Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 01:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Astral:
Jamen det er der jo delte meninger om, før i tiden ordinerede man Amfetamin til folk med psykiske lidelser, Ritalin til Damp børn og også et produkt idag som bliver metaboliseret til Amf og Meth i kroppen, imod depression... Så det er faktisk ikke helt rigtigt det du siger...
<HR></BLOCKQUOTE>

Hvad mener du? Ritalin mod depression?

Det kan da godt være, man gjorde den slags før i tiden. Før i tiden brændte man også folk på bålet i den tro, at de var hekse og stod i ledtog med Satan. Men det er godt, vi er enige. Lad os håbe, Smoke giver os nogle tilbagemeldinger, så vi kan høre, hvordan det eventuelt gik.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Ja, ritalin gives til dampbørn, men det gives jo fx. ikke til skizofrene, depressive, eller autister, så det argument holder ikke rigtigt i byretten.

Svar med citat  
Junior medlem

Geografisk sted: Sjælland
Originalt postet af <Smoke> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Lige nu får jeg SSRI af min læge, og vil i den forbindelse høre om det ville være en dårlig ide at tage lidt amf på en kommende bytur? Om det évt er farligt.
Håber i kan hjælpe mig <HR></BLOCKQUOTE>

Jeg har taget amf en gang eller 2 imens jeg har været i behandling med SSRI'er. Du vil slet ikke få det samme ud af det! Ikk så speedet og ikke så nice (på en gude-agtigt måde) [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Det er det samme med Hallucinogener.

Svar med citat  
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hvorfor skifter i ikke til en selectiv Mao-B, en som hæmmer nedbrydelsen af Dopamin [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Den sq os virke imod depresion...

Så ka i stadig ta stoffer og nyde dem...

Men det må i selv om...

Stoffer er farlige i ved nok [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Svar med citat  
Jeg vil her lige kort fortælle om min oplevelse med amfetamin på SSRI (som jeg indtager dagligt)
Startede aftenen med at rive 2 streger inden jeg gik til fest, virkningen var ikke så kraftig som den plejer at være, men det gjorde ik noget, da der bare skulle drikkes igennem. Efter en halv flaske sprit og 3-4 pilsnere rev jeg 2 streger mere. Først denne gang ku det rigtigt mærkes. Ellers var alt som det plejer, nedturen var ikke værre end sædvanlig.

Bestemt ikke sidste gang!

Svar med citat  
 Titel:
Medlem

Tillykke... :roll:

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]