof, der af nogen, er blevet stemplet, som lige så vanedannende som heroin; ja, så velbekommen dig og pas godt på.

Junior medlem

Tog et halvt til et helt G

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Mephedrone er virkelig en klam upper. Har aldrig haft så vildt et rush som de nætter jeg har taget det. Flere timer fløj afsted, og føles som få minutter.. Ham der solgte det i min omgangskreds fik synlige 1 - 1½ cm dybe huller ned i tungen efter et par ugers brug.. Læg det helt på hylden hvis du kan.

Måske tag et kig på ethylphenidate, eller 4-Fluoroamphetamine. Det er virkeligt gode stoffer, som så vidt jeg husker ikke er neurotoxiske.

ethylphenidate er dog også lidt kautisk, så lad være med at putte det i næsen.

Jeg kunne forresten sagtens forstå dit indlæg :P

EDIT/ underlige fejl

Senest rettet af Mursu 14 okt 2014 21:05, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Mose-ræven
fed stil og al held og lykke fremover.
Læser da lige op på det og mange tak ✌️

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
ZapzeroV1 skrev:
Jeg kan forstå at det ikke er alle der har lige let ved at forstå mig, men mange tak for jeg endelig fik de svar jeg søgte :)

Ahr, så slemt er det altså ikke!
Til trods for lidt manglende tegnsætning her og der, staver du ganske fint og er da letforståelig hvis du spørger mig - og sikkert også mange andre. Bliv endelig ved med at spørge, så længe substansen overlever tegnsætningen ;)
Det her er et frit forum og ikke en optagelsesprøve i Mensa.

Men alt respekt, puny_pete og BlOdpump, så må I da have nogle ganske ukomplicerede hverdage og jobfunktioner, med alt serveret på sølvfad, såfremt I bliver nødt til at forlade teksten, fordi den synes for uoverskuelig. Skal vi bytte jobs? - så kommer I altså til at møde dokumentations- og forståelsesmæssige udfordringer skrevet af håndværkere og andre virkelige dyslektikere :D

Da jeg hverken har prøvet mephedron eller har det i sinde, kan jeg ikke bidrage med andet end det, jeg har læst, som også delvist er nævnt i tråden.
Jeg vil blot vriste evt. fremtidig mismod fra dig, ZapzeroV1, så du ikke tøver med at spørge en anden god gang, hvis du har noget på hjerte!

God aften til alle!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
CannaChem skrev:
ZapzeroV1 skrev:

Ahr, så slemt er det altså ikke!
Til trods for lidt manglende tegnsætning her og der, staver du ganske fint og er da letforståelig hvis du spørger mig - og sikkert også mange andre. Bliv endelig ved med at spørge, så længe substansen overlever tegnsætningen ;)
Det her er et frit forum og ikke en optagelsesprøve i Mensa.

Men alt respekt, puny_pete og BlOdpump, så må I da have nogle ganske ukomplicerede hverdage og jobfunktioner, med alt serveret på sølvfad, såfremt I bliver nødt til at forlade teksten, fordi den synes for uoverskuelig. Skal vi bytte jobs? - så kommer I altså til at møde dokumentations- og forståelsesmæssige udfordringer skrevet af håndværkere og andre virkelige dyslektikere :D

Da jeg hverken har prøvet mephedron eller har det i sinde, kan jeg ikke bidrage med andet end det, jeg har læst, som også delvist er nævnt i tråden.
Jeg vil blot vriste evt. fremtidig mismod fra dig, ZapzeroV1, så du ikke tøver med at spørge en anden god gang, hvis du har noget på hjerte!

God aften til alle!

Tror bare vi siger at du beholder dit job så CannaChem. :lol:

Vil bare lige sige at jeg på ingen måde har sagt eller ment at du staver dårligt eller er svær at forstå. Så har jeg ihvertfald udtrykket mig forkert, det beklager jeg. Jeg siger bare at teksten virker rodet og uoverskuelig - grundet mangel af punktum, kommaer og pauser. Men det er selvfølgelig ikke DET tråden skal handle om. Jeg stempler ud! =)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Med al respekt for trådstarter, det er ikke fordi jeg vil gnide mere i det, men for at svare på dit spørgsmål CannaChem - er der nogen grund til at lave mellemrum og så sætte 3 punktummer, eller mellemrum og så spørgsmålstegn? Man sætter selvfølgelig tegnsætning af bedste evne, mere er der ingen der kan forlange.
Men man kan som regel godt starte med stort begynder bogstav (det har TS også gjort - blot et eksempel) og undgå, eksempel, mellemrum ... ?! og andre lidt skøre vendinger.

Håber ikke jeg fornærmer trådstarter, det er vitterligt ikke min mening, du skal selvfølgelig ikke holde spørgsmål tilbage, men du vil helt sikkert få flere seriøse svar hvis man lige overvejer disse små skøre tegnsætnings vendinger. :wink:

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Senest rettet af Puny_pete 15 okt 2014 15:23, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Puny_pete skrev:
du skal selvfølgelig ikke tøve med at holde tilbage med spørgsmål herinde

Nu når vi er ved flueknepperiet, misforstår jeg så denne sætning eller hvad? :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hah, det skal selvfølgelig forståes omvendt. At han ikke skal tøve med at spørge :P

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Junior medlem

Daaaamn kom lige tilbage til tråden.
Tak for det Cannachem, jeg var lidt begyndt at tvivle på om det var det rette sted til min særlighed.
Men så kommer der jo nok en ny tråd en dag. Og til i andre jeg tager sku ikke tingende så tungt så det går sku nok!
Peace og god vind på rejsen ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]