Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 16:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej, jeg har fået fat i nogle Mandolgin Retard af mærket Sandoz 100mg og disse indeholder jo tramadol.

Jeg vil derfor gerne høre hvad doseringen skal være? Har nul tolerance.

Mvh

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
prøv med 100mg til at starte med, og så kan du jo derefter bygge rusen op, 1/4 eller 1/2 pille af gangen hvert 30-45. minut til du har en ønskværdig rus. Husk desuden at det er depot medicin, dvs. lavet til at udløse tramadolen over længere tid, derfor skal de knuses (og bare fordi de er knust skal de ikke sniffes) så de bliver til optagelige med det samme.

Når det er sagt syntes jeg du skal søge lidt rundt på forummet, de informationer jeg har givet dig kunne du nemt selv have fundet, og der er mere at komme efter.

Held og lykke 8)

Junior medlem

Tak for det hurtige svar, jeg har prøvet at søge lidt, men fandt ikke rigtig noget mht. dosering. (prøvede sikkert ikke nok)

Knuses?
http://min.medicin.dk/Medicin/Praeparater/1989

Her står der, at de sluges og IKKE må tygges/knuses

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Det er jo fordi at hvis du knuser dem brydes depot effekten, og det er jo meningen de skal have depot effekt hvis man bruger dem medicinsk, men det er jo et helt andet formål du har for øje. Går ud fra at du søger en rus og ikke smertelindring.

Et par tips til psychedelias søgemaskine: brug avanceret søgning, istedet for indlæg skal den søge efter emner, og så bare fyr ord nok ind i søgningen, eller prøv forskellige ordkombinationer til der dukker noget op.
Ellers brug google, og skriv site:psychedelia.dk før din søgning, så søger den kun her på siden, og google er en noget bedre søgemaskine IMO.

Junior medlem

Ah. Igen, mange tak.

Vil du anbefale at tage det i bomber? Og i så fald, vil toiletpapir være det nemmeste?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jeg plejer ihvertfald selv at spise knuste piller i bomber lavet af toilet-eller cigaretpapir, men du kan også putte det i en skefuld youghurt, i en kop vand eller kaffe, så lange det kommer ned i maven er metoden ligemeget (:

Junior medlem

Super, jeg siger tak for svarene :) Bliver måske en anden dag jeg prøver det, da jeg måske skal i byen i dag og opioder og alkohol er jo et stort no-go.

Junior medlem

Endte med at jeg ikke tog i byen alligevel, så besluttede mig for at prøve det.

Det er nu 1 time og 20 min siden jeg først tog 100mg og kl 20:30 tog jeg så 100mg mere da jeg intet rigtig kunne mærke udover et lidt tungere hoved, hvilket jeg stadig sidder med nu. Synes egentlig ikke effekten er noget at råbe hurra for, men der er også en del, der har beskrevet tramadol som et noget kedeligt og rent ud sagt lortestof. Tænkte dog at jeg lige ville prøve det, men det er i hvert fald ikke noget jeg har lyst til at prøve igen efter hvad jeg har oplevet indtil videre.

Junior medlem

Update: kl 23:30 begyndte jeg at få en kvalme som forsvandt ca. en halv time efter hvorefter det virkelig kickede ind, lå bare i sengen og flød helt ud og nød/nyder det fuldstændigt. Det er en overall lækker oplevelse.

Men hvad kan grunden være at de først virkede efter ca 4 timer?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Knuste du dem? Hvis ikke er det pga. depot effekten. Ellers kan det være fordi at din mave var super fuld, eller du har en fuckd up metabolisme, der er mange muligheder.

Junior medlem

Jeg knuste dem ja, men havde lige spist et godt måltid bestående af kartofler og store bøffer en time forinden. Har nok haft sin indflydelse. Da virkningen kom var det alt i alt en fed oplevelse.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Kunne heller ikke forstå du ingen virkning fik af 200mg, for personlig kan jeg næsten bedre lide tramadol end morfin. Dog skal man have meget lav eller ingen tolerance for at kunne få de fulde effekter af tramadol er min erfaring, da det er et relativt svagt opiod. Også derfor at mange "erfarne" brugere af opiater og opioder ikke syntes tramadol er værd at bruge tid på. Da de jo ikke kan mærke effekten pga. deres tolerance.

Du husker i øvrigt lige ikke at gå over 400mg i døgnet ikke? Doser derover skulle sænke tærsklen for (epileptiske) anfald drastisk.

God weekend :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Klart pga måltidet. Hav rimelig tom mave, 1 times tid efter måltid i hvert fald. Mix gerne med lidt juice, men hold dig til 100mg ad gangen hvis du vil undgå kvalme og andet ubehag.

Junior medlem

Jeg er lige blevet clean. Jeg har været hooked på tramadol i 6 år.
Jeg ved ikke om dem du har er depot medicin. ?
Selvom det er depot, kan du få en fantastisk rus ved at tage 3 x 100 mg.
Rusen vil vare i mange timer hvis du ikke har opbygget tolerance, hvilket det lyder til Du ikke har.
Men Men, jeg vil samtidig fraråde det. Det er så nemt at blive hooked på. Jeg er lige kommet hjem fra sygehuset, hvor jeg lå og rystede af abstinenser, sved ture, huden brænder, diarré, ekstrem rastløshed som driver en til vanvid.
Pas på min ven.
Jeg har ikke lyst til at være drug police, men det fysiske og psykiske helvede jeg lige har været igennem, ønsker jeg ikke for m in værste fjende. Min hud brænder stadig, lige nu føles det som om der er ild i mine hænder. Så pas på.
Det giver en god rus, men brug det kun sjældent. 8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]